• Hallo!

    Vorig jaar en het jaar ervoor heeft Waikiki dit idee opgezet om op het einde van het jaar de users de mogelijkheid te geven mensen te bedanken in dit topic. Uiteraard kan je dit ook naar de personen zelf doen in hun gastenboek, maar ik vind dit altijd leuk, dus had ik dit graag verder gezet. Willen jullie dus iemand in het speciaal of een groep mensen bedanken voor dit mooie jaar: This is the place to be!

    En aan iedereen: Alvast een gelukkig 2016!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 21:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Even een algemeen bedankje aan alle users: Bedankt voor het geweldige jaar! Ik heb heel veel mensen leren kennen, en ook een aantal goede nieuwe vrienden gemaakt. Het was tot nu toe een super jaar en ik ben heel blij dat ik terug gekomen ben.


    What would Emma do?

    Ik ben dit jaar veel afwezig geweest op Q, maar ik zou graag iedereen willen bedanken die mij beter heeft laten voelen in sombere tijden.
    Maar ik wil ook degenen bedanken die mij simpelweg een berichtje hebben gestuurd - maakt niet uit waarover. Ik waardeer het altijd heel erg. ^^

    Ik wil heel veel mensen bedanken waarvan enkelen in het bijzonder. Daarvoor ga ik nog berichten maken, dus bij deze een mijn topics bericht.


    26 - 02 - '16

    Roxette schreef:
    Ik wil heel veel mensen bedanken waarvan enkelen in het bijzonder. Daarvoor ga ik nog berichten maken, dus bij deze een mijn topics bericht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bedankt:

    Necessity: Voor het schrijven van de meest geweldige Perciver, als je echt weg gaat zal ik je zeker missen. Je bent mijn beste co ooit en de eerste waarmee ik echt een verhaal heb afgerond. Ook al kennen we elkaar maar oppervlakkig buiten het schrijven om, weet da tje echt veel voor me bent gaan betekenen en dat je voor mij niet vervangbaar bent.<3

    Ruska, omdat je aan me dacht. Ik heb niet het gevoel dat mensen vaak aan me denken of überhaupt naar me omkijken, maar jij wel. Dat vond ik heel erg fijn, zeker omdat we elkaar niet bijzonder goed kennen.

    Natascha: voor je hulp bij de kerstkaartenswap, dat word zeker gewaardeerd!(: Met jou bijdrage word het dit jaar nóg leuker.=D

    Nikki: Voor het organiseren van de Amsterdam meeting, het was mijn aller eerste echte meeting en ik vond het geweldig!(: Zou het voor geen goud hebben willen missen. Ook bedankt voor het feit dat je me iets nieuws hebt laten uitproberen dit jaar: Hardlopen! Al was mijn eerste ervaring eentje om nooooit te vergeten.(':

    Yolanda: Voor je awsomeheid! Dit jaar ben ik echt closer met jou geworden en ik heb er geen seconde spijt van gehad!(: Je bent een geweldig leuk persoon en het brieven schrijven met jou is echt een leuke activiteit waardoor ik je nog beter leer kennen enne....ook bedankt voor het lenen van je draken op fr, heb ik lekker mee kunnen grinden toen.8D. Keep going on with the accordeon.

    Lisa: Bedankt voor het organiseren van het Questival, ik vond het geweldig leuk. De users die er waren, de workshops (vooral die van de schrijver!) en de muziek waren allemaal top. Ik heb nieuwe vrienden gemaakt, ervaringen opgedaan en DANIEL CANE <3 leren kennen.='D

    Mithcel: Bedankt voor al je technische hulp, je hebt me weer wat computer mankementen verholpen en nuttig advies gegevens over mobieltjes.='D

    Square: Bedankt voor FR en al je leuke verhalen, please write more in 2016.(:

    BadDreams_ & BadDreams_& Vaisey: Bedankt voor jullie steevaste reacties op mijn Perciver verhaal, ik zou geen betere lezers kunnen wensen!(:

    Quizlet users: bedankt dat jullie quizlet zo gezellig maken, wat zou ik toch zonder jullie moeten.<3 Blijf awsome.<3

    Quizlet crew: Bedankt voor alle tijd die jullie in Quizlet steken, jullie worden nooit genoeg bedankt en dat terwijl quizlet zonder jullie niet kon bestaan....dus nogmaals: Bedankt!(:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 22:54 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Okay, waar begin ik?

