• Hallo!

    Vorig jaar en het jaar ervoor heeft Waikiki dit idee opgezet om op het einde van het jaar de users de mogelijkheid te geven mensen te bedanken in dit topic. Uiteraard kan je dit ook naar de personen zelf doen in hun gastenboek, maar ik vind dit altijd leuk, dus had ik dit graag verder gezet. Willen jullie dus iemand in het speciaal of een groep mensen bedanken voor dit mooie jaar: This is the place to be!

    En aan iedereen: Alvast een gelukkig 2016!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 21:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (Insert zachte keyboardsmash.) Net als bij veel mensen hierboven is dit berichtje voornamelijk bedoeld als MT omdat ik nog iets veel langers moet typen, maar ik moet toch stiekem alvast Jolijn, Leah en Jip bedanken voor hun bedankjes. Als het goed is, zal ik 2016 beginnen door een hoop te posten, dus voor meer schrijven ziet het er wat dat betreft zonnig uit. De bèta-story is een beetje mijn baby hier op Q, dus het is altijd ontzettend leuk om daar complimenten over te krijgen, haha. ^^ En Jip. Jiiiiip. Lichtjes klef en zwaartjes besmeurd met affectie wordt met dezelfde sentimenten ontvangen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk dat ik nu overkom als een sentimentele slijmbal - maar misschien ben ik dat ook wel gewoon.

    Jip (Wiarda)

    Jippelstippel, snoezigerd. Ten eerste, heel erg bedankt voor jouw berichtje. We praten op Quizlet niet eens heel veel, behalve casual op elkaar reageren in topics, maar ik vind je heel lief en hilarisch en ik heb op alle drie de meetings waarop ik je heb gezien enorm genoten van jou. Ik denk dat we eenzelfde gevoel voor humor hebben en dat is natuurlijk een goed begin voor vriendschap. Je woont inderdaad veel te ver weg, het is om te huilen. Ik hoop je heel heel heel snel weer te zien!!

    Nina (Mylintis)

    Nien, je bent een lieverd. Ik hou van jouw enthousiasme en je vrolijke lach. Je bent altijd geïnteresseerd in wat ik te zeggen heb en ondanks het feit dat we eeuwig lang over onze gb’s doen vind ik het altijd heel leuk om met jou te praten- of stickerconversaties te hebben. En dan ben ik nog niet eens begonnen over je enorme talent om kapsels te knippen op barbiepoppen. We gaan hopelijk erg snel bijeenkomen om tompoestaarten te bouwen en te praten over je vriendje en over het leven en dan uiteindelijk te eindigen met het kijken van Lemony Snicket. Want daar is het allemaal begonnen, denk ik.

    Evi (Ungoliant)

    Evilief, ik mis je leuke koppie. Je lijkt haast van Quizlet te verdwenen en dat vind ik een hele treurige zaak - heel treurig. Ik mis onze woordjokes, Vie. Ik mis onze gedeelde liefhebberij van kunst. Je bent heel wereldwijs en intelligent en prachtig. Kom terug en praaaat met me.

    Sarah (Audacity)

    Saaar, ik ben heel blij dat onze vriendschap nu naar de next level is gegaan: het was vrij emotioneel toen ik je vriendschapsverzoek kreeg. Ik ben dol op je sarcasme. Het doet me erg goed dat wij met zijn tweeën het drunk-posts-quota van het LJH op peil houden, ook al ben ik 9/10 keer behoorlijk bezorgd.. Ik hoop dat ik je binnenkort in real life een keer mag zien, want ik denk dat we het heel goed zouden kunnen vinden.

    Fren (Filion)

    Frennieeee. Snoezebeest. Je vindt dat we te weinig praten, maar ik praat met jou waarschijnlijk het meest van iedereen op deze site. Je bent lief, hebt een enorm groot schrijvershart en bent altijd bemoedigend. Ik waardeer onze korte gesprekjes enorm en ik hoop binnenkort wat meer van jouw werk te kunnen bewonderen.

    Inge (Square)

    Aaaaaah, jij lief mens verborgen achter dat grote gele vierkant. Ik ben blij dat we dit jaar vierkantgehangen hebben, het was zeker een mooie ervaring. Ik heb zo ontzettend veel bewondering voor jouw manier om iedereen altijd een hart onder de riem te steken, je fantastische onderbouwingen voor al je meningen en natuurlijk je buitengewone schrijf- en baktalent. Het is verwonderlijk dat iemand zo veel goede eigenschappen kan bezitten. Ik hoop je nog vaak te treffen in de harmokantine haha.

    Megan (Savages)

    Meg, wat ben ik blij dat jou heb leren kennen. Je bent grappig, lief en eerlijk. Ik ben ontzettend blij dat jij een van mijn collega’s bent. We hebben elkaar nu twee keer ontmoet en het was beide keren supergezellig, ondanks het feit dat jij mij altijd slaat met je stokken. We moeten binnenkort chillen, want necessary.

