• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Calmed down. ~ outfit



    Charlie en Myah waren al snel bij mijn huis, en dankbaar knuffelde ik met beide meisjes. Charlie liet me nog meer water drinken, Kyros had al heel veel geholpen in de groep, en nu ze er waren en ik met mensen kon praten voelde ik mijn ademhaling langzaam weer rustig worden. Na een tijdje had ik afscheid genomen van beide meisjes, en kroop ik mijn bed weer in om het allemaal van me af te slapen. Na een tijdje werd ik wakker, en deed ik mee met truth or dare wat weer veranderde in Fuck Marry Kill. Toen Chris online kwam stuurde ik hem een berichtje, om uit te leggen waarom ik hem gebeld had en wat er allemaal aan de hand was. Hij twijfelde niet en vertelde me dat hij eraan kwam. Dankbaar legde ik mijn telefoon weg, een raar gevoel in mijn buik. Toen hij mij, Hale en Luke kreeg voor FMK, deed mijn maag een salto. Wat was er aan de hand? Waarom voelde ik dit? Ik appte Charlie, die meteen begon te roepen dat ik verliefd was en dat Chris uit de friendzone was. Wacht... wat? Chris? UIT de friendzone? Maar... Ik schudde de gedachte van me af en kleedde me om, om vervolgens een foto naar Charlie te sturen met de vraag of ik er okay uit zag.

    Na een tijdje hoor ik de bel gaan, en ren ik de trap af. Ik kijk recht in de ogen van Chris, en mijn hart slaat een slag over. What in the world is happening to me? Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Ello sweetheart, here to cheer you up..." grijnst hij, waarna hij een tas omhoog houdt. Voor ik iets zeg sla ik mijn armen om zijn nek, "Hi love," zeg ik dan nadat ik me terugtrek. "Je bent geweldig, wist je dat? Echt, geweldig. Dankje." Ik kijk hem even aan, en stap dan snel opzij. "Kom binnen!" zeg ik dan snel, en knik naar de gang, met een voorzichtig lachje om mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 18:09 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''I’m sorry I think I’m having a stroke. Did you just suggest we break a rule?''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • Bored and tired •




          "Je hebt gelijk Jace, ik moet me over hem heenzetten, ik denk dat ik maar met Ethan naar Homecoming ga, want ik ga gewoon, ik ga Benjamin mijn laatste Homecoming niet laten verpesten," Al gelijk begon ze hem te WhatsAppen, waarschijnlijk om te vragen of hij met haar naar homecoming wilde. Oké, eigenlijk was Ethan mijn plan Z voor homecoming, dus die schrapte ik van mijn lijstje. Die idioot van een Nathan moest nog steeds kiezen en het kon me werkelijk niets schelen als ik niet naar homecoming ging.
          "Ziezo. En ik ga mijn droom nastreven, ik moet en zal op die Academy of Arts komen." Ik keek mijn beste vriendin met een trotse glimlach aan en knikte. Het ging de goede kant op tenminste. Ik zou niet willen dat Jess de hele week helemaal gebroken zou zijn, dat zou mijn eigen hart namelijk verpletteren.
          Jess knikte instemmend toen ik constateerde dat jongens slecht nieuws waren. "Inderdaad, net zoals liefde, so overrated," Een lichte lach rolde over mijn lippen en glimlachte. Ik voelde hoe ze in mijn hand kneep en toen haar hoofd kantelde. "But what about you? Jij hebt het ook niet makkelijk heb ik begrepen. Zo dadelijk ga ik naar Ira toe en dan gaan we emmers ijs eten met slechte films. Als je wilt ben je altijd welkom? Ira vindt het ook geen probleem." Een schamper, humorloos lachje kwam uit mijn mond.
          ''It's complicated.'' lachte ik en keek Jess met gekrulde mondhoeken aan, niet mijn tanden op en bloot. ''Ik haat liefde, geen idee of je het hele verhaal wilt horen.'' mompelde ik simpel en haalde mijn schouders op. ''Maar een movienight met film klinkt leuk.'' antwoordde ik daarna op haar voorstel en glimlachte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal



    Voordat ik het weet heeft ze haar armen om mijn nek geslagen en ik glimlach even. Ik sla mijn losse arm om haar middel en druk een snelle kus op haar hoofd, waarna ik haar weer los laat. "Hi love," zegt ze terwijl ze me ook los laat en ik glimlach naar haar. "Je bent geweldig, wist je dat? Echt, geweldig. Dankje." zegt ze vervolgens waarna ze opzij stapt. Ik haal ondertussen nonchalant mijn schouders op, ''Valt mee, valt mee.'' grijns ik. "Kom binnen!" zegt ze en ik knik. Ik loop de gang in en kijk even glimlachend om me heen. ''God, I missed this place...'' mompel ik en ik draai me even glimlachend om naar Cara. Twee jaar geleden kwam ik hier vaak genoeg en het viel me op dat er eigenlijk niks was veranderd.
    Ik loop de woonkamer in en zet de tas neer op de bank, waarna ik ernaast plaats neem en grijns. ''Volgens mij heb ik alles.. Check it out..'' zeg ik en ik knik even naar de tas naast me. Ik laat mijn blik kort over haar glijden en moet even glimlachen. ''Je ziet er goed uit trouwens..'' zeg ik nonchalant en ik knipoog even speels naar haar. ''Wat wil je doen? Tv, Gamen, YouTube misschien? Ik zal zelfs koken als jij dat wil..'' vraag ik dan aan haar en ik kijk haar grijnzend aan.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 18:59 ]


    El Diablo.

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Nervous. ~ outfit



    Ik lach om Chris' bescheidenheid. "God, I missed this place..." Mompelt hij, en ik knik terwijl ik op mijn lip bijt. "I missed having you here." Antwoord ik met een klein lachje. Lachend ga ik naast hem zitten, trek de tas op mijn schoot en glimlach. IJs, snacks, pizza, frisdrank, chocola, snoep... Hij heeft echt alles meegenomen. "Oh my god, wil je me dik hebben?" Grinnik ik terwijl ik mijn tong uitsteek. Als hij zegt dat ik er goed uit zie voel ik mijn wangen roze kleuren. "Ehm, thank you." Herpak ik me dan glimlachend. "Jij ziet er ook niet zo slecht uit." Voeg ik er dan met een knipoog aan toe. Als hij vraagt wat ik wil doen denk ik even na. "We hebben een nieuwe xbox, en een gigantische stapel spelletjes dus ik kan je inmaken met COD of fifa of iets..." Ik glimlach. "M'n ehm, fans? I guess? Vragen naar je dus je zou je hoofd even kunnen laten zien? En als je beloofd dat je m'n keuken niet in de fik steekt kunnen we straks koken?" Ik glimlach, "dus ja ik ben weer lekker indecisive ehm..." Ik glimlach verontschuldigend. "Waar heb jij het meeste zin in?" Ik hou mijn hoofd een beetje schuin en kijk naar Chris. God, I missed him. Dat is het, ik heb hem gemist en daarom voel ik me zo.


    Spinning around, I'm weightless.

