• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Keates schreef:
    Wat zal ik eens tekenen...

    (wbw)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Needles schreef:
    (...)

    Ja, het is veel te fel. :c Mijn ogen doen er gewoon pijn van, haha. Ik had echt gehoopt dat ik eraan gewend zou zijn, maar helaas.


    Haha — inderdaad. Veel te vrolijk allemaal. Bah.

    + Nog maar twee dagen met z'n drietjes. Bummer.


    Pinkett schreef:
    (...)
    (wbw)


    Nee. Die smiley ga ik niet tekenen. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    jemig stop daar eens mee.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Keates schreef:
    (...)
    Nee. Die smiley ga ik niet tekenen. (cat)

    Ik wilde zeggen: Een naakte man / vrouw (choose your flavor).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pinkett schreef:
    (...)
    Ik wilde zeggen: Een naakte man / vrouw (choose your flavor).


    Ik kan geen gezichten teken. :/

    Naakt persoon met zak over zn kop, lolololol


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ehh.. Ik vind et tof dat je tegen me praat enzo, but who are you?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben echt zo blij dat ik een bad heb. Volgens mij zijn weinig dingen zo ontspannend (H)


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik ben echt zo blij dat ik een bad heb. Volgens mij zijn weinig dingen zo ontspannend (H)


    jelly


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I'm a sarcastic fuck up. That's awesome and very tragic at the same time.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    He gadverdamme man, t is helemaal geen probleem maar alsnog blijf ik erover piekeren :'D


    wat was dit ookalweer

    Ugh, de buurman is al dagenlang aan het timmeren. Dit gebeurd echt minstens een paar dagen elke maand, volgens mij zit zijn muur vol gaten ondertussen.


    Your make-up is terrible

    Pinkett schreef:
    (...)
    Ik wilde zeggen: Een naakte man / vrouw (choose your flavor).


    Jij... bent echt te voorspebaar :'D Perv.

    Oké, ik heb Hello nu eens helemaal beluisterd en ik snap de hype niet echt? Echt niet, zelfs. Maar goed, misschien is dat gewoon dat Adele-liefhebbende steekje dat iedereen heeft en ik schijnbaar weer mis.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil zoooo graag eens zo'n srprs.me vakantie. Lijkt me echt tof plus niet al die shit zelf helemaal uitpluizen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.