• Hallo!

    Vorig jaar en het jaar ervoor heeft Waikiki dit idee opgezet om op het einde van het jaar de users de mogelijkheid te geven mensen te bedanken in dit topic. Uiteraard kan je dit ook naar de personen zelf doen in hun gastenboek, maar ik vind dit altijd leuk, dus had ik dit graag verder gezet. Willen jullie dus iemand in het speciaal of een groep mensen bedanken voor dit mooie jaar: This is the place to be!

    En aan iedereen: Alvast een gelukkig 2016!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 21:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MT.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wiarda schreef:
    MT. Ik ga hier een heeeeeeel lange post plaatsen, maar ik wil ondertussen dit topic niet uit het oog verliezen.

    This :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wiarda schreef:
    MT. Ik ga hier een heeeeeeel lange post plaatsen, maar ik wil ondertussen dit topic niet uit het oog verliezen.


    Amen :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wiarda schreef:
    MT. Ik ga hier een heeeeeeel lange post plaatsen, maar ik wil ondertussen dit topic niet uit het oog verliezen.


    Precies dit ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fillion schreef:
    MT.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jolijn: Graag gedaan.
    Nikki: Als ik jou wil gaan bedanken voor alles wat je voor me hebt gedaan ben ik jaren bezig, dus dat ga ik niet doen. Onthou dat ik heel erg dankbaar ben dat ik je ken en dat je meer van mij houdt dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.

    Verder wil ik iedereen bedanken die ik gemeet heb dit jaar en waarmee ik een gesprek heb gehad. Jullie zijn een van de zeer weinige redenen waarom ik nog steeds op Quizlet rond hang, dus hierbij, bedankt. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 16:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Annemarije/Disgust: Ja, jij moet er aan geloven. Ik vind het echt ontzettend tof dat ik je via hier heb leren kennen. Je bent echt iemand die me heel veel energie kan geven, en dat is heel speciaal voor iemand met chronisch vermoeidheidssyndroom. Je bent echt superleuk en ik kijk altijd uit naar onze hilarische gesprekken. Ook heb je me echt heel goed geholpen met alles, daarvoor echt driemiljoen keer bedankt. Mogen we nog heel veel leuke en hilarische gesprekken gaan hebben in de toekomst. (:

    Fren/Fillion: Ik wil jou echt bedanken voor je oneindige enthousiasme over schrijven en mijn schrijfwerk. Jij hebt me echt het steuntje in de rug gegeven om een actieve schrijfster te worden. Je ideeën zijn geweldig en jij bent ook gewoon geweldig. En ja, Fren, ik ben echt serieus dol op je schrijfsels. Zelfs al geloof jij dat niet altijd. Bedankt Frennie. (flower)

    Emma/Krull: We kennen elkaar eigenlijk nog niet zo lang, maar ik vind onze gesprekken nu al heel leuk en fijn. Ik vind het heel gezellig om met jou te kletsen en ik hoop dat we dat het komende jaar ook gaan volhouden. En ook een keertje meeten, natuurlijk! Heel erg bedankt voor je begrip en de gezellige gesprekjes. (:

    Nynk/Vedder: Bedankt voor alle gezellige gesprekken, en dat we ondanks mijn geruime afwezigheid dit jaar op Q we elkaar toch nog weer hebben gevonden om eens in de zoveel tijd te kletsen. Je bent een topper! (:

    Mehri/Rifle: We spreken elkaar misschien niet heel vaak maar ik vind het heel tof om met fellow gameverslaafden eens in de zoveel tijd even te kletsen. Al is het maar om te fangirlen en kwijlen over toffe games. Ja ik moet nog steeds Last of us en Uncharted spelen, shame on me. In ieder geval heel erg bedankt voor de leuke gesprekken.

    De crew: Heel erg bedankt voor alle moeite die jullie in Quizlet steken. En de mods in het specifiek, heel erg bedankt voor deze kans en alle goede hulp. Jullie zijn allemaal gewoon toppers!


    En heel Q natuurlijk:
    Bedankt voor alle gezelligheid en creativiteit!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 17:16 ]


    The truth is out there.

    Als ik hier iemand vergeten ben, is het niet omdat jullie niets voor me betekenen, maar omdat ik het gewoon ronduit vergeten ben op te schrijven. Ik kan er ook niet alle users in zetten, maar ik wil jullie wel allemaal bedanken, stuk voor stuk, omdat jullie een deel van Quizlet maken en zonder de aparte deeltjes zou Quizlet geen geheel kunnen vormen. Ik wens iedereen een heel fijn 2016!

