• Hallo!

    Vorig jaar en het jaar ervoor heeft Waikiki dit idee opgezet om op het einde van het jaar de users de mogelijkheid te geven mensen te bedanken in dit topic. Uiteraard kan je dit ook naar de personen zelf doen in hun gastenboek, maar ik vind dit altijd leuk, dus had ik dit graag verder gezet. Willen jullie dus iemand in het speciaal of een groep mensen bedanken voor dit mooie jaar: This is the place to be!

    En aan iedereen: Alvast een gelukkig 2016!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 21:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Laleah schreef:

    Froukje/Ashallayn
    Voor al je gezelligheid dit jaar! En natuurlijk de spellinghulp hihi
    Je bent een ontzettend sportieve lezer en ik ben gek op al je enthousiaste berichtjes die telkens weer zorgen dat ik meer wil gaan schrijven. Ik vind het altijd erg gezellig om met jou een babbeltje te maken en ik hoop dat dit volgend jaar zo blijft!



    Awh, graag gedaan hoor! Het is een voorrecht om dan als allereerste het stukje te kunnen lezen :P
    Hahahah, die enthousiaste berichtjes zijn gewoon een deel van mij, hihi
    Ik vind het ook echt superleuk om weer een gesprekje met jou te hebben ^^ Er gaat nog een lang bedankt-berichtje komen, zodra het schip met tijd komt (ook wel: Vakantie)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vikings schreef:
    Excuses voor deze megalange lijst, maar er zijn gewoon te veel lieve mensen op Q.


    Froukje (Ashallayn)
    Jij hebt echt iets magisch, zoals je altijd een glimlach op mijn gezicht kunt toveren. Je bent altijd enthousiast, nooit kost het te veel moeite om even een reactie achter te laten. Je enthousiasme werkt aanstekelijk, zoals ook in het Nanowrimo topic. Ik weet zeker dat je daar heel veel mensen een hart onder de riem hebt gestoken. Ik vind je echt een bijzonder mens, op een hele positieve manier!



    Awhh, nu heb ik een hele grote grijns op mijn gezicht ^^
    Graag gedaan hoor *O* Je kunt het weeeeeeelll- oeps, even een terugval :'D
    <3 awh, thank youu

    Mijn bericht komt er echt, echt aan guys! :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dizcoostin schreef:
    Letterlijk zes maanden was ik weggeweest, maar dit zijn de mensen die altijd dicht bij me hebben gestaan. De personen die ik zeker niet vergeten ben in die donkere tijd — om het maar een naam te geven. My stars, my lights in the darkness.

    Siwon
    Ondanks dat ik je nog niet echt gesproken heb, behoor je hier zeker wel thuis. Ik wil je laten weten dat ik er voor jou ben — net als voor de anderen. Voel je vooral niet opgelaten of zo. Nadat ik zes maanden niets van me heb laten horen, mag je best eens gebruik maken van mij. Wauw, dat klonk pervy. Well... wink wink. Maar ik meen het, voel je niet opgelaten omdat ik zes maanden niet tegen jou gesproken heb, I fucked everything up with everybody. <3

    Ik wil tegen jullie over het algemeen nog even zeggen dat ik er spijt van heb dat ik zes maanden weggebleven ben, en daarmee sommige vriendschappen waarschijnlijk echt verpest heb, en dat dat mij vreselijk erg spijt, vooral gezien jullie stuk voor stuk veel meer verdienden. Het heeft me goed gedaan dat jullie me weer met open armen hebben ontvangen, al had ik dat zeker niet verdiend. Het lijstje is dan misschien niet groot, en waarschijnlijk zal het ook zeker niet perfect zijn, maar het is een begin voor het volgende jaar, het kan enkel langer en beter worden. Ik kijk ernaar uit het nieuwe jaar met jullie aan te gaan, and just kick ass. Jullie zijn stuk voor stuk toppers, en ik ben blij dat jullie in mijn leven zitten. Ik weet dat ik niet echt het recht heb te praten over "ik ben er voor jullie" en dat soort zooi, vooral gezien ik bewezen heb dat ik dat niet was... maar ik wil het komend jaar een nieuwe start maken, en ik hoop dat deze maand jullie heeft laten zien wat mijn bedoeling hier is. Ik ben er voor jullie, of je het geloofd of niet, ik ga me bewijzen.