    Ik denk dat het, het makkelijkste is als ik gewoon iedereen apart zet?

    ~ Meaghan // Nerveus
    We spreken elkaar niet zo heel vaak meer, maar toch ben jij een van de users die ik het meeste vertrouw en waar ik de gezelligste gesprekken mee kan voeren mede door onze vele gezamenlijke interesses.
    Je bent echt een top persoon en ik hoop dat we nog veel met elkaar gaan kunnen praten!
    Je bent een top persoon!*O*

    ~ Erica // Scandal
    Erica, ik denk dat het sinds dit jaar is dat we echt veel met elkaar praten?
    Ik wil je bedanken omdat ik altijd mijn ei bij jou kwijt kan en omdat je me met veel dingen wilt helpen.
    Ik ben niet zo goed met veel woorden, en dat zal je ook wel bij de rest merken, maar ik ben echt blij dat wij zoveel met elkaar praten en dat je er als volwassen vrouw geen last van hebt dat een puberjongen van 16 je soms lastig valt met zijn gedoe.X)

    Dries // Founder
    Euj, de eerste jongen in de lijst!
    Ik wil je even zeggen dat je echt een geweldige online vriend bent en ook dat we in 2016 echt eens moeten meeten!:o

    Emma // Krull
    Hooi Emma,
    Volgens mij m'n standaardbegroeting bij jou.
    Tja, wat moet ik zeggen? Ik vind het echt top dat ik de eer heb om met jou bevriend te kunnen zijn, al is het maar online, maar daar brengen we ooit nog wel eens verandering.
    Je begrijpt me altijd heel goed en we hebben het altijd gezellig.

    ~Nikki // Chacki
    Mja, je bent nu misschien op inactief, en ik weet ook dat we geen geweldig afscheid hebben gehad. Ik hoop alleen dat je niet meer boos op me bent en dat je ooit nog eens online komt en dat we dit achter ons kunnen laten want ik zou het echt rot vinden dat we geen contact meer zouden hebben door zoiets stoms.
    Het spijt me.

    ~ Kelly // Jonty
    Kellyyyyy! Het is altijd super leuk met jou, we kennen elkaar al heel lang en ik hoop dat daar nog een langere tijd bij komt! En wees vooral niet bang om me te sturen als het eens wat minder gaat.(;

    ~ Sylvie // Thominho
    Sylstar!
    Altijd leuk met jou erbij, je kan altijd je vrolijkheid weer afstralen op iedereen en het zijn altijd leuke gesprekken met jou. Ook leuk dat ik altijd bij jou terechtkan met eventuele frustraties. Bedankt dat je er voor me bent!^^

    ~ Lotta // Bat
    Lotta, we hebben elkaar veels te weinig gesproken dit jaar, oe komt dat toch?(N)
    Maar als ik je spreek is dat grote gat van afwezigheid wel weer goed gemaakt. Maar toch moeten we volgend jaar weer eens meer praten en eindelijk eens meeten!

    ~ Leah // Tiva
    Ook jou sprak ik veel te weinig, daar moet ook maar eens verandering in komen! Je bent veel te gezellig om niet te spreken!D':

    ~ Erieka // Roxette
    Na lange afwezigheid verblijd je ons weer met jouw katheid en gezelligheid, nogmaals welcome back!

