• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    It's not that I am important or something. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Well, now I'm crying because of others. Because of their pain. They're hurt.
    And I would say I'm okay and there's nothing wrong with me, which kinda is the truth. I'm just worried about people I don't even know. Who, on earth, does that? Well, me.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik zou willen dat iemand me een klap in mn gezicht kon geven en de verliefdheid uit mijn hoofd gaat. Misschien moet ik het hem vertellen en dan naar een andere school gaan, ook al zou dat drie kwartier langer reizen zijn. Ik kan niet stoppen met aan hem denken of over hem fantaseren. Ik zou zelfs een moord voor hem doen. Alles.. alles zou ik voor hem doen. Het idee dat het niet kan en mag maakt me echt ongelukkig. Dat ik al een relatie heb maakt me niet zoveel uit. Als ik hem kan krijgen, offer ik die graag op.

    Ik weet echt niet meer wat te doen..

    Ugh Netflix, waarom heb je alle series die ik keek ervan af gegooid...


    Your make-up is terrible

    Ik ben verkouden.

    En ja, dat moet iedereen nu weten. (cat)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 23:09 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Aight, klaaaaar.


    Tijd voor koffie.

    I should sleep.
    Also episode 9 season 5 of criminal minds has just crushed my soul.


    Mhm?

    I'm freezing woah.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 8:53 ]

    Waarom zoveel woordjes moeten leren :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Blurryface schreef:
    (...)
    Allemaal gevoelens en ik kan ze niet uiten uit mezelf. Ik moet ergens om kunnen janken omg. :')


    Je kan ze niet uiten uit jezelf... Wat waren al die woorden in mijn gb dan enzo? (cat)
    Nee hoor, ik begrijp je. Ik ben horror gaan kijken (The Village) om even... idk maar daar had ik behoefte aan. Alleen toen Joaqie dood ging moest ik keihard janken dus ik had net zo goed een huilfilm kunnen gaan kijken ehehehe

    Ik kan er niet tegen als mijn mama onverwacht thuis blijft, waardoor ik niet meer home alone ben. Vaarwel luide muziek en lui zijn. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    heel leuk dat je meekijkt wanneer ik aan het tekenen ben. Maar verwacht geen goede tekeningen dan. Lelelel

    Wat een compleet nutteloze dag. Kom je eindelijk aan op school, valt alles uit. :')


    Caution first, always.

    Ik ben bezig met het schrijven van een stukje, maar ik kan de hele tijd de juiste woorden niet vinden :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik snap niet waarom er altijd zo geschreeuwd moet worden als je hier met je kinderen bent. En waarom ben je er überhaupt elke dag? Ga toch eens iets nuttigs doen als je andere kind op school zit. Boodschappen doen bijvoorbeeld, of je huis schoonmaken. Je zeikt elke dag dat je daar geen tijd voor hebt. Logisch als je hele dagen bij ons zit omdat je je kinderen niet kan vermaken. Misschien moet je dát eens leren.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 10:17 ]