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal




    "We hebben een nieuwe xbox, en een gigantische stapel spelletjes dus ik kan je inmaken met COD of fifa of iets..." glimlacht ze en ik knik kort. "M'n ehm, fans? I guess? Vragen naar je dus je zou je hoofd even kunnen laten zien? En als je beloofd dat je m'n keuken niet in de fik steekt kunnen we straks koken?" zegt ze vervolgens met dezelfde glimlach, "dus ja ik ben weer lekker indecisive ehm...". Ik lach even en schud mijn hoofd. "Waar heb jij het meeste zin in?" vroeg ze toen aan mij. Ik haal licht mijn schouders op. ''We kunnen eerst die video maken, daarna kan ik je inmaken in Fifa en jij mij in CoD... Dan koken want ik ben Italiaans, dus goed. En ondertussen de reacties lezen van je vele fans over mijn prachtigheid.'' grijns ik, het laatste op een plagende toon. ''Just kidding.. Ze hebben het waarschijnlijk over jou.'' lach ik dan.
    Ik vis een pakje Twizzlers uit de tas en scheur hem open, waarna ik een van de rode snoepjes pak. ''Maar wacht... Je fans vragen naar me.. Dat betekent dus dat je het over me hebt gehad..'' grijns ik en ik kijk haar aan. Grijnzend haal ik kort een wenkbrauw op en blijf haar aankijken. Het rode snoep in mijn hand eet ik ondertussen snel op. ''Maargoed. Wat is het plan? Vlog, Challenge.. Etcetera?'' vraag ik haar dan maar.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 19:41 ]


    El Diablo.

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Nervous. ~ outfit



    "We limmem eerst doe video maken, daarna kan ik je inmaken in Fifa en jij mij in CoD... Dan koken want ik ben italiaans, dus goed. En ondertussen de reacties lezen van je vele fans over mijn prachtigheid." Ik schiet in de lach, en grinnik als hij verder gaat: "Just kidding... ze hebben het waarschijnlijk over jou." Ik glimlach en focus me snel op het pakje snoepjes dat hij open maakt. Ik stop snel ook een snoepje in mijn mond. "Maar wacht... Je fans vragen naar me. Dat betekent dus dat je het over me hebt gehad.." Grijnst hij terwijl hij me aankijkt. Hij haalt zijn wenkbrauw op en blijft me aankijken terwijl hij zijn snoep opeet. "Ehm...." Ik pak snel een blikje Dr. Pepper - mijn favoriet - uit de tas, open deze en neem een slok. "Maargoed. Wat is het plan? Vlog, Challenge.. Etcetera?" Vraagt hij dan, en ik knik. "Goed plan." Dan glimlach ik. "En eh, ja. Like, na een tijdje, toen je net weg was? Ehm, het ging niet zo goed met me, en toen heb ik laten vallen dat ik mijn beste vriend miste en toen kreeg ik tien miljoen vragen over jou." Ik glimlach en kijk hem aan. "En dat is nooit gestopt. Zelfs niet toen ik mijn account verwijderde. Of toen ik weer terug kwam." Ik grinnik, "Iedereen wil je zien." Ik haal verontschuldigend mijn schouders op. "So, wacht even, dan pak ik m'n camera." Ik spring op van de bank en loop snel de hal in en de trap op. Eenmaal boven pak ik mijn telefoon en stuur een berichtje naar Charlie.
    >> *to Charlie* He's here, he told me I look good, I accidentally said I mentioned him in a video and now we're making one together aaaaaah - Cara

    Snel leg ik mijn telefoon in de oplader onder mijn bureau en pak mijn camera, waarna ik naar beneden ren. "Dus, video.
    Waar gaan we het over hebben? Of wil je een tag doen? Ik heb laatst de TMI tag gedaan en dat was awkward dus dat kan niet maar idk, vertel." Ik glimlach. Fucking Cara, shut your fucking face shit.


    Spinning around, I'm weightless.

