• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    ?!?!?!. serieus. SERIEUS. [silent screaming and punching in the distance]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ?!?!?!. serieus. SERIEUS. [silent screaming and punching in the distance]



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom kijk ik dit eigenlijk? :')


    take me back to the basics and the simple life

    Oke ik ga me aanmelden voor You're back in the room :W
    Lijkt me ge-wel-dig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)


    Dankje. :') Nu ga ik even gefrustreerd breien, weg van deze wereld vol met speak-of-the-devil ironie. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oké, nu durf ik niet meer in mijn eentje in een parkeergarage in de avond. :/


    26 - 02 - '16

    Meer youtube.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En daar gaat ons zelfvertrouwen alweer. Als mijn ouders me al vreemd vinden...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wachten totdat ik kan gaan is echt killing.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik snap dat jij Engels studeert en er daarom goed in bent, wie weet inderdaad ook beter dan ik, maar houd alsjeblieft op met automatisch aannemen dat ik onzeker ben over mijn Engels of dat ik geen correcte Engelse teksten zou kunnen schrijven. Pls, letterlijk dit hele vak gaat er over dat er meer dan één manier is om een taal te leren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, ik ben alles gewoon zo beu.





    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mueslirepen all day every day

    Loughlin schreef:
    Ugh, ik ben alles gewoon zo beu.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lekkere vriendjespolitiek dit. :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Can't do it alone.


    Feel the fire, but do not succumb to it.