• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hi, sadness. Missed me?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin schreef:
    Hi, sadness. Missed me?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En toen trapte ik in een plas caviapis onder de tafel. :'D Misschien in het vervolg toch iets beter opletten als ik haar vrij door de kamer laat waggelen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gast, ga óf hard genoeg praten dat ik het gesprek vanuit bed kan meeluisteren, óf ga weg. T darten is toch al afgelopen en jullie zullen vast wel weer verloren hebben en ik wil gewoon pitten. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil gewoon even flink tegen iemand aan zeiken, maar als ik dat doe voel ik me weer zo'n nare roddelaar. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nou doei dan he.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wiarda schreef:
    Ik wil gewoon even flink tegen iemand aan zeiken, maar als ik dat doe voel ik me weer zo'n nare roddelaar. :x

    Jong, je kan altijd tegen mij aan gaan zeiken (liever niet letterlijk), ik ben toch al een ongeneeslijke roddelaarster.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wiarda schreef:
    Ik wil gewoon even flink tegen iemand aan zeiken, maar als ik dat doe voel ik me weer zo'n nare roddelaar. :x


    Ik had daarnet nog exact hetzelfde gevoel. :') Maar roddel een eind weg via pb of whatsapp, als je wilt.

    --

    Nou, dat plezier was dus van korte duur. Zelfs met koelinstallatieding slaat mijn laptop na tien minuten Sims vrolijk af.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 0:15 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom schrik ik er niet meer van dat ik meer voor een persoon voel dan hij voor mij... Fuck liefde. Waarom laat ik mijzelf nog toe om verliefd te worden?


    Take me to wonderland

    Wat gaan die Lucht je hart topics snel..

    And I love you! <333


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pff, het is veel te vroeg en ik heb een veel te lange dag. Ga maar lekker al mijn stomme klasgenoten negeren. (:

    I don't want to do that stupidstupidstupid interview.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    sad 24/7

    Dat moment wanneer je bijna moet janken in de trein omdat je Lane Boy luistert en ineens weer denkt aan hoe vreselijk vet het concert was. :')


    Caution first, always.