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal




    "Goed plan. En eh, ja. Like, na een tijdje, toen je net weg was? Ehm, het ging niet zo goed met me, en toen heb ik laten vallen dat ik mijn beste vriend miste en toen kreeg ik tien miljoen vragen over jou. En dat is nooit gestopt. Zelfs niet toen ik mijn account verwijderde. Of toen ik weer terug kwam. Iedereen wil je zien." zei ze en ik knik even. Onbewust neemt er een glimlach plaats op mijn lippen. ''Je fans zijn volhouders, hoor ik..'' zeg ik met een klein lachje. "So, wacht even, dan pak ik m'n camera." zegt ze en ik knik. Mijn ogen volgen haar als ze van de bank opspringt en de hal inloopt. Ik grijns even en schud dan mijn hoofd licht, waarna ik weer glimlach. Yep, missed it...
    "Dus, video.. Waar gaan we het over hebben? Of wil je een tag doen? Ik heb laatst de TMI tag gedaan en dat was awkward dus dat kan niet maar idk, vertel." zegt ze en ik kijk haar weer aan als ze met de camera voor me staat. ''I missed that? Damn, ik moet echt wat inhalen hoor ik.'' grijns ik. Dat is het nadeel van geen internet, I guess. ''Boyfriend does my make up..'' plaag ik en een speelse knipoog volgt al snel. Even dacht ik na en stopte ondertussen nog een Twizzler in mijn mond. ''Hmh.. How about.. Never have I ever?'' stel ik voor. ''Met frisdrank dan..'' grijns ik.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 21:04 ]


    El Diablo.

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Nervous. ~ outfit



    "I missed that? Damn, ik moet echt wat inhalen hoor." Grijnst hij, en ik lach. "I'll show it to you, als we deze gedaan hebben. Het is ehm, wel heel awkward dus ik ga naar de wc als jij hem kijkt, ofzo." Ik bijt op mijn lip, Chris ís mijn beste vriend, maar ik weet niet of het de bedoeling is dat ik over die piercings bij hem begin. Dat kan nog ongemakkelijk worden. Maar goed, ik heb het gezegd en beloofd is beloofd. "Boyfriend does my makeup.." Plaagt hij, en knipoogt. "Dan moet je eerst mijn boyfriend worden." Plaag ik terug met een knipoog, even helemaal op mijn gemak zoals het altijd was. Hij stopt nog een snoepje in zijn mond. "Hmh... How about... Never have I ever?" Stelt hij voor, en ik bijt op mijn lip; alcohol..... "Met frisdrank dan.." Voegt hij eraan toe, en ik grinnik. "Doen we. Okay..." Dat laatste mompel ik, en ik zet mijn camera op zijn standaard, en focus op Chris en de plek naast hem, waarna ik twee grote glazen pak en mijn blikje in de ene leeg gooi, en de andere aan Chris geef. Ik wacht tot hij zijn glas heeft gevuld en zet vervolgens de camera aan. "Hi guys!" Zeg ik vrolijk, en kijk even snel naar Chris. "It's me, Cara, en dit..." Ik kijk naar Chris, "Is mijn beste vriend, Chris! En we gaan never have I ever spelen! Met frisdrank! Want alcohol is illegaal!" Ik grinnik, en pak mijn tablet erbij om een lijst met vragen op te zoeken, en Chris tijd te geven om zich voor te stellen.


    Spinning around, I'm weightless.

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal




    "Doen we. Okay..." zegt ze en vervolgens stelt ze de camera in. Ik pak een blikje uit de tas als er een glas voor mijn neus staat en vul hem met Mountain Dew. Het lege blikje zet ik voor me op tafel en ik kijk naar Cara, die de camera aanzet. "Hi guys!" Zegt ze vrolijk waardoor ik moet glimlachen. Ik zie haar namelijk veel liever vrolijk. Ik kijk weg van haar en dan naar de camera. "It's me, Cara, en dit..." Is mijn beste vriend, Chris!". Ik zwaai kort en grijns even. "En we gaan never have I ever spelen! Met frisdrank! Want alcohol is illegaal!" vervolgt ze en ik kijk kort naar haar terwijl ze haar tablet erbij pakt. Vervolgens kijk ik weer naar de camera en ik grijns weer. ''Yes..'' zeg ik.
    ''Dat gaat dus eigenlijk betekenen dat ik veel te veel frisdrank moet drinken.. Oops? Alhoewel, of deze hier zo onschuldig is is ook maar de vraag.'' zeg ik, het laatste duidelijk plagend. Ik kijk even naar Cara en als ze even naar mij kijkt knipoog ik snel. Ik kijk weer naar de camera en denk ondertussen na. Als ik iets heb kijk ik weer naar Cara. ''Never have I ever... verloren bij strippoker...'' grijns ik en ik kijk weer naar de camera.


    El Diablo.


    Riley Samantha Knox



    Na even kwamen we bij zijn auto aan en nauwkeurig volgde ik zijn bewegingen , hij opende zijn deur van de passagiers kant en ging zo zitten dat zijn benen uit de wagen bungelden en nog steeds me aan kon kijken. Toen hij dan ook op zijn schoot klopte als teken dat ik erbij mocht zitten glimlachte ik licht en ging ik naar hem toe waarna ik voorzichtig op zijn schoot kwam te zitten en meteen liet ik mijn hoofd rusten op zijn borst die langzaam op en neer ging. Ik voelde hoe zijn hartslag wat trager ging kloppen dan zijn uitbarsting van net en zijn ademhaling maakte me op één of andere manier rustig. Het voelde warm en vertrouwd aan en als ik wilde kon ik zo in slaap vallen. Kort genietend sloot ik dan ook mijn ogen en focuste me op zijn hartslag.
    "Hoe durf je" begon hij zacht en kort kneep ik mijn ogen toe, bang voor gemene woorden, zoals mijn moeder naar me geroepen had. "te denken dat ik boos op jou ben?" langzaam opende ik mijn ogen en keek opgelucht naar Isaac. Hij hield wel van me, het bange gevoel kwam gewoon omdat andere mensen me wijs maakten dat hij mij zou laten vallen of niet van me hield enzo. Maar ze hadden het mis. "Het spijt me." mompelde ik zachtjes waarna een glimlachje mijn lippen sierde eens hij een kus op mijn kruin drukte.
    "Ik ben boos op mezelf." zei hij plots en vragend keek ik hem aan "Hoe kon ik het laten hebben gebeuren dat er nu een kind in je groeit, dat we geen condoom gebruik hebben? Ik weet wel dat ik niet helemaal meer goed kennis was door de alcohol, maar dat kan ik niet rekenen als excuus. Het is allemaal mijn schuld."
    zei hij en zachtjes schudde ik mijn hoofd waarna ik een zachte liefdevolle zoen op zijn lippen drukte. "Het is onze fout, maar hé, fouten zijn menselijk en het is nu eenmaal gebeurt. " zei ik bemoedigend en keek hem in zijn heldere ogen aan waarna ik liefkozend zijn haren streelde. "Ik hou van je." fluisterde ik.
    "Ga je" begon hij zacht en ik wist wat de volgende vraag zou worden. "Ga je het kind houden?" verbeterde hij zichzelf en twijfelend beet ik op mijn lip. "Mijn moeder heeft mijn pillen afgenomen, omdat ze vind dat het mijn schuld is en ik de gevolgen ervan moet dragen, mijn vader weet er nog niets van maar zou me naar een abortie centra sturen, maar ik kan het gewoon niet. Ik kan geen levend wezen vermoorden." zei ik spijtig en bedacht me gelijk dat mijn moeder ook op jonge leeftijd zwanger van me was en zij had toch ook een goede job? Daarbij was mijn vader een goede man en hield hij enorm veel van me. "Maar ik ben niet de enige met het recht om te kiezen. "Wat...Wat wil jij?" vragend keek ik hem aan, hopend dat hij me in een opzicht wel begreep.