    Noa/Murphys — Meis, meis, meis, meis, meis. Je bent de beste. Ik bezocht juist het oude Narnia-forum en naar het schijnt kennen we elkaar nog maar iets meer dan twee jaar. Het lijkt zoveel langer, heus, je heb geen idee (alhoewel iemand met jouw inlevingsvermogen wellicht wel een idee heeft) hoeveel ik om onze vriendschap geef. Hate cannot rule out hate, only love can do that — dat citaat is het middelpunt van onze vriendschap. Deze band tussen ons is ontstaan door een gemeenschappelijke haat en door er samen voor elkaar te zijn hebben we ons daarover gekregen. Bedankt, lieverd, je bent er altijd voor me geweest en ik ben zó blij dat ik je ontmoet heb.

    Xanthe/Kirstein — Ik heb je geloof ik pas dit jaar leren kennen, maar het lijkt al zoveel langer - het lijkt echt alsof ik je al jaren ken en godjes, wat ben ik blij dat je mijn gastenboek bent komen binnenvallen. Hoewel het wel vaker stil is tussen jou en mij, zou ik me geen Quizlet kunnen (en willen) indenken zonder jou. Jij maakt Quizlet zoals het is en geez god, lieverd, ik zou al lang weg zijn als jij er niet was.

    Jarne/Debbaut — Jij aan m'n lijstje ontbreken? Ha! Bij lange na niet. Onze conversaties hier op Quizlet lopen meestal na een paar berichten dood, maar dan komt er om de één of andere reden toch weer iets waardoor we weer wat praten, en zo bleven we in contact. Ik ben heel blij dat ik je vorig jaar met kerst ontmoet heb en hoewel ik nog steeds niet helemaal over dat reuzenrad heen ben (Jesus, haha, je moet mijn (niet heel serieuze, let wel, ik bedoel het niet serieus :')) geblèr daarover echt beu zijn), is mijn band met jou hier op Quizlet één die ik echt wil koesteren, want ik geniet er echt van elke keer dat ik met je praat.

    Lotta/Bat — Ik weet niet hoe ik moet beginnen, eigenlijk, omdat ik heel mijn verhaal al gedaan heb in je verjaardagstopic en ik weiger te copy-pasten. Op dit moment is het nogal vrij stil tussen ons, agree, maar toch koester ik onze vriendschap echt. Je bent iemand die zoveel begrijpt, zoveel empathie heeft dat het haast niet mogelijk is al die goede eigenschappen in één persoon te droppen, maar bij jou wilde God zo te zien even een uitzondering maken en godzijdank heeft hij dat gedaan. Bedankt dat je er bent, sweetheart, bedankt.

    Melissa/Ledecky — Ik weet eigenlijk niet wanneer ik de eerste keer met je beginnen praten ben, maar ik denk dat het ergens was rondom de tijd dat ik uitvogelde dat je heel dicht bij mij woonde, haha. Ik heb niet zo heel veel gesprekken met je, maar ik weet dat ik altijd je gastenboek mag komen binnenvallen om het één of ander te zeggen, dus bedankt daarvoor. Ik vind onze conversaties ook gewoon altijd heel leuk om nog eens na te lezen, dus dat is ook een heel groot pluspunt. Ik weet niet wat ik verder nog moet zeggen, maar in elk geval: Succes met "den blok"! (:

    Evelien/Morse — De zoveelste persoon met wie ik niet zo heel veel praat, maar de conversaties die ik met jou heb zijn altijd lachen. :') Je reacties op dingen zijn altijd zo to the point en grappig dat Quizlet nogal saai zou zijn zonder jou. Dus heel erg bedankt voor de humor die je in onze gesprekken brengt, want daar houdt iedereen wel van. (:

    Yolanda/Dorneget — Ik ken je misschien niet zo heel goed (eigenlijk zijn de enige keren dat we een conversatie met elkaar hebben als één van ons z'n username verandert, sinds het Kletscafé is doodgelopen vorig jaar in juni/juli), maar als we gesprekken hebben vind ik dat jij altijd heel lief en vriendelijk reageert - niet alleen op mij, op iedereen eigenlijk. En heel erg bedankt voor je berichtje in Felicia's topic. c:

    Felicia/Utahraptor — Ja, jij. Ik ken je eigenlijk totaal niet, maar via hier wil ik je nog eens heel, heel erg bedanken voor alle tijd en moeite die je hebt gestopt in de Sinterklaas Surprise. Ik kan er niet dankbaarder voor zijn. Ook het feit dat je tegen iedereen altijd zo zacht bent op het forum, maakt me heel dankbaar dat jij er bent op deze wereld - het maakt het er alleen maar beter op.

