• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ugh, mijn oude crush hersenspoelt mij gewoon. Niet doen, ga niet mijn dingen liken, ga niet op mijn profiel kijken. ga weg. weg. weg. I don't want you (cat)

    Ik wil niet weer deze nacht over hem dromen, mijn droom ging al te ver. Ik ben blij dat ik op tijd wakker werd...

    Wauw, wat een toeval. Dit zag ik toen ik dit hier poste op FB:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 22:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I must be the one that's crazy. Zegt genoeg denk ik zo.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 22:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh hee, spontane huilbui. Wat leuk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Oh hee, spontane huilbui. Wat leuk.

    What's wrong? Facebookchat me? PB me?


    Pretty is just a pretty word.

    Everyone cares. Just not about me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin schreef:
    Everyone cares. Just not about me.


    Let me tell you something. The funny thing is, people dó care about you. I do and I know a lot of people do. But I know the feeling that you're alone, but it is not true.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 22:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    waarom ben ik godverdomme te jong om gewoon te zeggen 'school is een negatieve invloed op mijn mentale gezondheid dus ik kap ermee om mezelf te helen' want jongeren hebben daar natuurlijk nooit last van en educatie is NATUURLIJK fucking belangrijker dan hoe mensen zich voelen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh, ik moet deze week echt heel erg spaarzaam omgaan met mijn zakgeld, want zaterdag ga ik lekker naar de kermis en vuurwerk kijken! Ik heb echt nog eens zin in een compleet gestoord uitje met vrienden. Hoogtepuntje van de week. c:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 22:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wiarda schreef:
    waarom ben ik godverdomme te jong om gewoon te zeggen 'school is een negatieve invloed op mijn mentale gezondheid dus ik kap ermee om mezelf te helen' want jongeren hebben daar natuurlijk nooit last van en educatie is NATUURLIJK fucking belangrijker dan hoe mensen zich voelen

    Gosh, Jip, ik vind het echt rot voor je dat je je momenteel allesbehalve goed in je vel voelt. Inderdaad, soms lijken mensen niet te beseffen dat mentale gezondheid minstens even belangrijk als fysieke gezondheid is. Knuffels en sterkte. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I'm my own enemy


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Verkering hebben met iemand die te ver weg woont om hem bij wijze van spreke idere dag te zien, is echt zo zo zo zo kak

    Abstergo schreef:
    (...)

    Let me tell you something. The funny thing is, people dó care about you. I do and I know a lot of people do. But I know the feeling that you're alone, but it is not true.


    Everyone keeps saying I'm not alone, but if it weren't for Q, I wouldn't have talked to anyone in the past month. My own family didn't even wish me a happy birthday, neither by phone nor a card. And it just friggin hurts.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin schreef:
    (...)

    Everyone keeps saying I'm not alone, but if it weren't for Q, I wouldn't have talked to anyone in the past month. My own family didn't even wish me a happy birthday, neither by phone nor a card. And it just friggin hurts.


    Op dit moment praat mijn eigen vader niet eens tegen mij en we wonen nog wel in één huis. Ik voel me daar zwaar klote onder en ik weet hoe het voelt als je familie je niet ziet staan. Ik heb ook meer en deels alleen mensen op Q, maar ik weet dat ik op ze kan rekenen en ik weet dat ik zelfs naar ze toe kan als ik besluit weg te lopen. Geloof me, mensen op Q zijn je vrienden en die laten je niet zomaar stikken zoals mensen in het echte leven doen. Ik weet hoe je je voelt. Echt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb ook meer en deels alleen mensen op Q, maar ik weet dat ik op ze kan rekenen en ik weet dat ik zelfs naar ze toe kan als ik besluit weg te lopen. Geloof me, mensen op Q zijn je vrienden en die laten je niet zomaar stikken zoals mensen in het echte leven doen. Ik weet hoe je je voelt. Echt.


    Amen

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 22:54 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."