    Benjamin George O'Donnel



    'Ik zorg er wel voor dat je je beter gaat voelen en ehm warme choco?' Zei Kyros waarna hij naast me kwam zitten en lekker dicht tegen me aankroop waardoor ik zwak naar ham glimlachte en hem wat dichter tegen me aantrok. 'Maar dat kan op zich ook nog wel even wachten,' mompelde hij nadat ik de selectie aan snacks in huis had opgesomd en zoende hem liefdevol terug. Zijn lippen waren zacht en deed me willen dat dit moment nooit zou eindigen. Hem gewoon dicht bij me hebben was meer dan genoeg om me weer happy te krijgen. Na even was het toch Kyros die onze kus verbrak en ik keek hem vragend aan en nam zijn hand aan die me ook rechtop hielp van de zetel en volgde hem toen naar de keuken.
    'Het is best eng dat ik nog steeds weet waar alles ligt... nou ja tenzij jullie alles veranderd hebben. Dus... chocolade melk?' merkte hij op en keek me dan hoopvol aan waarna ik zacht grinnikte en knikte. " Ja vier jaar is een lange tijd." zuchtte ik en sloeg mijn armen lang achteren om hem heen, waardoor ik tegen zijn rug stond en drukte een kusje in zijn nek waarna ik mijn kin op zijn schouder liet rusten en mijn handen zachtjes zijn buik streelden. "Maar jij bent ook niet veel veranderd." fluisterde ik liefjes in zijn oor en drukte ook een vlinderlicht kusje op zijn oorlel wetend dat het één van zijn zwakkere plekjes was. "Dus Chocolade melk, erhm." zei ik zachtjes en liet hem even los waarna ik wat kasten open deed en dan een reep melkchocolate boven haalde en een fles melk, gezien Ellie vast de chocolade melk opgedronken had, maar verse choco was zo veel beter. En ik wilde enkel het beste voor Kyros. " Dit doet me echt denken aan vroeger." zei ik met een vrolijke glimlach en zette een pan met melk op het vuur en deed er dan de chocolade bij waarna ik begon te roeren. " Hey Ky, ik moet toch wat opbiechten." begon ik en keek de jongen even kort aan. "Het spijt me echt enorm van die ruzie zoveel jaar geleden. " begon ik zacht. " Ik heb heel die tijd nog van je gehouden tot nu en nog steeds houd ik enorm veel van je. Je moest eens weten hoe vaak ik je wel niet miste of spontaan begon te huilen als ik aan je dacht." biechtte ik eerlijk op en zette dan het vuur af en nam twee grote mokken die ik elke vulde met warme chocomelk, waarna ik er een aan hem haf en vervolgens een korte maar liefdevolle kus op zijn lippen drukte. "Je weet niet hoe gelukkig je me maakt." glimlach ik tegen zijn lippen aan. "Dus wat wil je doen? Filmpje of gewoon wat bijkletsen of..." begon ik op te sommen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Happy. ~ outfit



    ''Dat gaat dus eigenlijk betekenen dat ik veel te veel frisdrank moet drinken.. Oops? Alhoewel, of deze hier zo onschuldig is is ook maar de vraag.'' Zegt Chris plagend, en ik schiet in de lach. "Fuckface." Grinnik ik. Ik knipoog terug als hij naar me kijkt en knipoogt en ik grinnik. "Never have I ever... verloren bij strippoker." Grijnst hij en ik trek een verontwaardigd hoofd. "Meanie, wil je nou echt dat ze nog slechter over me gaan denken? Deze wist je..." Ik lach en neem een slok uit het glas. "Eh, ja." Vertel ik dan, terwijl ik naar de camera kijk. "Ik ben ongelooflijk slecht in poker, en deze hier..." Ik wijs naar Chris, "Heeft me overtuigd om een spelletje strippoker te spelen met een aantal vrienden.... ik verloor." Ik grinnik even. "Never have I ever..." Ik kijk in de lijst die ik op internet heb gevonden, en kies er vervolgens een uit. "Gelogen over mijn seksualiteit om onder sex uit te komen." Ik grinnik, en neem vervolgens een slok. "Heel vaak, eigenlijk..." Grinnik ik, en kijk dan naar Chris.


    Spinning around, I'm weightless.