    Sofie (Hypnotise)

    Hee meisje achter de grote camera. Professioneel huisfotograaf der Quizletmeetingen, maar bovenal ben je een enorm gezellig meisje waar ik het gewoon erg goed mee kan vinden en dat wilde ik gewoon even zeggen.

    Nikki (Chachki) /Kelly (Jonty) /Cheryl (Malyx)/Sarita(Kerstkoekje):

    Ik vind en vond het heel gezellig met jullie in onze gesprekken, die over letterlijk van alles gaan: van knappe jongens tot kutlampjes. Het was heel leuk om jullie bijna allemaal (behalve Sarita) te zien op het fuifje van Nikki!

    Emma (Krull)

    Em, ik heb het idee dat jij honderd procent achter mij staat en dat betekent veel voor me. Ik heb het idee dat ik altijd naar je toe kan stappen als er iets is en dat is hartstikke fijn. Ik hoop je nog vaker in het echt te zien, want dat is natuurlijk reuzegezellig. (en ik wacht nog steeds op een gehaakte knuffel hahahahah)

    Erica (Scandal):

    Reuzebedankt voor alle hulp die je ons geeft/hebt gegeven als heel nieuwe en iets minder nieuwe bemiddelaars. Ik ben onder de indruk van je professionaliteit en hoe je altijd komt met andere invalshoeken. Dat waardeer ik echt enorm!

    Nana (Nakotak):

    Jij was onze enige echte begeleider en je was een hele goede ook. Ik ben heel blij dat je ons zo goed hebt geholpen en vind het nog steeds wel jammer dat je ons echt verlaten hebt. Ik ben blij dat ik je nu al twee keer hebt gezien (ondanks het feit dat je de eerste keer zo midden in de nacht verdween). Je bent een heel vriendelijk meisje en bovendien een echte knapperd (stille hint: maak meer topics met jou in vintagekleren).

    Maia (Laquifa)

    Ik ken je nog niet zo heel goed, maar ik vind je een fijne en professionele collega. Ik hoop dat we nog lang mogen samenwerken en dat we elkaar dan ook wat beter leren kennen, want ik denk dat je een heel leuke meid bent!

    Gail (Rudolph)/ Fabiënne (Sarafina) / Annemarije (Disgust) / Marthe (Jensen) / Kim (Rasalhague)

    Heel erg bedankt voor al jullie hulp en ik vind/vond het heel leuk om met jullie samen te werken. Veel kusjes en knuffels.

    Andrea (Fisher)

    Jij bent een van mijn mede-RUGgers en dat is natuurlijk heel gezellig. Je bent een leuke en lieve meid (ook zonder het gebruik van smileys) en ik wil nog graag vaker met je chillen op crewmeetings.

    Natascha (Vikings)

    Natascha, ontzettend bedankt voor je hulp met mijn verhaal. Ik ben je echt eeuwig dankbaar. Ik kan bijna niet geloven dat we elkaar al zo lang kennen, maar je bent een ontzettend aardige en eerlijk meid. Hopelijk tot snel.

    Marjanne, Alicia, Jeffrey, Maartje, Delano, Rosanne

    Hee snoezen. Ik spreek jullie eigenlijk nauwelijks meer, maar ik vind jullie nog steeds lief hoor. Ik weet eigenlijk niet eens of jullie dit wel zullen lezen, maar ach ja. xxxxx

    Eva (Grassi)

    Door jou heb ik altijd het gevoel dat ik toch wel een beetje goed kan dichten en dat waardeer ik natuurlijk zeer. Je kunt er zelf ook wat van. Ik ken je niet zo goed, maar ik vind je een leukerd.

    Lotta (Bat)

    Ik weet niet zo goed waarom, maar ik vind jou een mateloos intrigerend persoon. Bedankt voor je aanwezigheid op Quizlet en ik hoop dat we elkaar in 2016 beter leren kennen.

    Yolanda (Dorneget)

    Lang niet gesproken, maar je blijft een snoesje. Hopelijk spreken we binnenkort meer en hoor ik je weer eens accordeon spelen, want dat is geweldig.

    Marleen (SonOfGondor)

    Ik wil je even een hart onder de riem steken Marleen. Je bent een heel lief meisje en ik hoop dat volgend jaar echt jouw jaar gaat worden!

    Aan alle nieuwe moderatoren en aan de bèta’s. Jullie zijn stuk voor stuk fantastisch en ik vind het fijn om met jullie in een crew te zitten. Ik hoop dat we elkaar beter leren kennen dan we nu doen!