    Wat een schatje ben je toch. Ik wil je even duidelijk maken dat ik niet slecht tegen je aankijk en ik heel goed kan begrijpen waarom je zolang van Quizlet af was. Het was natuurlijk wel fijner geweest als je het van tevoren liet weten, maar ik kan er wel inkomen; je hebt natuurlijk ook je eigen dingen en daar ga ik je echt niet op afkijken. Je bent nog steeds m'n bitchmattie hoor, ook al ben je er al die tijd niet geweest. En ik ga je zeer zeker niet gebruiken! Waarom zou ik dat in 's hemelsnaam doen? Welja, het was wel moeilijk en serieus erop te reageren door je 'wink wink', you perv! En ik ben er voor jou!

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 23:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stiekem lees ik nog de dingen van de crew. Haha stomme geit dat ik ben.

    Poehoe ik ga zeker mensen vergeten maar goed, ik ga mijn best doen.

    Eerst en vooral wil ik Kimberly/Aserah bedanken voor de leuke tijd op Quizlet en naast Quizlet. Bedankt voor al het inspiratiemateriaal, voor de leuke babbels en het kliederen op Drive. Dat was/is echt leuk. Ik vond het ook ontzettend leuk om je te ontmoeten als mede Hogwarts student op FACTS. Ook al was het van korte duur, het was zeker ontzettend gezellig. Laten we dat hopelijk in april vernieuwen door het YA event en een eventuele FACTS.

    Mijn kleine, nu niet meer zo'n kleine, lieve Lieke/Trees wil ik natuurlijk ook weer bedanken. Super dom dat ik dit jaar je verjaardag ben vergeten, maar ik word nu eenmaal oud en versleten, dus neem me dat niet kwalijk aub. Ik vind het altijd super leuk dat ik oneindig lang kan lullen tegen je. Ook al was dat dit jaar niet zo overdreven dan andere jaren, het bleef gewenst.

    Emma/Krull wil ik ook bedanken voor de gastvrijheid en de gezellige sleepover. Het was ontzettend leuk om je eindelijk eens te ontmoeten.

    Nikki/Chachki en Mitchell/Dauth wil ik bedanken voor de gezellige zomerse meeting en het verjaardagsfeestje. Ontzettend bedankt voor de uitnodiging. Ook al moest ik toen naar huis, wat ik echt super jammer vond, ik vond het alsnog super leuk. Als jullie ooit eens Brugge willen bezoeken kan enkele place to be's aantonen (waar ze zelf beter bier hebben dan Duvel Mitchell)

    Natascha/Vikings is een ontzettend gezellig persoon buiten Q, dus die verdient ook een vermelding. Bedankt voor de gezellige babbels tijdens de meetings.

    Erica/Scandal en Erieka/Roxette zijn awesome dus een vernoeming is wel op zijn plaats.

    Ik wil ook even de crew bedanken voor het fijne jaar en de kans die ik kreeg om aanwezig te mogen zijn op de meeting. Jullie zijn stuk voor stuk gezellig mensen. Onthoud dat maar. En M3 (de bemiddelaars, duh) wens ik nogmaals veel succes met het bemiddelaarsschap. Blauw rules!

    Alle mensen die ik dit jaar gemeet heb, krijgen ook nog een bedanking, want het staat gegrift in mijn geheugen. Vieze Chinese vislapjes, limonade met brokken. No thanks. Cake en andere lekkere koekjes zijn wel een win.

    Alle mensen die ik vergeten ben en graag een bedankje van me willen, hier komt ie: BEDANKT VOOR EEN FIJN 2015 OP QUIZLET!