    ~ Yolanda // Dorneget
    Pandaaaa!!!
    De vrolijkheid zelve ook wel genoemd, dat je volgend jaar een top jaar mag beleven!

    ~ Gail // Rudolph
    Gaillybell! Wat een tof meisje ben je toch! Altijd super grappig en gezellig, keep on the good work!*O*

    ~ Micha // xx_Legolas_xx
    Michaaaa!!! Altijd geweldig om met jou te praten, je bent ook de enige die me niet boos naar haar scherm staard als ik een overload aan smileys stuur.:'D

    ~Aan de mods
    Bedankt voor de geweldige kans die jullie mij dit jaar hebben gegeven, het moment dat ik rood werd zal ik echt nooit meer vergeten. Ik denk dat ik ongeveer vijf uur wakker lag van adrenaline toen het bekend werd gemaakt en het zo laat was.

    ~ Aan de crew in het algemeen
    Bedankt voor alle moeite die jullie in deze geweldige site steken, echt bedankt!!!

    ~ Aan de mensen die ik dit jaar gemeet heb
    Bedankt voor deze gezellige dagen, mijn lijst werd te lang om jullie allemaal apart te nemen, maar de paasvakantiemeeting, kustmeeting, herfstmeeting waren een paar topmomenten dit jaar en vermoedelijk gaat de kerstmeeting daar ook nog bijhoren!

    ~ Cliché, maar aan alle mensen die ik niet genoemd heb
    Bedankt voor alles, ik vergeet in bovenstaande lijst waarschijnlijk veel namen, maar weet dat ik ook degene die ik niet genoemd heb een warm hart toedraag.

    Tot zover het melige en moeilijke deel, voor iedereen alvast een geweldig 2016!!!!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 13:06 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Okay, waar begin ik?

    Ik denk dat het, het makkelijkste is als ik gewoon iedereen apart zet?

    ~ Meaghan // Nerveus
    We spreken elkaar niet zo heel vaak meer, maar toch ben jij een van de users die ik het meeste vertrouw en waar ik de gezelligste gesprekken mee kan voeren mede door onze vele gezamenlijke interesses.
    Je bent echt een top persoon en ik hoop dat we nog veel met elkaar gaan kunnen praten!
    Je bent een top persoon!*O*

    ~ Erica // Scandal
    Erica, ik denk dat het sinds dit jaar is dat we echt veel met elkaar praten?
    Ik wil je bedanken omdat ik altijd mijn ei bij jou kwijt kan en omdat je me met veel dingen wilt helpen.
    Ik ben niet zo goed met veel woorden, en dat zal je ook wel bij de rest merken, maar ik ben echt blij dat wij zoveel met elkaar praten en dat je er als volwassen vrouw geen last van hebt dat een puberjongen van 16 je soms lastig valt met zijn gedoe.X)

    Dries // Founder
    Euj, de eerste jongen in de lijst!
    Ik wil je even zeggen dat je echt een geweldige online vriend bent en ook dat we in 2016 echt eens moeten meeten!:o

    Emma // Krull
    Hooi Emma,
    Volgens mij m'n standaardbegroeting bij jou.
    Tja, wat moet ik zeggen? Ik vind het echt top dat ik de eer heb om met jou bevriend te kunnen zijn, al is het maar online, maar daar brengen we ooit nog wel eens verandering.
    Je begrijpt me altijd heel goed en we hebben het altijd gezellig.

    ~Nikki // Chacki
    Mja, je bent nu misschien op inactief, en ik weet ook dat we geen geweldig afscheid hebben gehad. Ik hoop alleen dat je niet meer boos op me bent en dat je ooit nog eens online komt en dat we dit achter ons kunnen laten want ik zou het echt rot vinden dat we geen contact meer zouden hebben door zoiets stoms.
    Het spijt me.