    Ten slotte bedank ik net als vorig jaar alle mensen die mij ooit hebben verteld dat ze een stuk van mijn verhaal mooi vonden of mijn gedicht bewonderden. Ik ga geen lijsten met namen op noemen, maar jullie kunnen bedenken of jullie daarbij horen. Jullie zijn de mensen waarvoor ik dit met zoveel liefde doe en jullie zijn de drijvende kracht achter het feit dat ik met woorden blijf spelen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aw Tiva, ik heb je berichtje gelezen! Het doet me goed om te horen.
    Ik heb zelf ook nog enkele persoonlijke berichtjes voor een hele boel mensen!


    Lotta/Bat - Ik weet dat het ondertussen al een tijdje geleden is dat we gesproken hebben, maar ik vind het altijd heel leuk om met je te chatten. Je zit nu in je examens en daarvoor wil ik je heel veel succes wensen. Ik heb je tijdens alle verkiezingen mogen stalken en je was de eerste 'fan' van mijn (ondertussen doodgebloede) verhaal. Bedankt voor de leuke gesprekjes en goed tips op mijn verhaal!

    Natasha/Vikings - Eerst en vooral mijn excuses voor de afwezigheid op de fanpagina. Ik ga nu stiekem iets posten. Daarnaast wil ik je ook bedanken voor het leuke jaar! Ik heb je regelmatig gesproken het afgelopen jaar, al vind ik het persoonlijk nooit genoeg.

    Qing/Painkiller - Ik weet dat het al lang geleden is dat je nog online bent geweest en de kans is klein dat je het leest, maar toch wil ik je graag even bedanken. Je bent echt een geweldige meid en ik heb al het geluk gehad je te mogen ontmoeten. Ik weet dat je het afgelopen jaar door enkele moeilijkere periodes bent geweest, maar zoals altijd staat mijn inbox voor je open.

    Emma/Krull - Ook jij bent iemand die ik eigenlijk veel te weinig spreek. Ik vind je haakwerkjes echt geweldig en het is altijd gezellig om met je te kunnen praten. Ik hoop dat we in de toekomst nog vaker kunnen praten!

    Erica/Scandal - Ik heb de laatste weken het geluk gehad om geregeld met je te kunnen praten, over allerlei verschillende onderwerpen. Waar het ook over gaat, je bent altijd vriendelijk en ik vind het echt leuk om te chatten. Ik hoop jou en ook de anderen van het team beter te kunnen leren kennen volgend jaar!

    Leah/Tiva - Ik heb met heel veel plezier mijn 'werkje' voor je gemaakt. Ik ben echt heel erg blij met de fantastische reacties die ik van zowel jou als van alle anderen. Ik moet je ook bedanken voor mijn hernieuwde interesse in NCIS. Leuk om het nog eens opnieuw te zien. (:

    Alle nieuwe en oude moderators - Heel erg bedankt voor de geweldige kans! Ik ben zo blij dat ik deel kan uitmaken van dit fantastische team en omringd ben door al deze lieve mensen. Ik ben er heel erg gelukkig mee en ik ben ook blij dat ik zo veel nieuwe mensen heb kunnen leren kennen. We hebben nu een mooie verzameling van moderators met allemaal verschillende persoonlijkheden en kwaliteiten en ik vind dat iedereen mooi op elkaar kan inspelen. Ik hoop dat we allemaal nog lang kunnen samenwerken!


    Als ik nog mensen vergeten ben, ik vind jullie allemaal geweldig! En het is nogal laat ;D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 0:29 ]


    What would Emma do?

    Ik ben nooit de beste in dit soort berichtjes schrijven, maar ik zal het toch proberen. Sorry als ik iemand vergeet, het zijn er al zoveel.

    Gail/Rudolph
    Lieve Gail, bedankt voor alweer een fantastisch jaar! Ik blijf het zeggen, je bent echt een zus die ik nooit heb gehad. Ik hoop nog steeds dat we ooit zullen meeten.

    Rani/Kangster
    Cutie, wat moet ik toch zonder je? Je bent echt mijn beste vriendin geworden. Ik kan altijd bij je terecht, je luistert als geen ander en ik ben blij met de steun die ik altijd van je krijg. Daarbij weet je me ook altijd op te vrolijken als de beste. Dus bedankt om er altijd voor me te zijn en me altijd weer blij te maken!

    Sharon/Blitzen
    Ha, twinsister, not twinsister! Met jou zijn alle gesprekken toppie! Bedankt om mij altijd aan het lachen te brengen, daar ben je serieus heel erg goed in!

    Kyle/Jonty
    Jonty, olee! Ik kan met jou echt over alles praten en dat vind ik net zo fijn. Dus bedankt om altijd naar mijn onbenullige verhalen te luisteren, haha.

    Yolanda/Dorneget
    Serieus, wat haat ik stickers! En toch breng je me altijd weer op weg om die stickers te gaan posten. Mensen moesten onze chat op Facebook eens zien, haha. Altijd dolle pret met jou, je kan serieus niet triest blijven.

    Jarne/Debbaut
    Als ze mij vragen of ik een mannelijke best friend heb, dan zeg ik gewoon ja. Je bent zowat de enige jongen naast mijn broer waar ik een hele goeie band mee heb. Ik wil je bedanken voor je vriendschap en ook omdat je altijd bereid bent om naar me te luisteren.

    Erieka/Roxette
    Erieka, ik weet niet waar beginnen. We spreken elkaar de laatste tijd niet zo vaak, maar als we met elkaar praten vind ik het gewoon heel erg gezellig. Weet je nog #LEH? We hadden echt plezier om een dom lied, maar toch vond ik het super leuk om eens op zo'n manieren plezier te kunnen maken. Dat lukt alleen met ons tweetjes heb ik de indruk, haha.

    Qing/Painkiller
    Ik weet dat je al een lange tijd niet meer op Quizlet zit, maar wees maar zeker dat dit berichtje te kant op komt. Ik wil je gewoon bedanken voor je geweldige vriendschap, ondanks we elkaar de laatste tijd minder spreken.

    Amber/Ruska
    Ambiebambi, ik weet nog steeds niet of je het wel leuk vindt om deze bijnaam te krijgen? Je bent echt een super mailvriendinnetje! Echt, mailen was nog nooit zo fijn. Het is zo leuk om hele verhalen met je te delen en de leukste herinneringen boven te halen. Ik hoop dat we nog lang mailvriendinnetjes zullen zijn! Bedankt om me niet in de steek te laten en telkens toch iets van je te laten horen.

    Bianca/Hazy
    Heb ik je toevallig niet dit jaar leren kennen? Of kende ik je al eerder? Onze gesprekken zijn altijd gezellig en gaan soms over de kleinste dingen, maar dat kan ook gewoon fijn zijn. Ik vind het fijn om te kunnen zeggen dat je toch een vriendin bent geworden.

    Xanthe/Kirstein
    Random gesprekken, he? Zo hadden we er laatst nog eentje over Manga of Anime? Ik weet het al niet meer, haha. Soms beginnen de meest grappige, random gesprekken tussen ons, ondanks we elkaar eigenlijk niet zo veel spreken, trouwens een schande. Je enthousiasme maakt me altijd weer vrolijk en dat is natuurlijk echt top.

    Kim/Fregg
    Serieus Kimi, we moeten echt weer eens vaker met elkaar gaan praten! Ik mis de gesprekjes die we hadden in The Nightclub, want die vond ik altijd zo gezellig. We gaan snel weer eens praten, he?

    Gabriëla/Durmmels
    Ik weet dat het contact wat minder is, maar dat neemt niet weg dat je een top wijf bent! Ik hou van je imagines op tumblr en ik wil je dan ook meteen bedanken voor de hulp die ik van je kreeg met de imagines op tumblr. Ik wil je ook nog bedanken met de hulp die ik van je kreeg tijdens onze themawedstrijd! We moeten snel nog eens praten!

    Mehri/Rifle
    Ik ken je nog niet zo lang, maar jij bent echt übercool, gamebuddy! Ik wil je trouwens nogmaals bedanken voor je lieve Sinterklaas surprise!

    Megan/Savages
    Megs, ontzettend bedankt om altijd voor me klaar te staan! Bedankt om naar me te luisteren en te hulp te schieten als dat nodig is.

    Emma/Krull
    Je bent al heel vaak een hulp voor me geweest, dus bedankt daarvoor!

    Dirkje/Hiiragi
    Ik weet dat je een lange tijd afwezig was, maar ik hoop dat je dit toch nog leest. Ik wil je even bedanken voor je hulp als beta, door mijn verhaal al sinds het begin te volgen.

    Lotta/Bat, Daniela/Eiran, Maaike/Mu, Liesje/Sonder, Qing/Painkiller en Xanthe/Kirstein
    Ik wil jullie allemaal bedanken voor de fantastische meeting van 25 juli! Het was echt super leuk met jullie!

    Ilona/Amatis en Micha/xx_Legolas_xx
    Bedankt voor de leuke gesprekken en vrolijke vriendschap!

    De crew
    Ik wil iedereen van de crew bedanken! Ik ben ontzettend blij dat ik er nu zelf deel van mag uitmaken. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldige mensen!


    16 - 09 - '17

    Scully schreef:
    Annemarije/Disgust: Ja, jij moet er aan geloven. Ik vind het echt ontzettend tof dat ik je via hier heb leren kennen. Je bent echt iemand die me heel veel energie kan geven, en dat is heel speciaal voor iemand met chronisch vermoeidheidssyndroom. Je bent echt superleuk en ik kijk altijd uit naar onze hilarische gesprekken. Ook heb je me echt heel goed geholpen met alles, daarvoor echt driemiljoen keer bedankt. Mogen we nog heel veel leuke en hilarische gesprekken gaan hebben in de toekomst. (:

    Fren/Fillion: Ik wil jou echt bedanken voor je oneindige enthousiasme over schrijven en mijn schrijfwerk. Jij hebt me echt het steuntje in de rug gegeven om een actieve schrijfster te worden. Je ideeën zijn geweldig en jij bent ook gewoon geweldig. En ja, Fren, ik ben echt serieus dol op je schrijfsels. Zelfs al geloof jij dat niet altijd. Bedankt Frennie. (flower)

    Emma/Krull: We kennen elkaar eigenlijk nog niet zo lang, maar ik vind onze gesprekken nu al heel leuk en fijn. Ik vind het heel gezellig om met jou te kletsen en ik hoop dat we dat het komende jaar ook gaan volhouden. En ook een keertje meeten, natuurlijk! Heel erg bedankt voor je begrip en de gezellige gesprekjes. (:

    Nynk/Vedder: Bedankt voor alle gezellige gesprekken, en dat we ondanks mijn geruime afwezigheid dit jaar op Q we elkaar toch nog weer hebben gevonden om eens in de zoveel tijd te kletsen. Je bent een topper! (:

    Mehri/Rifle: We spreken elkaar misschien niet heel vaak maar ik vind het heel tof om met fellow gameverslaafden eens in de zoveel tijd even te kletsen. Al is het maar om te fangirlen en kwijlen over toffe games. Ja ik moet nog steeds Last of us en Uncharted spelen, shame on me. In ieder geval heel erg bedankt voor de leuke gesprekken.

    De crew: Heel erg bedankt voor alle moeite die jullie in Quizlet steken. En de mods in het specifiek, heel erg bedankt voor deze kans en alle goede hulp. Jullie zijn allemaal gewoon toppers!


    En heel Q natuurlijk:
    Bedankt voor alle gezelligheid en creativiteit!

    Naw, Veerle. Dit had niet gehoeven, naw, naw, naw. Ik vind het geweldig om je energie te geven en kan ook echt genieten van hoe we elkaar opvrolijken met onze caps berichten. I love it. Dus hetzelfde voor jou. <3


    Pretty is just a pretty word.

    MT. Ik ga eens kijken wat ik ervan kan maken :) Al ga ik het denk algemeen houden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat een super idee dit!

    Xanthe/Kirstein en Xantha/ Thanatophobia
    Omdat we na al die tijd nog steeds appen en contact hebben. Jij en Xantha waren er vanaf het begin en jullie zijn er nog steeds, daar ben ik heel dankbaar voor.

    Natascha/Vikings
    Tja.. Waar moet ik beginnen. ^^
    Natas je hebt me dit jaar zo ontzettend veel geholpen. Van het schrijven van mijn verhalen tot gewoon wat gezellig kletsen. Je hebt me zo veel geleerd en ik weet zeker dat ik ook nog zoveel meer van je kan leren en daar kijk ik naar uit. Ik heb aan jou echt een groot voorbeeld in deze schrijverswereld en daar ben ik je echt dankbaar voor.

    Froukje/Ashallayn
    Voor al je gezelligheid dit jaar! En natuurlijk de spellinghulp hihi
    Je bent een ontzettend sportieve lezer en ik ben gek op al je enthousiaste berichtjes die telkens weer zorgen dat ik meer wil gaan schrijven. Ik vind het altijd erg gezellig om met jou een babbeltje te maken en ik hoop dat dit volgend jaar zo blijft!

    Eva/ glitterdonut
    Omdat je mijn nichtje bent ^^ Je bent nog jong en je hebt pas je eerste verhaal online gezet. Je gaat het hier nog ver schoppwn, daar geloof ik wel in!

    Nicole/ PetyrBaelish
    Jou wil ik bedanken voor al je gezelligheid, Nicole! Ik ben echt dankbaar voor de gezellige praatjes die we af en toe maken, of het nou hier is of op facebook, het maakt niet uit. Ik hoop op weer een gezellig jaar!

    Aan al mijn awesome lezers
    Bedankt voor jullie eeuwigdurende enthousiasme! Ik ben ontzettend blij met al jullie support, steun en avtiviteit in mijn verhaaltjes en wil jullie daar graag voor bedanken!

