• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Iig 8.3 voor Geschiedenis deze toetsweek. Jammer dat zij dan terug moet vallen op het feit dat ik ben blijven zitten en ik dus helemaal niet zo slim ben. Thanks bro.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Your words cut deeper than a knife.

    Talk to me goddamn. I want to know.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Neeeee omg nee nu weet ik het antwoord muh.. Nu had ik een 10 kunnen halen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misschien moet ik toch maar mijn Grieks boek gaan kaften... Ik hoef m niet in te leveren, maar ik kan er niet tegen als nieuwe boeken gaan "rafelen", wat ie dus wel doet, omdat ik m vaak in mn tas heb zitten.....


    Stenenlikker

    Ik haat mijn lichaam en moedernatuur. Ugh. Die.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iedere docent die er langer dan een week over gaat doen om de proefwerken na te kijken is gewoon traag. Mijn geschiedenusdocent heeft het serieus in 1 weekend gedaan en dat is twee keer zoveel werk als de meeste toetsen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben die vlaggetjes nu eigenlijk wel weer beu.


    750 bladzijden. Fuck off.


    Caution first, always.

    Caster schreef:
    Ik ben die vlaggetjes nu eigenlijk wel weer beu.


    Me too.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Me too.


    Eigenlijk was ik heel blij dat ik gisteren niet op m'n laptop kon komen. Maar vanmorgen waren ze er nog steeds. Echt huilen dit.

    | + Drama — te veel boeken en te weinig plaats in m'n boekenkast.


    Slijm, slim
    Jij moet echt je best doen, hè? :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [schreeuwt stilletjes om hoe fucking lief mijn nieuwe klasgenoten zijn ohmygosh wat een snoepjes AAAH]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Caster schreef:
    (...)

    Eigenlijk was ik heel blij dat ik gisteren niet op m'n laptop kon komen. Maar vanmorgen waren ze er nog steeds. Echt huilen dit.

    | + Drama — te veel boeken en te weinig plaats in m'n boekenkast.


    Ja, het is veel te fel. :c Mijn ogen doen er gewoon pijn van, haha. Ik had echt gehoopt dat ik eraan gewend zou zijn, maar helaas.


    Your make-up is terrible

    Wat zal ik eens tekenen...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •