• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Needles schreef:
    (...)

    Dat is echt niet zwak, want mensen kunnen het niet alleen. Hoe weet je dat die mensen zelf amper het hoofd boven water houden? Omdat ze het aan jou vertelt hebben en iemand nodig hadden die luisterde of advies gaf. Vind je hen dan ook zwak? Het is lastig om zulke dingen te relativeren, maar echt, bijna niemand kan het zelf. We willen allemaal dat iemand het opmerkt en ons komt helpen. Je bent echt niet zwak.



    Inderdaad, deze mensen hebben mij dat verteld in hun vertrouwen. En ze hadden ook inderdaad iemand nodig die naar ze luisterde.
    Ik snap waar je heen wilt, maar ik kan het gewoon niet zo zien. Ik bedoel, ik geloof dat iedereen hier is met een doel. Een lange tijd geleden is mij verteld dat mijn doel hier is om anderen te helpen, om naar ze te luisteren en met ze te praten. Zo is dat nou eenmaal; iedereen heeft een spirituele taak. En aan deze taak heb ik mij heel lang vastgehouden, ik schep er zo veel genoegen in hem te vervullen. Maar vervolgens gaat alles fout. Ik heb geen ruimte meer om naar anderen te luisteren - afgezien van mijn beste vrienden dan - en nu ben ik ineens degene die hulp nodig heeft. Hoe kan ik mensen helpen als ik verdomme mijn eigen stomme, perfecte leven niet kan handelen? Als je kijkt naar anderen heb ik zo fucking veel geluk met hoe mijn leven gelopen is, ik heb het récht niet om ongelukkig te zijn en er bij neer te gaan zitten. Niet als er zo veel mensen hulp nodig hebben. En al helemaal niet als er zo veel mensen zijn die met een veel zwaarder leven wél gewoon door vechten. Dat maakt mij zwak. En misschien lijkt het wel idioot voor jou, maar dit is hoe het is hoe mijn mislukte hoofd blijkbaar werkt.

    Trees schreef:
    (...)


    Inderdaad, deze mensen hebben mij dat verteld in hun vertrouwen. En ze hadden ook inderdaad iemand nodig die naar ze luisterde.
    Ik snap waar je heen wilt, maar ik kan het gewoon niet zo zien. Ik bedoel, ik geloof dat iedereen hier is met een doel. Een lange tijd geleden is mij verteld dat mijn doel hier is om anderen te helpen, om naar ze te luisteren en met ze te praten. Zo is dat nou eenmaal; iedereen heeft een spirituele taak. En aan deze taak heb ik mij heel lang vastgehouden, ik schep er zo veel genoegen in hem te vervullen. Maar vervolgens gaat alles fout. Ik heb geen ruimte meer om naar anderen te luisteren - afgezien van mijn beste vrienden dan - en nu ben ik ineens degene die hulp nodig heeft. Hoe kan ik mensen helpen als ik verdomme mijn eigen stomme, perfecte leven niet kan handelen? Als je kijkt naar anderen heb ik zo fucking veel geluk met hoe mijn leven gelopen is, ik heb het récht niet om ongelukkig te zijn en er bij neer te gaan zitten. Niet als er zo veel mensen hulp nodig hebben. En al helemaal niet als er zo veel mensen zijn die met een veel zwaarder leven wél gewoon door vechten. Dat maakt mij zwak. En misschien lijkt het wel idioot voor jou, maar dit is hoe het is hoe mijn mislukte hoofd blijkbaar werkt.