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 9:42 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    • Natascha / Vikings
    Wel, ik geloof van alle mensen hier, dat jij een van mijn oudste (niet in leeftijd, duh) vriendinnen bent. Long, looong ago begon het allemaal bij die ene meeting waarop ik voor het eerst mijn held - het brein achter Alys - kon ontmoeten. Dank je wel voor het op sleeptouw nemen van een groep kleuterige 14-jarigen, anders waren we waarschijnlijk nooit bevriend geraakt (:

    • Blur / Theirin
    Eigenlijk had ik al heel veel dingen bedacht om je voor te bedanken, maar als ik aan die lijst ga beginnen... tja. Het komt er eigenlijk op neer dat ik heel blij bent dat jij mijn vriendinnetje bent :3 Ik wens je... *insert long list with beautiful wishes* een jaar vol chille leraren, warme chocolademelk en Tyler en Josh-happenings toe <3

    • Nana / Nakotak
    Bedankt voor het laten zien dat vriendschap geen grenzen heeft, en al helemaal geen leeftijdsgrenzen. Je bent nog steeds mijn lieve, Belgische vriendinnetje, al zijn onze lange gesprekken wat stil aan het vallen. Ik hoop dat je van het nieuwe jaar kan genieten zoals je verdient.

    • Cherona / Dizcoostin
    Volgens mij zijn we nog mee bizar kort aan het praten met elkaar, maar ik heb het gevoel dat ik je echt al heel erg lang ken. Daarom kon ik je eigenlijk niet overslaan in dit lijstje, omdat je op de een of andere manier een glimlach op mijn gezicht weet te brengen. Misschien slaat dit wel helemaal nergens op, maar ik hecht wel waarde aan onze Purple Bi Buddy-friendschap ^^ Dank je wel man.

    • Jip / Wiarda
    Hè wat? Wie? Ja jij! Ik geloof dat ik namens heel Quizlet spreek als ik zeg dat een geweldig mens als jij wel een bedankje verdient. Je bent altijd een soort zonnetje op het forum en zorgt voor de mensen die het moeilijk hebben. Jipje, m'n vrind, een omhelzing van Liecke Treesch von Quizleth.
    Overigens had ik dit dus al twee dagen geleden geschreven, dus eigenlijk heb ik de creepyness-grens als eerste overschreden ^^

    • Veerle / Scully
    Vreemd genoeg ben jij, Veerle, een bijzondere vriendin geworden - als je het zo wil noemen. Ondanks dat ik vaak reageer als een sacherijnig zwijntje, ben ik stiekem toch heel gelukkig als je af en toe even hallo komt zeggen. Ik geloof dat ik zonder jou al die stappen die ik de afgelopen weken heb gemaakt, nooit had kunnen doen. Dank je wel voor je steun (:

    • Nikki / Chachki
    Om eerlijk te zijn, eigenlijk had ik je uit mijn lijstje voor de kerstwensen gehaald. Maar toen bedacht ik me dat, ondanks dat je niet meer actief ben op Quizlet, ik je nog steeds kan bedanken. Want je bent toch wel een soort vriendinnetje van mij geweest hier, en ik vond het heerlijk om af en toe gekke gesprekken met je te hebben. Ik hoop dat je geluk vind in het aankomende jaar, want dat verdien je zo erg.

    • Maia / Laquifa
    My love. I have no words for how thankfull I am. Dank je wel dat jij mijn lichtje wilde zijn in deze donkere winterdagen <3

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 10:24 ]

    Tiva schreef:
    Als ik hier iemand vergeten ben, is het niet omdat jullie niets voor me betekenen, maar omdat ik het gewoon ronduit vergeten ben op te schrijven. Ik kan er ook niet alle users in zetten, maar ik wil jullie wel allemaal bedanken, stuk voor stuk, omdat jullie een deel van Quizlet maken en zonder de aparte deeltjes zou Quizlet geen geheel kunnen vormen. Ik wens iedereen een heel fijn 2016!

    (...)


    Awh, dat is lief, Leah! Ik heb hetzelfde gevoel bij jou! Dankjewel. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Letterlijk zes maanden was ik weggeweest, maar dit zijn de mensen die altijd dicht bij me hebben gestaan. De personen die ik zeker niet vergeten ben in die donkere tijd — om het maar een naam te geven. My stars, my lights in the darkness.

    Theirin
    Shit, ik had jou echt gemist, en ik had echt de nodige fangirlgesprekken nodig in die zes eenzame maanden, want die maakten toch wel mijn dag uiteindelijk. Vooral hoe je toen altijd zo door kon praten over Dragon Age, geweldig was het. Ik schaam me nog altijd dat ik onze vriendschap eigenlijk 'weg had gegooid', maar ik ben blij dat het nu weer zo gaat, al kan het uiteraard altijd beter. Weet dat je voor mij altijd belangrijk bent geweest, en dat ik er altijd voor je zal zijn. Jij bent een van die personen die iemand bij zal blijven, ongeacht wat er zou gebeuren, vergeet niet dat je een diamant bent. <3