    Nikki/Chachki — Nou, in alle eerlijkheid, jou ken ik totaal niet, maar ik wil toch mijn respect en mijn dankbaarheid voor je uiten (ik zag trouwens net dat je inactief bent, dus ergens hoop ik wel dat je dit nog steeds leest). Ten eerste wil ik mijn respect tonen omdat je alles op zo'n manier weet te zeggen dat iedereen weet of je het ermee eens bent of niet, maar toch is het nooit met slechte intenties en komt het - althans niet op mij, nooit slecht over. Ten tweede wil ik je bedanken voor je objectiviteit. Ik ging erop reageren toen je die reactie plaatste, maar ik geloof dat jij één van de mensen was die op mijn verhaal reageerde binnen Jolijns verhaal 'Humans of Quizlet'. Hoewel het dus wel waar is de keren dat we met elkaar in contact gekomen zijn, wat niet zo denderend veel is, het niet altijd op de meest positieve manier was, krijg ik het gevoel dat jij elke situatie weer opnieuw benaderd zonder vooroordelen. Ik krijg het gevoel dat je gewoon naar de situatie kijkt en je mening vormt, zonder naar de persoon te kijken en je mening over die persoon in je conclusie te verwerken. Er zouden meer mensen op deze wereld moeten zijn zoals jou en de politiek heeft er al zeker nood aan. Bedankt.

    De crew — In de eerste plaats natuurlijk voor de tijd die ze in Quizlet steken, maar ook voor het begrip dat jullie hebben opgebracht voor me toen ik in het begin van het jaar besloot jullie te verlaten. Ik mis jullie nog steeds, al is het een keuze waar ik nog steeds geen spijt van heb, en dat is mede omdat ik weet dat alles in goede handen is bij jullie, door het vertrouwen dat jullie zo hard verdienen. Echt waar, nogmaals bedankt voor alles - zowel voor het begrip en het geduld ten opzichte van mij, als voor alles wat jullie doen voor Quizlet in het algemeen.

    En dan zou ik graag nog Inge/Square in het bijzonder willen bedanken voor al het werk dat zij elk jaar opnieuw steekt in de bèta-story, want dat is immens veel werk en ik heb er echt respect voor dat je telkens weer de courage kan verzamelen je daar aan te zetten en het te doen om Quizlet te helpen. Ik heb echt immens veel respect voor jou.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 18:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jonty schreef:
    (...)

    He Jarne.
    Heel erg bedankt voor je lieve berichtje, ik kreeg er een glimlachje van op mijn gezicht. Je bent een fijne gesprekspartner en dat heb ik vanmiddag ook weer gemerkt. Dank je <3


    Voor de rest komt er nog een bericht!


    Graag gedaan.(:

    Ik heb je een PB gestuurd Leah!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou graag Shadow_Moon en Lucens bedanken omdat ze de beste internet bff's ever zijn en me gewoon het afgelopen half jaar me een fantaastisch half jaar hebben gegeven!


    You are my piece of paradise.

    MT, bijhouden dit dingetje


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké, komt 'ie dan. Hij is lang en bij niet iedereen staat een even lang ding, maar over jullie allemaal wilde ik wel wat kwijt, dus nu wordt dit gewoon die ene, irritante post die forumpagina uitrekt. :Y)


    Margot/Pissarro: Ik weet niet echt waar ik moet beginnen of wat ik moet zeggen, want het komt allemaal neer op het feit dat ik je een hilarisch en superfijn mens vind, zelfs met je eindeloze verhalen over je tragische liefdesleven (misschien zelfs door je verhalen over je tragische liefdesleven, je hebt geen idee hoe vermakelijk dat stilletjes is). En je neus is leuk. Idk. Ik ben best wel gek op je neus. Het komt erop neer dat ik vrij vaak vrij gefrustreerd ben over het feit dat je aan de andere kant van de fucking planeet zo ver weg woont, want volgens mij is casual bankhangen met jou iets dat ik in mijn leven nodig heb, idk.