    Ik vind het ergens een beetje eng hoe jij hier precies omschrijft hoe ik over mijn situatie denk, waaruit ik eigenlijk alleen maar uit op kan maken dat er veel meer mensen zijn die er zo over denken. Vandaar dat ik het lastig vind om je erin gerust te stellen en ik je dus liever gewoon doodknuffel, maar ik denk dat het dus echt wel meevalt hoe zwak je bent. Waarom denk ik dat? Gewoon omdat je er nog steeds bent. Je vecht iedere dag, of je dit nu zelf ziet of niet. Ik heb echt het idee dat je er het beste van probeert te maken, maar dat dat gewoon moeilijk is. En hee, je bent ergens ook nog maar een kind he. Je kunt nu eenmaal niet alles oplossen. Ik durf te wedden dat iedereen op een zeker punt in zijn of haar leven wel eens hulp nodig heeft gehad. Het is niet zwak om hulp nodig te hebben. Ik vind je tenminste niet zwak. Integendeel. Het feit dat je er nog bent, maakt dat je echt wel een sterk persoon bent c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Ik vind het ergens een beetje eng hoe jij hier precies omschrijft hoe ik over mijn situatie denk, waaruit ik eigenlijk alleen maar uit op kan maken dat er veel meer mensen zijn die er zo over denken. Vandaar dat ik het lastig vind om je erin gerust te stellen en ik je dus liever gewoon doodknuffel, maar ik denk dat het dus echt wel meevalt hoe zwak je bent. Waarom denk ik dat? Gewoon omdat je er nog steeds bent. Je vecht iedere dag, of je dit nu zelf ziet of niet. Ik heb echt het idee dat je er het beste van probeert te maken, maar dat dat gewoon moeilijk is. En hee, je bent ergens ook nog maar een kind he. Je kunt nu eenmaal niet alles oplossen. Ik durf te wedden dat iedereen op een zeker punt in zijn of haar leven wel eens hulp nodig heeft gehad. Het is niet zwak om hulp nodig te hebben. Ik vind je tenminste niet zwak. Integendeel. Het feit dat je er nog bent, maakt dat je echt wel een sterk persoon bent c:


    Ik heb het gevoel dat ik mijzelf hier loop te verdedigen, al is dat niet zo. Het voelt gewoon niet zo voor mij. En echt waar, ik waardeer het dat jullie allemaal zo je best doen om mij op te vrolijken en te helpen - ik moet er bijna van janken. Maar desondanks kan ik jullie woorden gewoonweg niet aannemen. Het spijt me, op dit moment zit er een soort demoontje op mijn schouder en staat er een glazen muur tussen mij en de rest van de wereld. Ik zie de wereld wel en ik kan de woorden horen, maar ze komen niet aan. Het enige wat ik hoor zijn mijn eigen gedachten die mij vertellen wat er allemaal mis met mij is. Nogmaals bedankt, maar verspil jullie moeite niet aan mij. Er zijn heel veel mensen hier op Q die jullie lieve woorden goed kunnen gebruiken (: Ik moet alleen af en toe de wereld in gooien hoe miserabel het leven lijkt, meer valt er denk ik niet te doen.

    Waarom kijken er zoveel jongens naar mij de laatste tijd. Ik ben niet knap of zo, dus why D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Waarom kijken er zoveel jongens naar mij de laatste tijd. Ik ben niet knap of zo, dus why D:


    ER ZIT WAT OP JE GEZICHT. Just kidding haha, ik ken het gevoel. Laat het een compliment wezen, want volgens mij ben je best aantrekkelijk. Ze kijken niet voor niets naar je. *pedo GM smiley die ik helaas niet in mijn bezit heb*

    Trees schreef:
    (...)

    ER ZIT WAT OP JE GEZICHT. Just kidding haha, ik ken het gevoel. Laat het een compliment wezen, want volgens mij ben je best aantrekkelijk. Ze kijken niet voor niets naar je. *pedo GM smiley die ik helaas niet in mijn bezit heb*

    Hahahahah.
    Vanmiddag liep ik in de winkel en er liepen twee jongens, eentje was op z'n mobiel bezig en de ander liep er maar wat achteraan. Ik liep achter mijn moeder aan en die jongen die achter liep bleef me maar aankijken en we hielden even oogcontact, waarna hij verlegen glimlachte. Ik dacht echt van; Whattefuck just happened o.O
    Maar dit gebeurt dus echt vaak.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 20:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    (...)

    Ik heb het gevoel dat ik mijzelf hier loop te verdedigen, al is dat niet zo. Het voelt gewoon niet zo voor mij. En echt waar, ik waardeer het dat jullie allemaal zo je best doen om mij op te vrolijken en te helpen - ik moet er bijna van janken. Maar desondanks kan ik jullie woorden gewoonweg niet aannemen. Het spijt me, op dit moment zit er een soort demoontje op mijn schouder en staat er een glazen muur tussen mij en de rest van de wereld. Ik zie de wereld wel en ik kan de woorden horen, maar ze komen niet aan. Het enige wat ik hoor zijn mijn eigen gedachten die mij vertellen wat er allemaal mis met mij is. Nogmaals bedankt, maar verspil jullie moeite niet aan mij. Er zijn heel veel mensen hier op Q die jullie lieve woorden goed kunnen gebruiken (: Ik moet alleen af en toe de wereld in gooien hoe miserabel het leven lijkt, meer valt er denk ik niet te doen.


