• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het is zo raar dat mensen in het 'echte leven' altijd denken dat internetvrienden fake zijn. Nee joh, je kan echt alleen vrienden worden met mensen die je kan aanraken en ruiken? Alle mensen op internet zijn pedofielen of loverboys? Dat is heel logisch?

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 22:55 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AO3 schreef:
    Het is zo raar dat mensen in het 'echte leven' altijd denken dat internetvrienden fake zijn. Nee joh, je kan echt alleen vrienden worden met mensen die je kan aanraken en ruiken? Alle mensen op internet zijn pedofielen of loverboys? Dat is heel logisch?

    Wow, toen zag je ineens dat een vriendin van vroeger die net een kindje heeft, een vriend had tijdens haar zwangerschap(niet de vader van het kindje) nu ineens een vriendin heeft. Oké, als ik één ding niet aan zag komen was dat het o.O
    Klinkt misschien raar, maar ik ben een beetje shocked. Lol. Toch hoop ik voor haar dat ze eindelijk iemand gevonden heeft die haar neemt zoals ze is en dat ze écht gelukkig wordt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn Amerikaanse neef is zo cool :Y)
    Vooral omdat ie paratrooper was en ik hem helemaal fangirlde


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Pfft, ik schrijf morgen wel weer, ik heb nu echt geen puf meer na al dat gedoe met die telefoons.


    Your make-up is terrible

    Waarom zijn zoveel mensen hartstikke verdrietig en depressief, en heb ik gewoon een prima, gelukkig leven? Ik zou echt stukken van mijn geluk en blijdschap aan anderen willen geven, ik wou dat het kon.
    En er is niet eens iets wat ik eraan kan doen. Ik kan enkel een beetje gaan zeggen dat alles wel goed komt enzo, maar ja, veel meer ook niet, en ik ben niet goed in communicatie.
    I feel so bad about you guys... :c


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Kan niet wachten tot mijn 33333 post, al ben ik bang dat ik er weer overheen ga zonder dat ik het merk :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    eyes are burning

    Abstergo schreef:
    (...)

    Op dit moment praat mijn eigen vader niet eens tegen mij en we wonen nog wel in één huis. Ik voel me daar zwaar klote onder en ik weet hoe het voelt als je familie je niet ziet staan. Ik heb ook meer en deels alleen mensen op Q, maar ik weet dat ik op ze kan rekenen en ik weet dat ik zelfs naar ze toe kan als ik besluit weg te lopen. Geloof me, mensen op Q zijn je vrienden en die laten je niet zomaar stikken zoals mensen in het echte leven doen. Ik weet hoe je je voelt. Echt.


    Het probleem is dat ik een hele tijd minder op Q heb gezeten en met hoe ik me de laatste tijd voel, lijkt het of ik hier bijna alleen kom om te zeiken of omdat ik me slecht voel, en dan durf ik ook gewoon niet echt te praten met de weinige mensen waar ik nog contact mee heb, tegenover vroeger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meh, ik haat die stemmingswisselingen. :c Ik was vanmiddag nog hartstikke vrolijk en nu zit ik weer in een dipje. Dat wilde ik niet, ik wil dat gevoel van eerder terug.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Dus, je bent depressief? Ik vind het zo zielig als mensen daar te koop mee gaan lopen en niet beseffen hoe het echt is. Ik hoop niet dat jullie 't krijgen, want het is niks om trots op te zijn. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Dus, je bent depressief? Ik vind het zo zielig als mensen daar te koop mee gaan lopen en niet beseffen hoe het echt is. Ik hoop niet dat jullie 't krijgen, want het is niks om trots op te zijn. :}


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lolicia schreef:
    Dus, je bent depressief? Ik vind het zo zielig als mensen daar te koop mee gaan lopen en niet beseffen hoe het echt is. Ik hoop niet dat jullie 't krijgen, want het is niks om trots op te zijn. :}


    Dit. Het is klote.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het ging zooo niet als gepland. Stom, emotioneel wrak dat ik ben. :c
    Mjah uiteindelijk deed iedereen wel hartstikke lief en vond men me dapper. Dat was wel lief.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 0:15 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat het dat ik nooit kan slapen wanneer ik er 's ochtends vroeg uit moet


    To the stars who listen — and the dreams that are answered