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 18:45 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    First of all: de berichten zijn niet in een volgorde van leuk naar minder leuk o.i.d. het liefst zou ik iedereen bovenaan zetten, maar ik moet toch ergens beginnen c;

    Evelien/Silberhaus: Ik bewonder je creativiteit en de moed om toch door te gaan wanneer alles tegenzit. Je geeft niet op en dat maakt dat ik je zo bewonder. Je bent een prettige persoon om mee te praten en erg gezellig. Ik hoop dat ik je ooit zal meeten, want ik vind je echt ontzettend aardig. Ik mag dan niet veel berichten sturen, maar ik ben blij dat we vrienden zijn! Ik wens je een goed jaar toe het komende jaar, toppertje! C:

    Yolanda/Dorneget: Wat ben jij een toffe meid! Ik ben naar je meeting geweest en je bent in het echt net zo tof als op het forum. Ik vond het super gezellig en ik vond het ook heel tof van je dat ik een kerstkaartje van je kreeg. Je bent echt een schat! Ik wens voor jou het aller beste in het nieuwe jaar!
    Ook hoop ik van jou nog veel foto's te zien van Chef en het nieuwe hondje waar je zo verliefd op bent. Ook nog van je nieuwe boog en nog veel leuke topics! En dat we nog een keer afspreken, of course C:

    Jarne/Debbaut: Ik vind je een hele aardige persoon. Je doet altijd je best om er een gezellige sfeer in te houden en nu heb je ook een plek in de crew, waarvan ik vind dat je die écht verdient hebt. Ik durf te wedden dat je een goede moderator gaat zijn de komende tijd. De sfeer op het forum gaat er ook op vooruit en dat is ook aan jou te danken. Je maakt leuke topics over van alles en nog wat, achtbanen/quizletavonden etc. Blijf vooral doorgaan met die topics! Ik hoop jou nog langere tijd op Quizlet te mogen zien en dat het volgende jaar een goed jaar voor je mag zijn. C:

    Kelly/Jonty: Je bent een sprankelende persoonlijkheid op dit forum. Ik vind het mooi als je - je foto's deelt van nieuwe kleding, je honden, je kat Chester en je kat Goofy (ik volg hem ook op Facebook, gheheh). Blijf vooral doorgaan met die foto's en topics die je maakt! Ook wil ik je graag een hart onder de riem steken, gezien hetgeen dat ik las in het ljh-topic. Als je wil praten; ik ben er! Ik wens je het aller beste voor het komende jaar en ik hoop dat het een goed jaar zal zijn. C:

    Sylvie/Thominho: We zouden echt eens moeten meeten, haha. Ik mis soms de gesprekken wel over de Sims. Ook al speel ik het maar weinig, ik vond het grappig om alle grappige Simacties met je te delen. Verder wens ik je plezier toe in de crew, nu je moderator bent geworden. Ik weet zeker dat ze aan jou een goede hebben gekozen. Well, what more to say? Ik hoop dat het komende jaar een goed jaar voor je zal zijn en dat we nog lang contact houden C:

    Nana/Nakotak: Wat heb ik uitgekeken naar de dag om jou te ontmoeten en het was het volledig waard. Je bent een toffe persoon wat je fijn mee kan praten en veel mee kan lachen. Ik hoop je nog een keer vaker te zien, ondanks dat we ver van elkaar af wonen. Ook moeten we nodig weer een match League of Legends gaan spelen! Je vintage foto's hoop ik ook nog veel terug te zien het komende jaar. Ik wens je een fijn 2016 toe! C:

    Natascha/Vikings: Als ik iets tof vind, is dat je schrijft en ook tips met ons deelt. Je schrijft ontzettend goede verhalen en je hebt een hele goede schrijfstijl, iets waar ik soms nog wel een jaloers op ben, en je bent een leuke meid. Ik hoop nog veel van je verhalen terug te zien op deze site; ik blijf in ieder geval trouw doorlezen, gheheh. Ik wens je een fijn jaar toe, het komende jaar! C:

    Jolijn/SPECS: Het lijkt me echt leuk om jou een keer in het echt te ontmoeten. Je valt op het forum op doordat je alles met een roze kleur neerzet en daar herkende ik je aan. Ik weet nog wel dat heel Quizlet in rep en roer was toen jij je username veranderde, haha. Ik hoop je nog vaak te zien op dit forum en dat we nog een keer gaan meeten, lijkt me echt leuk! Ik wens je een goed 2016 toe! C:

    Laura/Elvenking: Wauw, mag ik even zeggen dat ik jaloers ben op jouw creativiteit? Je schrijft awesome verhalen en je maakt schitterende covers. Blijf er vooral mee doorgaan, want volgens mij word je hier onmisbaar. Ik wens je een ontzettend goed 2016 toe! C:

    Lotta/Bat: Ik vind het immens knap hoe goed jij de Nederlandse taal beheerst, daar ben ik stiekem wel wat jaloers op. Ik wens je een voorspoedig 2016 toe! C:

    Xanthe/Kirstein: Je bent echt een aardige meid en ik vind de foto's die je van je kat post altijd super leuk. Blijf daar vooral mee doorgaan, en ook in de spamtopics (als die nog leven) want dat vind ik echt gezellig. Ik wens je een geweldig jaar toe! C:

    Siwon: Je bent een geweldige meid. Je moet alleen niet zo onzeker zijn over jezelf, want dat is nergens voor nodig. Ik wens je een ontzettend goed jaar toe! C:

    Emma/Krull: Ik vind je een onwijs aardig persoon. Je bent ook nog eens ontzettend creatief en bent er altijd voor me geweest als ik onduidelijkheden had op het forum, bedankt daarvoor! Ik wens je een geweldig nieuw jaar toe! C:

    Groetjes van Pim en mij!



    NOTE: Er komt nog meer bij, ik ben nog lang niet klaar.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 11:27 ]


    26 - 02 - '16

    Frenneke/Fillion
    Ik ben je echt zo ontzettend dankbaar voor alles. Er zijn niet genoeg woorden om dat te beschrijven. Elke korte babbel maakt mijn dag zoveel beter. Je steunt me in alles wat ik doe. Telkens als ik je weer iets kom vertellen over hém reageer je zo bemoedigend en lief. Ik ben zo gehecht geraakt aan onze gesprekken en aan jou. Aan onze koosnaampjes en Spencermomentjes.
    Begin dit jaar was jij echt de enige reden dat ik af en toe op Q. kwam. Sorry dat ik er toen zo ontzettend weinig was. :c Volgens mij heb ik echt de beste vriendin die iemand zich kan wensen.
    Weet dat we ooit gaan meeten, I promise. I love you, my Spence. <3

    Leah/Tiva
    Bedankt, echt waar. Je weet vast waarover ik het heb. ^^ Ik zal dat niet snel vergeten. Je bent echt een prachtige meid en ik wens je alles wat je verlangt in 2016. c:

    Erica/Scandal
    Je bent echt ontzettend lief en staat altijd voor iedereen klaar. Het is fantastisch om telkens weer te zien hoe je net zo gepassioneerd bent door dat kayakken, als ik door zwemmen. Telkens ik in Geel ga zwemmen, denk ik aan jou. c: Prettig 2016, Erica. (:

    Lieve Lexipedia, Kirstein, Jensen, Silberhaus, Bat, Phoebus, Aubameyang, Fregg, Therizinosaurus, Mallory, Blanchett, Chavez, Chanson, Drummels, Erestor, Horowitz, Indila, Lexa, Memoria, Neverlands, SecondStar, Thread, Whittle
    Sommigen van jullie heb ik gisteren nog gesproken, bij anderen is het maanden geleden. Ik weet zelfs niet of sommigen nog ooit online gaan komen. Ik denk nog veel aan jullie en aan de geweldige tijden die we gehad hebben en soms nog hebben. Jullie zijn allemaal fantastische mensen en jullie hebben allemaal een plekje in mijn hart. De herinneringen draag ik voor altijd mee. <3

    Bedankt aan de crew om van Q elke dag opnieuw zo'n geweldige plaats te maken. In het bijzonder aan de mods, voor deze prachtige kans. Jullie zijn allemaal supergezellige mensen en een geweldig team om mee te werken (ook de nieuws mods, natuurlijk ^^). Ook nog eens een extra bedankje voor Emma, want je bent kortweg fantastisch. Oh, en Inge, het is geweldig om te zien hoe graag je je bèta-werk hier doet. (:

    Bedankt aan alle users die van het forum zo'n gezellige en warme plek maken. Zonder elk van jullie zou Q hetzelfde niet zijn. Het klinkt misschien stom, maar als ik topics lees, dan leef ik echt mee met jullie allemaal. Prettige feestdagen allemaal. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauw, wat ontzettend veel lieve berichtjes hier. Jullie zijn allemaal geweldig, ook als ik je niet genoemd heb.