    Marleen/SonOfGondor: Ik weet dat dit jaar niet altijd even leuk was voor je, maar ik wil je wel heel graag bedanken voor alle gezellige momentjes, want ik vind je een heel leuke meid. Ik hoop dat volgend jaar beter wordt dan dit jaar (want tbh heb ik een beetje het gevoel dat zeker het einde van dit jaar een enorme klap voor je was, een die niet had gehoeven en een impact had die je niet had verdiend) en dat er in 2016 juist heel veel goeie dingen op je pad komen!

    Sarah/Audacity: Ik wil je even hartelijk bedanken voor het meerdere malen aan mijn arm trekken in Amsterdam, want tenzij ik het me helemaal fout herinner, zou ik anders minstens drie keer onder een tram gelopen zijn. Ook wil ik je bedanken voor alle droge opmerkingen van dit jaar op het forum, want negen van de tien keer sprak jij exact wat ik dacht (en dacht ik het ook altijd in een plat, Westfries accent - coincidence? I think not) en dat is een van de beste gevoelens op de wereld. Ik vind je een snoes van een mens en alles is op het moment misschien totale diareeprut voor je (en misschien vandaag niet; in dat geval, yay vandaag), maar ik vind je echt een superfijn mens en ik hoop dat alles snel weer een beetje weer op de rails komt, want eigenlijk ben ik best wel gek op je en wil ik sws nog een keer chips eten bij jou op de bank. En ik wil jou bedanken voor het sturen van dat vriendschapsverzoek want ik voelde me vet gevleid wiehie.

    Daniela/Eirian: Ik heb je op Quizlet eigenlijk helemaal niet meer gesproken, maar wel drie keer gemeet dit jaar en alle drie de keren vond ik het erg gezellig dat je erbij was en ik vind het heel tof dat ik je dit jaar echt heb leren kennen.

    Yolanda/Dorneget: Ook jou heb ik op Quizlet minder gesproken dan ik gewild zou hebben, maar ik vind je een supergezellige meid en ik vind het zo leuk om te horen over hoe fijn je boogschieten vindt! Echt, het maakt mijn dag goed om te weten dat je zo'n passie ervoor hebt. Plus, het is gewoon stoer. Die foto van jou en je nieuwe boog is best badass. (cop)

    Jolijn/SPECS: Met je roze enthousiasme spring je er altijd uit en hoewel co-auteurschap hem niet is geworden, wil ik wel zeggen dat ik je een toffe meid vind. Je kerstkaartenactie vind ik heel leuk en hoewel ik zelf niet meedoe, word ik toch telkens weer blij als ik hem terugzie in de actieve topics, want je creëert een hoop blijdschap met Kerstmis!

    Nikki/Chachki: Wederom (te) weinig met je gepraat over Quizlet zelf, maar over Facebook wel nog een tijd en dat vond ik echt best gezellig. Sorry dat ik niet naar je Halloweenfeestje kon komen (ouders, meh), maar wel superbedankt voor de uitnodiging. Ook moet ik eerlijk zeggen dat ik enorm naar je opkijk wat betreft het hardlopen en het afvallen van de afgelopen tijd, want ik vond het echt super om te zien dat het gewoon mogelijk is om zoiets te flikken en zelfs als je zelf niet altijd het gevoel hebt dat dat goed gaat, bewonder ik je er enorm voor. Je staat nu op inactief, maar hopelijk kom je nog een keer online om dit te lezen en heb je een fantastisch 2016!

    Sofie/Hypnotise: Tot nu toe was jij op iedere meeting waar ik ooit ben geweest en iedere keer vind ik het weer superleuk om je te zien. Ook vind ik je gewoon een heel fijn mede-crewlid. :Y) Heel veel succes nog met de stressperiode van nu voor je opleiding en ik hoop dat het helemaal goedkomt. Ik geloof in je! *O*

    Natascha/Vikings: Ik val in herhaling, maar goed, met jou vond ik het ook al zo gezellig op meetings. :'D Maar bovenal wil ik je eigenlijk bedanken voor alles wat je dit jaar voor Quizlet hebt gedaan, want dat was een hoop. Je bent een van de twee helden die de SOTY-competitie in leven hebt gehouden, je bent een rots in de branding geweest voor alle bèta's en dat allemaal terwijl er ook nog allemaal dingen aan de hand waren met de uitgeverij en je boek. Petje af daarvoor, echt waar.