    Kyros Raith Ky • Muziekkant • 17 • Not feeling like partying


          'Ja vier jaar is een lange tijd.' Een aangename rilling gaat over mijn rug als hij zijn armen om me heen slaan. Een zacht genietend geluidje verlaat mijn mond en ik sluit mijn ogen.
          'Maar jij bent ook niet veel veranderd,' fluistert Benjamin en ik kreun lichtjes als ik zijn lippen op mijn oor voel.
          'Is dat goed of slecht?' prevel ik schor.
          'Dus Chocolade melk, erhm.' Ik ril even als hij me loslaat en de warmte van hem verdwenen is. Terwijl ik toekijk ga ik op het aanrecht zitten, met een tevreden glimlach volg ik Benjamin. Hij is niet veel veranderd, vooral groter en knapper geworden, maar hij gedraagt zich wel een stuk volwassener en dat geeft me toch een wat veiliger gevoel. Misschien werkt het dit keer wel.
          'Dit doet me echt denken aan vroeger,' zegt hij. Ik knik instemmend en schuif over het aanrecht naar hem toe zodat ik dichter bij hem in de buurt zit. Ik laat mijn handen afwezig door zijn haar glijden en zucht zachtjes.
          'Hey Ky, ik moet toch wat opbiechten.' Even krijg ik het benauwd. Zou er dan toch iets tussen Jess en hem zijn gebeurd? Maar dat gevoel ebt al snel weg. 'Het spijt me echt enorm van die ruzie zoveel jaar geleden. Ik heb heel die tijd nog van je gehouden tot nu en nog steeds houd ik enorm veel van je. Je moest eens weten hoe vaak ik je wel niet miste of spontaan begon te huilen als ik aan je dacht.' Stilletjes kijk ik toe hoe hij de mokken vult en ik pruts afwezig aan mijn shirt. Mijn ogen schieten open als ik zijn lippen op de mijne voel.
          'Je weet niet hoe gelukkig je me maakt. Dus wat wil je doen? Filmpje of gewoon wat bijkletsen of...'
          Ik laat me van het aanrecht afglijden en klem mijn handen om mijn mok.
          'Ik snap het wel Benji. Het ging gewoon niet meer en hoeveel ik je ook m-miste-,' ik slik het brok in mijn keel weg en veeg een verdwaalde traan van mijn wang. Alleen de gedachten aan die pijn van toen al..., 'j-je moet het jezelf niet al te veel kwalijk nemen. Ik hou ook nog steeds van jou en we kunnen het gewoon opnieuw proberen, toch?' Ik glimlach zwakjes naar hem.
          'We kunnen een film op zetten maar ik denk dat we daar bijna alles van zullen missen, zoals gewoonlijk,' grinnik ik.


    I just caught the wave in your eyes

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    Outfit

          Jace moet even schamper en vreugdeloos lachen en eerlijk waar, ik snap haar echt vor de volle honderd procent, momenteel is mijn gevoel voor humor ook erg ver te zoeken.
    ''It's complicated.'' lacht ze met opgekrulde mondhoeken waardoor ik begrijpend knik en ik trek een beetje een scheef gezicht. ''Ik haat liefde, geen idee of je het hele verhaal wilt horen.'' mompelt ze schouderophalend waardoor ik even mijn wenkbrauw optrek en beslist knik.
    "Natuurlijk! Vertel maar, mag ook in een notendop als je niet de details wilt vertellen," zeg ik geruststellend.
    ''Maar een movienight met film klinkt leuk.'' stemt ze dan in met mijn voorstel waardoor ik enthousiast in mijn handen klap en gelijk opsta en Jace ook omhoog trek. Met haar hand nog steeds in de mijne sleur ik haar mee over het veld richting de kleedkamers van de football spelers. Eenmaal daar draai ik me nog even grijnzend om naar Jace voordat ik de deur opendoe.
    "Bedek je ogen maar," zeg ik nog giechelend voordat ik de betegelde ruimte inloop en even naar wat bekende zwaai.
    "Jess? Jace?" wordt er geroepen waardoor ik even moet lachen en ik kijk om naar Jace. Ja we zijn nog steeds cheerleaders, dus geliefd bij veel spelers en daarbij zijn we ook nog de populairste – niet stom bedoeld, maar iedereen weet dat het zo is.
    "Sorry we komen voor Ira waar is hij?" vraag ik aan de eerste de beste jongen die ik zie. Met een flauw grijns knikt hij naar een hoek waar ik hem inderdaad zie staan en huppelend loop ik op hem af.
    "Hey teddybear, ready to go?" vraag ik met een glimlach terwijl ik hem knuffel en het feit dat hij shirtless is maar even probeer te negeren, heb hem toch zo vaak zo gezien.