    @Yolanda/Dorneget: You're awesome. Ik baal ervan dat je telefoon nog steeds niet gemaakt is, want ik wil kletsen over what's app! Maar facebook is ook goed. In elk geval ben ik erg blij dat ik naar die Groningen meeting aan het begin van dit jaar ben geweest, anders had ik je nooit ontmoet. Hoewel ik je dan eigenlijk nog geen jaar echt ken, voelt het al veel langer. Jij hebt mijn huis (kamer...) gezien, ik de jouwe. Jij kon mijn username niet onthouden, en toen ben je een maand GandalfTheSexy geweest. Good times. Helaas zijn er ook wat minder leuke dingen gebeurd de laatste tijd en ik hoop heel erg dat zoiets niet weer gebeurd, want je bent echt waar fantastisch. De twijfel over jezelf is echt niet nodig, hoewel dit bericht je natuurlijk niet magisch zal genezen van dat. Maar hé, je kunt nu iedereen neerschieten met je boog als ze vervelend zijn. Oké, ik ga nu afronden, anders wordt het veel te lang

    @Belle/Therizinosaurus: Het is zo leuk dat we de laatste tijd weer meer zijn gaan praten! We hebben nog altijd heel veel om over te praten. Ik hoop ook snel meer van je te lezen, want ik ben stiekem ook dol op Ewijn en Rogier. Ik hoop dat we ooit nog een keer kunnen meeten, want dat is helaas nog nooit gebeurd. We wonen helaas ook niet al te dichtbij.

    @Natascha/Vikings: wauw, wat een ontzettend lief bericht had je voor mij geschreven! Ik kan je gerust stellen over quizlet, ik denk dat ik nog even blijf rondhangen. Ik moet eerlijk toegeven dat de berichten van al deze lieve quizletters mij hebben geholpen de beslissing te nemen nog even te blijven. Ik bewonder jouw verhalen echt enorm, en ik vind het een enorme eer om de verhalen die je wilt uitgeven te mogen lezen en dat ik er zelfs feedback op mag geven! Je bent één van de weinige personen waarvan ik nog verhalen lees, ook omdat ik zeker weet dat je verhalen meestal ook afgerond worden en dat ze sowieso goed zijn. Gelukkig delen we ook nog eens een liefde voor Lord of the Rings, dus er is genoeg leesvoer. Jij bent echt één van mijn grote voorbeelden als schrijver en ik kan niet wachten tot je boek uitkomt.

    @Inge/Square: Heel veel mensen hebben al heel veel dingen gezegd die ik ook wil zeggen, die ik ook wilde zeggen. Vooral Jip, haha. Maar ook bedankt voor het luisteren en het feit dat je het volhoudt met mijn gezeur wanneer mijn leven een beetje een rommel is (mess klinkt beter, eigenlijk). Zoals nu.

    @Jip/Wiarda: Bedankt voor je bericht, dat was heel lief. Ik had geen idee dat mensen mijn leven volgen, haha. Wat ik wil zeggen is, ook jou ken ik eigenlijk nog niet zo lang. We hebben elkaar nu een paar keer gezien op meetings en het was ontzettend leuk. Ook facebook-gesprekken over crushes op dode en fictionele mensen zijn erg leuk en ik ben erg blij dat mijn historische kennis nog ergens goed voor is. Go historical shipping!

    @Margot/Pisarro: Ik moest eerst even checken wat je username nu weer is, haha. Hallo studiegenootje! Bedankt voor je hart onder de riem bericht. Ik hoop ook voor jou dat dit een goed jaar wordt, met leuke jongens die jou geweldig vinden en feestjes met leuke thema's die ik op een afstand bewonder.

    @katl1: Eigenlijk hebben wij niet zoveel gesproken, maar ik wilde je toch even persoonlijk bedanken. Ik zie je niet zoveel op het forum, maar ik hoop toch dat je dit ziet. Ik heb zo een bedankje voor al mijn lezers, maar jij bent er vanaf het begin bij geweest en bijna bij elk hoofdstuk een reactie gegeven. Daarnaast wil ik je ook bedanken voor je lijst met geweldige ideeën, ook al heb ik er geen gebruikt.