    ~ Kelly // Jonty
    Kellyyyyy! Het is altijd super leuk met jou, we kennen elkaar al heel lang en ik hoop dat daar nog een langere tijd bij komt! En wees vooral niet bang om me te sturen als het eens wat minder gaat.(;

    ~ Sylvie // Thominho
    Sylstar!
    Altijd leuk met jou erbij, je kan altijd je vrolijkheid weer afstralen op iedereen en het zijn altijd leuke gesprekken met jou. Ook leuk dat ik altijd bij jou terechtkan met eventuele frustraties. Bedankt dat je er voor me bent!^^

    ~ Lotta // Bat
    Lotta, we hebben elkaar veels te weinig gesproken dit jaar, oe komt dat toch?(N)
    Maar als ik je spreek is dat grote gat van afwezigheid wel weer goed gemaakt. Maar toch moeten we volgend jaar weer eens meer praten en eindelijk eens meeten!

    ~ Leah // Tiva
    Ook jou sprak ik veel te weinig, daar moet ook maar eens verandering in komen! Je bent veel te gezellig om niet te spreken!D':

    ~ Erieka // Roxette
    Na lange afwezigheid verblijd je ons weer met jouw katheid en gezelligheid, nogmaals welcome back!

    ~ Yolanda // Dorneget
    Pandaaaa!!!
    De vrolijkheid zelve ook wel genoemd, dat je volgend jaar een top jaar mag beleven!

    ~Aan de mods
    Bedankt voor de geweldige kans die jullie mij dit jaar hebben gegeven, het moment dat ik rood werd zal ik echt nooit meer vergeten. Ik denk dat ik ongeveer vijf uur wakker lag van adrenaline toen het bekend werd gemaakt en het zo laat was.

    ~ Aan de crew in het algemeen
    Bedankt voor alle moeite die jullie in deze geweldige site steken, echt bedankt!!!

    ~ Aan de mensen die ik dit jaar gemeet heb
    Bedankt voor deze gezellige dagen, mijn lijst werd te lang om jullie allemaal apart te nemen, maar de paasvakantiemeeting, kustmeeting, herfstmeeting waren een paar topmomenten dit jaar en vermoedelijk gaat de kerstmeeting daar ook nog bijhoren!

    ~ Cliché, maar aan alle mensen die ik niet genoemd heb
    Bedankt voor alles, ik vergeet in bovenstaande lijst waarschijnlijk veel namen, maar weet dat ik ook degene die ik niet genoemd heb een warm hart toedraag.

    Tot zover het melige en moeilijke deel, voor iedereen alvast een geweldig 2016!!!![/blue]


    He Jarne.
    Heel erg bedankt voor je lieve berichtje, ik kreeg er een glimlachje van op mijn gezicht. Je bent een fijne gesprekspartner en dat heb ik vanmiddag ook weer gemerkt. Dank je <3


    Voor de rest komt er nog een bericht!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Ik wil jip margot en yolanda bedanken voor het accepteren van mijn vriendschapsverzoek op facebook het betekent veel voor me.


i put the fun in funeral

Mijn topics.


Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Ik ben hier slecht in, maar ik vind het wel leuk om te zien hoe iedereen hierop reageert.


But I still have this faith in the truth of my dreams.

Silberhaus schreef:
Ik ben hier slecht in, maar ik vind het wel leuk om te zien hoe iedereen hierop reageert.


"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Ik ga er in de week eens achter zitten, maar leuk om de berichtjes al te lezen. Bedankt voor je lieve berichtje, Jarne!


16 - 09 - '17

Leuk! Ik zou alleen niet weten wie ik zou moeten bedanken. Ik heb niet echt een super goede band met mensen van Q . c;


Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

MT. Ik ga hier een heeeeeeel lange post plaatsen, maar ik wil ondertussen dit topic niet uit het oog verliezen.


Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
MT. Ik ga hier een heeeeeeel lange post plaatsen, maar ik wil ondertussen dit topic niet uit het oog verliezen.


Same


Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.