• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik houd van deze OC's. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Damn. Ik wil echt een nieuwe haarstijl proberen dan steil met een zo-goed-als-middenscheiding, maar zo'n beetje alle haarstijlen zien er écht belachelijk uit bij mij. Zelfs een paardenstaart ziet er echt niet uit ... ;-;

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 19:25 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kan niet wachten om mn verhaaltje online te kunnen zetten :3 Ben alleen bang dat het niet te volgen is x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    It's Supernatural - time.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is het soms een coole trend om foto's met veel inkijk te plaatsen? :W


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Is het soms een coole trend om foto's met veel inkijk te plaatsen? :W


    Ofcourse! Je weet zelf toch. Er is maar 1 ding (of nouja, 2 dan) dat mannen willen zien.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit is echt het allerslechtste moment om eruit te liggen, magister. Alhoewel, ik zou het niet erg vinden om de presentatie een weekje te verschuiven.

    Feline schreef:
    Is het soms een coole trend om foto's met veel inkijk te plaatsen? :W


    Yes it is!


    Your make-up is terrible

    Giraffe schreef:
    Damn. Ik wil echt een nieuwe haarstijl proberen dan steil met een zo-goed-als-middenscheiding, maar zo'n beetje alle haarstijlen zien er écht belachelijk uit bij mij. Zelfs een paardenstaart ziet er echt niet uit ... ;-;



    // Het moment dat je net een hoofdstuk geactiveerd hebt van een verhaal waar je al een half jaar niet aan gedacht hebt en het in 2 minuten al een keer gelezen is. Maar dan blijk je zelf die lezer te zijn. Bummer.

    Giraffe schreef:
    Damn. Ik wil echt een nieuwe haarstijl proberen dan steil met een zo-goed-als-middenscheiding, maar zo'n beetje alle haarstijlen zien er écht belachelijk uit bij mij. Zelfs een paardenstaart ziet er echt niet uit ... ;-;

    Lol are you joking me je bent zo knap.


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Lol are you joking me je bent zo knap.

    Haha ahh, dankjewel. (bloos) Ik wil alleen gewoon eens iets anders proberen, maar tot nu toe kreeg ik meestal reacties als "steil staat je beter" of "ehhh, wauw, dat is wennen", haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb echt zin om me helemaal vol te stouwen met hamburgers en/of andere troep. Helaas heb ik het niet en een goed idee is het trouwens ook niet want morgen ga ik al een lading friet eten en frikandel en kroket.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat moment waarop je 5000 calorieën aan McDonaldsvoer naar binnen hebt gewerkt zonder spijt maar je pas na een uur weer herinnert hoe verrekte buikpijn je er altijd van krijgt. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil eigenlijk mijn verhaal nog controleren op spelling etc. want ik weet dat er minstens 1000 fouten inzitten met de snelheid waarmee ik het heb geschreven haha. Maar ik heb nu gewoon geen zin meer x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je bent een fucking irritant klote kind en als je nu niet eens een keer stopt met dit gedoe dan wil ik liever geen vrienden meer met je zijn want ik word gek van jou en al je zware problemen shit. En maar hypocriet zijn en zeggen dat anderen aandachtshoeren zijn. Kijk eerst eens naar jezelf. Ik weet dat ik ook een aandachtstrekker ben, maar ik erken dat en loop niet zo met al mijn shit te koop zoals jij. Jij trekt aandacht in een negatieve manier met al je verdriet en struggles, maar ik ben tenminste nog vrolijk en gewoon een hyper kind. (Meestal.) Maar als ik eens een kuttijd heb, is jouw antwoord alleen 'SAME' of 'HAHAHA blablabla' like, nee, dat is niet wat ik nodig heb op zulk soort momenten. Je bent op dit moment niet erg anders dan Riekelt met zijn plotselinge depressieve gedoe op zijn instagram hoor, schat. Ook vind ik het irritant dat je beste vrienden wil blijven met al je exen, altijd nog steeds met hun flirt of wat dan ook, en het dan raar vind dat ze mixed signals aangeven? ??? Als ik je zeg dat het beter is om niet met hem af te spreken, gun ik je geen geluk, maar godverdomme man, ik gun je juist geluk. En je hoeft geen negatieve aandacht te vragen aan iedereen met al je problemen, want je hebt vrienden en aandacht zat. Je vind het raar dat ik gewoon fucking insecure ben en geen contact durf te leggen met mensen die ik een beetje ken, laat staan met mensen die ik helemaal niet ken. Vind je het gek, als ik mijn eerste twee jaar op de middelbare huilend naar school fietste, niet het gevoel had dat mensen me mochten, laat staan dat ik het gevoel had dat ik geaccepteerd werd? Je moet niet zo vreselijk irritant doen. Ik kan echt niet meer tegen je. Ik weet niet of jij het zelf ook merkt, maar de kloof tussen ons wordt elke dag groter. Je doet zo uitsloverig voor al je populaire vrienden en weet je wat, stik er maar in. Van zoveel 'bae's' tegelijkertijd kan nooit iets goeds komen. Oh ja. Als we afspreken, zit je alleen maar op je telefoon en bent niet meer bereikbaar. Als ik vraag waarom je lach, zeg je 'oh nee laat maar', wauw. Leuk. Sociaal. Ik word op dit moment alleen al gek als ik denk aan de manier waarop je met mensen appt of gewoon hoe je je vingers over het scherm van je telefoon beweegt, godsamme. Thirza en jij waren beste vrienden en dat is nu niet meer en raad eens waarom niet? Door je gedoe, je bae's en dat je nooit meer bereikbaar bent, alleen als je je telefoon voor één seconde weglegt. En als je dan al bereikbaar bent is het maar de vraag of het leuk, gezellig wordt of dat je weer gaat klagen, klagen, klagen. Ik ben helemaal klaar met jou. En ik durf het niet te zeggen want je zult alles wat ik zeg ontkennen, op mij, Thirza, voor mijn part zelfs op Obama afschuiven en niets is jouw fout, nee het ligt aan de ander. Geen twijfel over mogelijk. Ik vind het niet meer gezellig met je, je humor vind ik opdringerig worden van 'HAHA HAHA KIJK MIJ LEUK ZIJN !!!! IK BEN GRAPPIG !! GA MET MIJ OM ! !!!'' en ik vind het niet meer leuk. So much for friendship.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.