    Laquifa
    Wauw, wat voel ik me op mijn gemak bij jou. Het is akelig hoe vaak wij op één fucking lijn zitten of hoe wij elkaar kunnen begrijpen. Ik waardeer jouw vriendschap ook zeker wel, vooral al die complimentjes — haha. Nee, maar serieus; je bent een topmeid, en ga nooit minder over jezelf denken. Eigenlijk heb ik jou ook echt vreselijk gemist de laatste tijd, maar ik ben blij dat we weer lekker praten als vanouds. Onzin gesprekjes, serieus gedoe, goede preken, fangirlen over cute people, helpen met je zoektocht, grappige filmpjes, ik hoop dat het tussen ons zo zal blijven, because you're cute as a button sweetie. <3

    Trees
    Tja, wat kan ik over jouw vertellen? Je bent een weirdo. Einde, doei. Haha, nee... je bent net als de personen hierboven iemand met een gouden hartje, en ik word graag omringt door zulke mensen. Jij behoord dan ook zeker aan dit lijstje toe, ondanks dat we elkaar helemaal nog niet zo lang spreken. Niet dat mij dat ene fuck kan interesseren om eerlijk te zijn, want als je dat gevoel hebt, heb je het. Ik praat graag met je, misschien iets te graag, maar je weet me te laten (glim)lachen en dat maakt je een bijzonder persoon in mijn ogen. Blijf zoals je bent, en vergeet vooral niet dat ik er voor je ben. <3

    Silberhaus
    You cute. Je behoord aan de kleine lijst aan mensen die ik zeker niet vergeten ben in deze tijd. Je bent een bijzonder lief persoon, en ook jij hebt een plekje in mijn hart veroverd. Met jou kan ik ook lekker over onzin praten, al zijn we ook goed in de serieuze gesprekjes. Je bent gewoon een schat van een meid, en ik zou je graag meer willen spreken, puur omdat het enkel beter kan gaan tussen ons. c: En by the way, je mini-fangirl acties zijn nu al schattig, dus kan niet wachten tot de uitgebreide versies ervan, puur omdat het vreselijk vermakelijk is voor me. You entertain me, I hope I do the same. <3

    Siwon
    Ondanks dat ik je nog niet echt gesproken heb, behoor je hier zeker wel thuis. Ik wil je laten weten dat ik er voor jou ben — net als voor de anderen. Voel je vooral niet opgelaten of zo. Nadat ik zes maanden niets van me heb laten horen, mag je best eens gebruik maken van mij. Wauw, dat klonk pervy. Well... wink wink. Maar ik meen het, voel je niet opgelaten omdat ik zes maanden niet tegen jou gesproken heb, I fucked everything up with everybody. <3

    Ik wil tegen jullie over het algemeen nog even zeggen dat ik er spijt van heb dat ik zes maanden weggebleven ben, en daarmee sommige vriendschappen waarschijnlijk echt verpest heb, en dat dat mij vreselijk erg spijt, vooral gezien jullie stuk voor stuk veel meer verdienden. Het heeft me goed gedaan dat jullie me weer met open armen hebben ontvangen, al had ik dat zeker niet verdiend. Het lijstje is dan misschien niet groot, en waarschijnlijk zal het ook zeker niet perfect zijn, maar het is een begin voor het volgende jaar, het kan enkel langer en beter worden. Ik kijk ernaar uit het nieuwe jaar met jullie aan te gaan, and just kick ass. Jullie zijn stuk voor stuk toppers, en ik ben blij dat jullie in mijn leven zitten. Ik weet dat ik niet echt het recht heb te praten over "ik ben er voor jullie" en dat soort zooi, vooral gezien ik bewezen heb dat ik dat niet was... maar ik wil het komend jaar een nieuwe start maken, en ik hoop dat deze maand jullie heeft laten zien wat mijn bedoeling hier is. Ik ben er voor jullie, of je het geloofd of niet, ik ga me bewijzen.

    En buiten deze schatten om, wil ik nog even over Q een preekje geven. Ben niet bang om een gesprekje met me aan te gaan of weet ik veel wat. Ik sta altijd in voor een gezellig gesprekje, al zijn de vreemdere gesprekken ook altijd vermakelijk. Er zitten veel geweldige mensen op Q — dat lees ik in de vorige berichten wel allemaal — en ook jullie wil ik bedanken voor de vermakelijke berichtjes, verhalen en dergelijke, ondanks dat ik er niet altijd op kan reageren. Er komen veel interessante dingen voor bij, en de personen die op Q zitten lijken me iedere dag weer iets nieuws te leren — al moet ik toegeven dat mijn geheugen waardeloos is (28 JUNI, TREES!) en dat ik alles al snel weer vergeet. Bedankt dat jullie altijd zo vermakelijk en sociaal doen, en dat jullie soms de meest willekeurige gesprekken beginnen bij het LJH-Topic, of weet ik veel waar nog meer. Bedankt dat jullie zo sociaal en vriendelijk zijn, en misschien dat ik volgend jaar wel het lef heb om een echt gesprek te beginnen, haha. Maar vergeet niet dat jullie ook belangrijk zijn voor Q, al zijn jullie namen al wel een aantal keer genoemd hierboven. Jullie zijn ook geweldig en leuk meubilair — ach, zo kun je het ook gewoon noemen — voor Q, en ook jullie maken deze site voor mij erg vermakelijk en vriendelijk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Trees schreef:
    • Cherona / Dizcoostin
    Volgens mij zijn we nog mee bizar kort aan het praten met elkaar, maar ik heb het gevoel dat ik je echt al heel erg lang ken. Daarom kon ik je eigenlijk niet overslaan in dit lijstje, omdat je op de een of andere manier een glimlach op mijn gezicht weet te brengen. Misschien slaat dit wel helemaal nergens op, maar ik hecht wel waarde aan onze Purple Bi Buddy-friendschap ^^ Dank je wel man.