    I just caught the wave in your eyes

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal




    "Meanie, wil je nou echt dat ze nog slechter over me gaan denken? Deze wist je..." zegt ze en ik knik lachend terwijl zij een slok neemt. Dat wist ik inderdaad. "Eh, ja." begint ze dan te vertellen. "Ik ben ongelooflijk slecht in poker, en deze hier..." zegt ze en ik zie haar vanuit mijn ooghoeken naar me wijzen, "Heeft me overtuigd om een spelletje strippoker te spelen met een aantal vrienden.... ik verloor.". Ik grijns even en mijn wenkbrauwen schieten kort omhoog. "Never have I ever..." begint ze en ik wacht even af. "Gelogen over mijn seksualiteit om onder sex uit te komen.". Ik kijk even naar haar als ze een slok neemt en ik schud mijn hoofd. "Heel vaak, eigenlijk..." Grinnikt ze en ik lach waarna ik mijn glas pak. ''Guilty.'' zeg ik en ik neem een grote slok.
    ''Het was op dat ene feest drie jaar geleden, met Stacy. Je weet wel. Die hele lange cheerleader met lichtblond haar en issues? Een van haar vele toys had haar hart weer gebroken en toen ging ze naar mij toe. I was like, nah... I'm gay.'' vertel ik dan en ik grijns even naar Cara.. ''Never have I ever..'' zeg ik, ''fucked a teacher.'' grijns ik en bedenk me dan. ''Wacht...'' mompel ik en neem dan nog een slok. ''Ik was de Spaans invaller vergeten..'' zeg ik en haal nonchalant mijn schouders op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 22:36 ]


    El Diablo.

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Happy. ~ outfit



    ''Het was op dat ene feest drie jaar geleden, met Stacy. Je weet wel. Die hele lange cheerleader met lichtblond haar en issues? Een van haar vele toys had haar hart weer gebroken en toen ging ze naar mij toe. I was like, nah... I'm gay.'' Ik schiet in de lach. "Dat weet ik nog! Ik was met ehm.." Ik ben even stil. "Ik was met Matt..." Mijn ex vriendje, horrible break-up, waar ik nu compleet overheen ben. "En hij liet me niet gaan dus ik kon je niet helpen. Ik wist niet dat je er zo onderuit gekomen was!" Hij grijnst naar me, en begint dan: "Never have I ever..." Zegt hij, en ik wacht. "Fucked a teacher." Ik probeer mijn lach in te houden als ik hem hoor. "Wacht..." Mompelt hij en neemt een slok. "Ik was de Spaans invaller vergeten..." Mijn ogen worden groot. "NO WAY." Ik lach vrolijk, en denk dan even na. "Hij was wel een leraar maar gaf mij geen les, telt dat?" Zeg ik, en neem dan maar een klein slokje. "Hmmmm..." Ik denk nog even na over een goede vraag. Het is duidelijk wat voor spelletje dit aan het worden is. "Never have I ever... had sex in a public space." Ik trek mijn wenkbrauwen op naar Chris en neem dan een slok. "God we're terrible." Lach ik in de camera. "Eh, ja, in ehm..." Ik haal diep adem en kijk nog even snel naar Chris, voor ik mijn ogen weer op de camera richt. "In een bezemkast." Ik lach een beetje ongemakkelijk, en haal dan wel m'n schouders op. "Ah well." Grinnik ik, voor ik naar Chris kijk.


    Spinning around, I'm weightless.