    Nononono, ik ben minn tijd echt niet aan het verspillen als ik je op probeer te vrolijken. No.. Zelfs al komt het nu niet aan, het voelt altijd beter als iemand alleen al de moeite neemt jouw bericht te lezen en erop te reageren c: Ik ken het gevoel, geloof me. Maar ik hoop dat je op een goede dag hierop terug kunt kijken en kunt zeggen dat wat er hier gezegd is inderdaad klopt en dat je inderdaad sterk bent c: Zelfs al moet ik die glazen muur daarvoor hoogst persoonlijk kapot slaan c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ^ Ik heb dus de laatste tijd precies hetzelfde. Laatst werkte ik, en ik stond achter de kassa. Nou, alles goed en aardig, maar om de een of andere reden haakte mensen met hun oogcontact net even iets langer aan dan normaal. Niet alleen jongeren, maar ook oudere mensen, enzovoorts. Later heb ik serieus snel even gecheckt toen ik langs een spiegel liep om te kijken of ik iets op mijn gezicht had of zoiets dergelijks. Ik denk stiekem dat het mensen het gewoon ontwent zijn dat ze oogcontact hebben met vreemdelingen (zoals dus een kassamedewerker), vooral omdat ik altijd zo aardig mogelijk blijf kijken.


    Tijd voor koffie.

    Muh, had ik een goed idee (I guess) om haar een brief te sturen, ben ik der adres kwijt :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I feel ignored. So I'm going to bed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Je hebt me helemaal niks verteld dat je dat met haar zou doen. Wauw. Dus zo voelt het om in je rug gestoken te worden. Ya'll can go to hell.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 21:05 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik weet niet of ik mijn verslag moet aanpassen op basis van jouw kritiek, want iemand die 'jij bedoeld' schrijft, komt niet echt geloofwaardig over. Volgens mij stonden mijn komma's daarenboven ook gewoon goed, dus ik laat ze staan. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik weet niet of ik mijn verslag moet aanpassen op basis van jouw kritiek, want iemand die 'jij bedoeld' schrijft, komt niet echt geloofwaardig over. Volgens mij stonden mijn komma's daarenboven ook gewoon goed, dus ik laat ze staan. :Y)


    Je bedoeld dat je bedoeld niet goed is? D:
    okay sorry ik kon het niet laten


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    (...)

    Ik heb het gevoel dat ik mijzelf hier loop te verdedigen, al is dat niet zo. Het voelt gewoon niet zo voor mij. En echt waar, ik waardeer het dat jullie allemaal zo je best doen om mij op te vrolijken en te helpen - ik moet er bijna van janken. Maar desondanks kan ik jullie woorden gewoonweg niet aannemen. Het spijt me, op dit moment zit er een soort demoontje op mijn schouder en staat er een glazen muur tussen mij en de rest van de wereld. Ik zie de wereld wel en ik kan de woorden horen, maar ze komen niet aan. Het enige wat ik hoor zijn mijn eigen gedachten die mij vertellen wat er allemaal mis met mij is. Nogmaals bedankt, maar verspil jullie moeite niet aan mij. Er zijn heel veel mensen hier op Q die jullie lieve woorden goed kunnen gebruiken (: Ik moet alleen af en toe de wereld in gooien hoe miserabel het leven lijkt, meer valt er denk ik niet te doen.


    Ik snap hoe je je voelt, want zo heb ik me ook heel lang gevoeld. Maar soms kan je er gewoon niks aan doen en het gaat ook niet over wie er wel of niet recht op hebt, want soms werken je hersens niet helemaal goed en dan maakt het geen hol uit wat voor prinses je bent, als je je rot voelt, voel je je gewoon zo. En als jij soms even in de wereld wilt gooien hoe je je voelt, moet je dat vooral doen ;3 Als je iemand zoekt om ernaar te luisteren, wil ik dat ook best voor je doen. Wat soms wel helpt is drie positieve dingen aan je dag opschrijven. Het duurt even voordat het iets uit lijkt te maken, maar na een tijdje ga je die positieve momenten sneller herkennen en dat zorgt ervoor dat je minder negatief denkt. Braintraining!


    Your make-up is terrible

    Ik maak het mezelf ook veels te druk zo — God damnit.