• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ugh, frans leren midden in de nacht, over 6 en een half uur moet ik toch alweer op...


    .it's up to you to make dreams come true

    Goodmorning.

    Ga ik serieus naar school voor twee uur les wat alleen maar herhaling is van afgelopen jaar?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Drie keer wakker geworden door de kou. Echt, waarom moet ik het altijd zo koud hebben


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Geen zin.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Slechts 4-5 uur geslapen en straks vanaf half 9 's ochtends tot 9 uur 's avonds aan een stuk door bezig. Wonderful.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    doei motivatie om maar enigszins optijd te komen, doei alle waardering die ik voor school had, doei toekomst (doeg)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 8:11 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb echt een hekel aan zatte mensen. En zeker 's morgens vroeg. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Windows 10 is echt lelijk. Wauw.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom heb ik nachtmerries over Blurryface? Rot op. (cat)


    Caution first, always.

    Mijn lerares praat zoveel dat ik mezelf niet kan concentreren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom gaan mijn dromen alleen maar over seks terwijl ik dat nog nooit gehad heb. Oké, die jongen was wel heel leuk en had blauw haar en was lief, maar wattefack.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zo geen zin om vandaag buiten te komen, alweer. Ik zit al bijna een ganse week binnen, maar idgaf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coopertest gaat wel lukken met de juiste muziek (:

    Ik neem me voor vandaag mn stukken te controleren op grammatica/spelling, zodat ik binnenkort misschien mijn verhaal onlinr kan gooien c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."