    Evi/Ungoliant: Jouw reacties op het forum vind ik altijd goud waard, maar ook in real life is eigenlijk alles wat uit je mond komt op een of andere manier gewoon echt iets waar ik van houd. Je bent even weggeweest, maar ik hoop stilletjes echt dat je nu weer blijft, want ik heb je reacties (en eigenlijk Margots reacties op jouw reacties) best erg gemist. En je bent fracking cute. Maar dat wist je waarschijnlijk al.

    Andrea/Fisher: Weet je, ik heb in de trein naar Alkmaar nog best lang na zitten denken over wat ik nou het leukst vond aan Utrecht en om een of andere reden sprong jij er een beetje uit met ons kleine gesprekje over scheldende personages. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik geloof dat dat het moment was waarop ik me weer realiseerde dat ik je graag mag. :Y)

    Emma/Krull: Ik ben zo blij dat ik jou dit jaar beter heb leren kennen! Team rood bij de zomermeeting in Groningen, heckyeah. Je haakwerkjes zijn altijd superschattig en je weet niet half hoe blij je me altijd maakt wanneer je als een positieve bries door Quizlet blaast. Je bent echt een heel positief en fijn mens. c:

    Nana/Nakotak: Inmiddels bemiddelaar-af, maar ik wil je even een applausje geven voor hoe netjes je het allemaal hebt afgewerkt, met het helpen met de bemiddelaarsverkiezingen en het inwerken van de nieuwe bemiddelaars. Ook vond ik het heel leuk om je te ontmoeten en wilde ik je ook gewoon bedanken voor de leuke dingen die je dit jaar op Quizlet hebt geplaatst, want het klinkt misschien suf, maar ik vind het altijd weer leuk om een topic te zien over je kledingstijl. Je hebt altijd van die leuke jurkjes! <3

    Lotta/Bat: Na je een jaar onbedoeld een beetje gestalkt te hebben in het LJH-topic geloof ik dat het een vrij turbulent jaar voor je is geweest en bovenal vrij druk, maar vond het wel altijd leuk om je terug te zien op het forum en ik vind het vet tof dat we collega's zijn. <3

    Lieke/Trees: Lol, volgens mij kwalificieer ik nu een beetje als stalker, maar ik wilde je bedanken voor je lieve berichtjes en ook voor jou hoop ik dat 2016 een knallerjaar voor je wordt, want je hebt het honderd procent, duizend procent verdiend.

    Sarita/Kerstkoekje: Dit klinkt misschien een beetje vreemd, want eigenlijk heb ik amper contact met je gehad dit jaar, maar je bent wel absoluut een van de mensen zonder wie Quizlet geen Quizlet zou zijn voor mij. Al zolang ik me kan herinneren ben jij er eigenlijk ook en het komt vaak genoeg voor dat ik ergens in een topic een reactie van je zie en je stilletjes in mijn hoofd high five, want je verwoordt jezelf altijd zo lekker duidelijk en op sommige dagen is dat echt een verademing om te lezen.

    Fren/Fillion: Jou wil ik diep bedanken, want dit klinkt nogal suf, maar dit jaar ben jij absoluut een van de mensen geweest die me iedere keer weer heeft laten glimlachen met je reacties en GB-gesprekjes. Sorry dat ik zo slecht ben in altijd antwoorden, maar superbedankt voor de leuke gesprekken over Italiaans zonlicht en Greenpeace-activisten. :Y)

    Fabiënne/Sarafina: Weet je, ik geloof dat jij 50% van de reden bent waarom ik op dit moment nog (sporadisch en veel te weinig en niet genoeg, maar toch) aan Suikerbloesems schrijf, want jouw eerlijke enthousiasme vergeet ik never ever nooit meer. Eigenlijk vind ik het best zonde dat ons gastenboekgesprek aan het begin van het jaar een beetje is stilgevallen, want ik mag je wel heel graag als persoon, maar nu weet je in ieder geval dat ik dus nu ook nog met een zekere affectie naar je profielfoto glimlach wanneer ik je langs zie komen op het forum of in een reactienotificatie. (bloos)

    Sarah/Hooverphonic: Vrijeschoolmaatje! In mijn hart zing ik je toe met duizend Schubert-liederen en kijk ik samen met jou rond in de wereld, waarin de zon haar licht zendt, waarin de sterren fonkelen, waarin de stenen rusten. (bloos)