    Aan alle lezers van mijn verhalen: jullie zijn absoluut de beste lezers ooit, en ik ben altijd heel blij met jullie kudo's en reacties, maar ook met stille lezers (ik weet dat jullie er zijn!).

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 21:52 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Roxette schreef:
    First of all: de berichten zijn niet in een volgorde van leuk naar minder leuk o.i.d. het liefst zou ik iedereen bovenaan zetten, maar ik moet toch ergens beginnen c;

    Evelien/Silberhaus: Ik bewonder je creativiteit en de moed om toch door te gaan wanneer alles tegenzit. Je geeft niet op en dat maakt dat ik je zo bewonder. Je bent een prettige persoon om mee te praten en erg gezellig. Ik hoop dat ik je ooit zal meeten, want ik vind je echt ontzettend aardig. Ik mag dan niet veel berichten sturen, maar ik ben blij dat we vrienden zijn! Ik wens je een goed jaar toe het komende jaar, toppertje! C:

    Yolanda/Dorneget: Wat ben jij een toffe meid! Ik ben naar je meeting geweest en je bent in het echt net zo tof als op het forum. Ik vond het super gezellig en ik vond het ook heel tof van je dat ik een kerstkaartje van je kreeg. Je bent echt een schat! Ik wens voor jou het aller beste in het nieuwe jaar!
    Ook hoop ik van jou nog veel foto's te zien van Bambi, je nieuwe boog en nog veel leuke topics! En dat we nog een keer afspreken, of course C:

    Jarne/Debbaut: Ik vind je een hele aardige persoon. Je doet altijd je best om er een gezellige sfeer in te houden en nu heb je ook een plek in de crew, waarvan ik vind dat je die écht verdient hebt. Ik durf te wedden dat je een goede moderator gaat zijn de komende tijd. De sfeer op het forum gaat er ook op vooruit en dat is ook aan jou te danken. Je maakt leuke topics over van alles en nog wat, achtbanen/quizletavonden etc. Blijf vooral doorgaan met die topics! Ik hoop jou nog langere tijd op Quizlet te mogen zien en dat het volgende jaar een goed jaar voor je mag zijn. C:

    Kelly/Jonty: Je bent een sprankelende persoonlijkheid op dit forum. Ik vind het mooi als je - je foto's deelt van nieuwe kleding, je honden, je kat Chester en je kat Goofy (ik volg hem ook op Facebook, gheheh). Blijf vooral doorgaan met die foto's en topics die je maakt! Ook wil ik je graag een hart onder de riem steken, gezien hetgeen dat ik las in het ljh-topic. Als je wil praten; ik ben er! Ik wens je het aller beste voor het komende jaar en ik hoop dat het een goed jaar zal zijn. C:

    Sylvie/Thominho: We zouden echt eens moeten meeten, haha. Ik mis soms de gesprekken wel over de Sims. Ook al speel ik het maar weinig, ik vond het grappig om alle grappige Simacties met je te delen. Verder wens ik je plezier toe in de crew, nu je moderator bent geworden. Ik weet zeker dat ze aan jou een goede hebben gekozen. Well, what more to say? Ik hoop dat het komende jaar een goed jaar voor je zal zijn en dat we nog lang contact houden C:

    Nana/Nakotak: Wat heb ik uitgekeken naar de dag om jou te ontmoeten en het was het volledig waard. Je bent een toffe persoon wat je fijn mee kan praten en veel mee kan lachen. Ik hoop je nog een keer vaker te zien, ondanks dat we ver van elkaar af wonen. Ook moeten we nodig weer een match League of Legends gaan spelen! Je vintage foto's hoop ik ook nog veel terug te zien het komende jaar. Ik wens je een fijn 2016 toe! C:

    Natascha/Vikings: Als ik iets tof vind, is dat je schrijft en ook tips met ons deelt. Je schrijft ontzettend goede verhalen en je hebt een hele goede schrijfstijl, iets waar ik soms nog wel een jaloers op ben, en je bent een leuke meid. Ik hoop nog veel van je verhalen terug te zien op deze site; ik blijf in ieder geval trouw doorlezen, gheheh. Ik wens je een fijn jaar toe, het komende jaar! C:

    Jolijn/SPECS: Het lijkt me echt leuk om jou een keer in het echt te ontmoeten. Je valt op het forum op doordat je alles met een roze kleur neerzet en daar herkende ik je aan. Ik weet nog wel dat heel Quizlet in rep en roer was toen jij je username veranderde, haha. Ik hoop je nog vaak te zien op dit forum en dat we nog een keer gaan meeten, lijkt me echt leuk! Ik wens je een goed 2016 toe! C:

    Laura/Elvenking: Wauw, mag ik even zeggen dat ik jaloers ben op jouw creativiteit? Je schrijft awesome verhalen en je maakt schitterende covers. Blijf er vooral mee doorgaan, want volgens mij word je hier onmisbaar. Ik wens je een ontzettend goed 2016 toe! C:

    Lotta/Bat: Ik vind het immens knap hoe goed jij de Nederlandse taal beheerst, daar ben ik stiekem wel wat jaloers op. Ik wens je een voorspoedig 2016 toe! C:

    Xanthe/Kirstein: Je bent echt een aardige meid en ik vind de foto's die je van je kat post altijd super leuk. Blijf daar vooral mee doorgaan, en ook in de spamtopics (als die nog leven) want dat vind ik echt gezellig. Ik wens je een geweldig jaar toe! C:

    Siwon: Je bent een geweldige meid. Je moet alleen niet zo onzeker zijn over jezelf, want dat is nergens voor nodig. Ik wens je een ontzettend goed jaar toe! C:

    Emma/Krull: Ik vind je een onwijs aardig persoon. Je bent ook nog eens ontzettend creatief en bent er altijd voor me geweest als ik onduidelijkheden had op het forum, bedankt daarvoor! Ik wens je een geweldig nieuw jaar toe! C:

    Groetjes van Pim en mij!



    NOTE: Er komt nog meer bij, ik ben nog lang niet klaar

    Aw Erieka wat lief ^^ Jij ook een heel fijn 2016!

    Natascha, ik blijf voorlopig nog wel even rondhangen....doe jij dat dan ook?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    En Erica, het lijkt me ook enorm tof om jou een keer te ontmoeten, gaan we zeker regelen in 2016!:Y) ROZE ftw. Oh en SPECS ftw ofcourse haha, want ja Quizlet was ondersteboven van mijn username verandering inderdaad.....dat was wel lachen to.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Nou laat ik ook maar eens beginnen maar ik ga geen usernames noemen want dat houdt ik niet bij hahaha


    Sylvie:
    Twinsister!!! om te reageren op jouw bericht; Ik ben blij dat ik je altijd kan opvrolijken. Je bent er voor mij in voorspoed en tegenspoed. Een fantastische best friend en ik hoop ( nou weet ik wel zeker) dat dit nog doorgaat in het nieuwe jaar. Ik wil je gekheid voor geen goud meer missen hahaha.

    Kelly:
    Ondanks het voorval ben ik blij dat we alsnog kunnen praten en fangirlen over een aantal series hahaha. Ohja en we moeten verder met die chat^^ too much fun there :P

    Jarne:
    Een meest plezante kerel om mee te praten hahaha. Maar ik meen het hoor. Ik vind het jammer dat ik niet mee kan doen met de Quiznight maar ik hoop dat er een redo komt in 2016!

    Jolijn:
    Rare vogel want je bent hahaha maar iemand waarmee ik goed kan praten. We moeten nog een keer meeten, wat nog niet is gebeurt en je woont like 10-15 kilometer van me vandaan :O. Misschien een idee voor volgend jaar?