    Inge/Square: Dit klinkt stom, maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, om een of andere reden? 2015 was in ieder geval een jaar met veel jou. Veel meetings (met veel badeendjes, veel taart, veel Harry Potter films, veel koekjes - veel Lena!), veel gesprekken (met veel aanmoedigende plaatjes maAR VOORAL DE PUNS staan me op dit moment een beetje bij - they're to die for, te geestig voor woorden), veel enthousiaste reacties op verhalen - maar ook een soort onuitgesproken steun als ik om drie uur 's nachts nog op Q ronddwaalde en in ieder geval het hopeloos groene bolletje onder jouw naam nog zag, waardoor ik in ieder geval wist dat ik niet de enige loser was wat betreft het behouden van een net slaapschema. :W Al met al vond ik het gewoon enorm gezellig met je, dit jaar (voorgaande jaren overigens ook, maar daar dienen we niet van te spreken in dit topic, doodschande, zelfs voor de Whatsappgeesten, want er staat nou eenmaal 2015 in de titel) en ik overdrijf niet als ik zeg dat een vriendschap met jou een van de beste dingen is die Quizlet me gegeven heeft. Je bent een schat en dit bericht is lichtjes klef en zwaartjes besmeurd met affectie vanaf de andere kant van het kikkerlandje, maar goed, soms moet dat nou eenmaal voor die belangrijke mensen in je leven die je een bijbelpun als verjaardagscadeau geven. :Y)

    Nina/Mylintis: Deze is wat persoonlijker dan de rest, maar goed, daarvoor is er ook een verschil tussen op Quizlet met iemand gastenboekberichtjes schrijven en al acht jaar bij elkaar op school zitten. :') Dit jaar ben ik er minder geweest dan de bedoeling was en dat spijt me. Met het blijven zitten en de Pfeiffer en Joost weet wat voor andere dingen er allemaal bij zijn komen spelen, heb in ieder geval ik het gevoel dat we dit jaar meer verwaterd zijn dan dat we hechter zijn geworden, maar ik wil je wel enorm bedanken voor de leuke momentjes die we wel samen hebben gehad. Alle meetings, zingen in het concertgebouw, het Quizlet chilluurtje op kamp (wat in mijn herinnering echt een van de weinige leuke momenten was op kamp - ugh, kamp) en alle kleine momentjes tijdens tussenuren waarin alles weer een beetje meer als vroeger voelde. Ik hoop dat 2016 al het beste voor je meebrengt (en je gezondheid even een kick onder z'n ass geeft) en dat het echt een spetterend jaar voor je wordt. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nawh, thanks Jip. Ik had jij niet in me lijstje staan, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat jij en je voor eeuwig stilstaande kip ook super awsome zijn.=3 En als er ook maar een iemand blij word van de kerstkaartenactie dan is mijn missie geslaagd!=3 Ik kan me alleen niet meer herinneren wanneer mij co schap hebben geprobeerd?


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is zo leuk om al die lieve berichtjes te lezen! (No worries, geen veranderde username ofzo idk maar gewoon een kleine stalker die al die berichtjes leest. (Alleen van de mensjes die ik een beetje ken hoor)) hmm, deze post wordt vreemder en vreemder qua stalker-like. Nouja idc.

    Zodra ik er echt even de tijd voor heb is het mijn beurt voor een heel lang heel-erg-bedankt-voor-dit-leuke-jaar-bericht. :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Debbaut schreef:
    Okay, waar begin ik?

    Ik denk dat het, het makkelijkste is als ik gewoon iedereen apart zet?

    ~ Meaghan // Nerveus
    We spreken elkaar niet zo heel vaak meer, maar toch ben jij een van de users die ik het meeste vertrouw en waar ik de gezelligste gesprekken mee kan voeren mede door onze vele gezamenlijke interesses.
    Je bent echt een top persoon en ik hoop dat we nog veel met elkaar gaan kunnen praten!
    Je bent een top persoon!*O*
    ]



    Awww lief stukje Jarne! Super leuk om te lezen! Sorry! Ben ook zo druk met mijn studie en voel me soms ook een beetje te oud voor Quizlet, hoewel ik er nog af en toe op kom kijken, zoals nu! We sturen elkaar sowieso een kerstkaartje. Voor jou geldt ook, ook al spreken we elkaar weinig, als we elkaar spreken vind ik dat altijd super fijn en ik kan altijd heel leuk met je praten over onze zelfde interesses. Het is altijd gezellig en het is fijn dat we veel dingen aan elkaar kunnen vertellen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.