    Een extra speciale thanks en special wishes aan de mensen van Hogwarts next gen RPG en Modern Marauders RPG, ondanks het gespam, zijn jullie stuk voor stuk fantastische mensen en ik heb zo hard met jullie gelachen. En de drama... Oh god hahaha. Geen woorden voor. Thanks girls (H)

    En aan de rest van Q:
    Bedankt voor wederom een super jaar! Deze veteraan wilt nog laaaaaang geen afscheid nemen(H)(K)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wens iedereen een goed, gezellig, gezond 2016 toe!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    @Erieka, bedankt en graag gedaan! Ik zal daar zeker niet mee stoppen hoor, als jij ons maar blijft verblijden met jouw topics!(:
    @Sharon: Nawh, dankje, volgend jaar komt hij hopelijk terug!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    - Aan Rudolph
    Allerliefste Gail, je bent gewoonweg een geweldige, super lieve en cute schatje van een meid. Ik bedoel: met wie anders kan ik inside jokes delen die niemand anders ooit kan begrijpen en ook daadwerkelijk grappig zal vinden? Met wie anders kan ik deep shit delen om 4 uur 's nachts? That's right, alleen jij, lieve Gail. Dus Gail, verander jezelf nooit en wees blij met dit bericht dat je naar jezelf hebt geschreven.
    Big hug en zelfkusjes,
    Jezelf,
    Gaily

    Aan: Thominho
    Sistaaaaaa!
    Serieus, wat moet ik zonder jou? Ik zal het niet weten en ik zal dat ook nooit willen weten. Het maakt niet uit hoe groot of klein het detail, je bent werkelijk de eerste die ik wil vertellen en vaak ook de enige. Als ik me down voelt, weet je me op te pikken. En als ik blij ben, lach je ook hard met me mee. Je bent het grappigste, liefste meest geweldig en het allerbeste vriendin dat ik ooit heb gekend. Ik ben gewoon zo blij dat ik je ooit heb ontmoet. Over ontmoeten gesproken: ik kan niet wachten tot volgend jaar july. Wees maar bereid voor het grootste knuffel dat je ooit zal krijgen <3
    Love you!

    Aan: Rudolf
    Anneee!
    Wat moeten we toch zonder mekaar? We begrijpen elkaar (vaak dan :'p) en we kunnnen lekker tekeer tegen elkaar gaan over al die dagelijkse struggles. Je moet weten dat ik echt om je geeft en je niet kwijt wilt. En ik ben altijd jaloers als je een nieuwe vriendin maakt, cuuuuz jwz. Ik kan serieus niet wachten tot ik je dood kan knuffelen. Okay, het stuk over 'dood' mag je weglaten :p. Maar wat ik dus wilt zeggen is dat je een geweldige meid bent!

    Aan: Krull
    Emma! Je bent een van de liefste personen dat ik ooit heb ontmoet. Je geeft oprecht om andere mensen en staat altijd klaar om iemand een luisterende oor te bieden en te helpen.

    Aan: Debbaut
    Allerliefste Jarne,
    Herinner je de tijd van SOEAE nog? En kletscafe? Good times, good times. En ik mis die tijd hard. We spraken toen nog haast elke dag over van alles en nog wat. En dat zijn herinneringen dat ik altijd zal herinneren. Je bent gewoonweg een van de liefste jongens dat ooit heb gekend. En je kan ook best grappig zijn. Je wilt altijd het beste voor iedereen dat is ook een van de redenen dat je een geweldige mod zal worden!

    Aan: Painkillers
    Qingsel, lieverd!
    Oke, kans is klein dat je dit leest,maar toch ben je de moeite waard <3 Je bent een van de beste mensen dat ik heb gekend. Je bent aardig, begripvol en geeft meer om anderen dan jezelf. Elke keer dat we praten, moet ik serieus breed glimlachen. Ik weet dat je een rot jaar achter de rug heb en het spijt me zeer dat het met jou is gebeurd. Want dat verdien je echt niet. Ik wens je heel veel geluk en plezier in het leven.


    -

    Aan: Debbaut
    Allerliefste Jarne,
    Herinner je de tijd van SOEAE nog? En kletscafe? Good times, good times. En ik mis die tijd hard. We spraken toen nog haast elke dag over van alles en nog wat. En dat zijn herinneringen dat ik altijd zal herinneren. Je bent gewoonweg een van de liefste jongens dat ooit heb gekend. En je kan ook best grappig zijn. Je wilt altijd het beste voor iedereen dat is ook een van de redenen dat je een geweldige mod zal worden!


    Meh, ik mis die tijd ook, er zou weer zo'n initiatief moeten komen.:c
    Bedankt voor de lieve woorden Gail!(:


    Queer zijn is gewoon alles