    Graag gedaan, man. ;D PBB ftw!


    I'm your little ray of pitch black.

    Dit is leuk om te lezen, hehe


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Graag gedaan, man. ;D PBB ftw!


    Aw man, you too ^^ Jouw bericht is zo veel origineler hahaha :')

    Dizcoostin schreef:

    Silberhaus
    You cute. Je behoord aan de kleine lijst aan mensen die ik zeker niet vergeten ben in deze tijd. Je bent een bijzonder lief persoon, en ook jij hebt een plekje in mijn hart veroverd. Met jou kan ik ook lekker over onzin praten, al zijn we ook goed in de serieuze gesprekjes. Je bent gewoon een schat van een meid, en ik zou je graag meer willen spreken, puur omdat het enkel beter kan gaan tussen ons. c: En by the way, je mini-fangirl acties zijn nu al schattig, dus kan niet wachten tot de uitgebreide versies ervan, puur omdat het vreselijk vermakelijk is voor me. You entertain me, I hope I do the same. <3


    Teehee, you are the cutest!
    Maar inderdaad, onze gesprekken zijn best wel episch, en ik verplicht je vanaf nu dan ook meer te praten met me, puur omdat het kan :Y)
    And yes, you entertain me, too <3

    Misschien dat ik een der dagen nog een lang bericht post voor iedereen, maar ik heb schrik dat ik mensen vergeet ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Excuses voor deze megalange lijst, maar er zijn gewoon te veel lieve mensen op Q.

    Evelien (Morse)
    Als ik blij ben dat ik iemand hier heb leren kennen dan ben jij het wel. Je bent niet alleen een gigantisch goede schrijfster wier verhalen ik met het grootste plezier lees, maar je reacties op mijn verhalen maken altijd mijn dag goed. Verder vind ik je gewoon een ontzettend leuk mens, met heerlijke humor en een enorme goeie smaak voor films en series.
    Volgens mij zijn onze FB-gesprekken altijd totally random, maar ik heb het gevoel dat ik altijd over van alles met je kan praten. Het is echt huilen dat je zo ver weg woont, maar ik ben blij dat ik je dit jaar in het echt heb mogen zien en ik hoop dat het in 2016 wat vaker gaat gebeuren. Hopelijk kunnen we dan ook serieus samen aan een boek gaan schrijven, want ik vind dat echt tof en ik vind dat we dat echt moeten gaan doen. ^^

    Leah (Laleah)
    Ook jou heb ik dit jaar veel gesproken en je eveneens voor het eerst ontmoet. Ik vind het heel mooi te zien hoe jij groeit in je schrijven, ik weet zeker dat de wereld nog wat van jou gaat horen als je deze weg blijft bewandelen. Ik vind het mooi dat je altijd voor iedereen klaar staat en iedereen wil helpen, zoals ook te zien is aan het ‘vertrouwenspersonen’ initiatief dat je hebt gestart. Je bent echt een topper!

    Lynn (NinielBlack)
    Voor mijn gevoel ben jij een van de eerste met wie ik voor een langere tijd contact onderhield op Quizlet. Je bent altijd enthousiast en geïnteresseerd, altijd in voor wat nieuws. We spreken elkaar de laatste tijd niet meer zo heel erg veel, maar ik zal me altijd verbonden met je voelen door onze Tolkien obsessie. Ik vond het geweldig dat je afgelopen april helemaal naar Nederland reisde voor de Hobbit-marathon en ik hoop dat we elkaar komend jaar nog eens kunnen zien. Ik vind het heerlijk dat je altijd jezelf bent en je niet druk lijkt te maken om wat anderen van je denken. Ik respecteer jou echt enorm.

    Lieke (Trees)
    Naar mijn idee heb ik je dit jaar beschamend weinig gesproken, wat ongetwijfeld te wijten is aan mijn talent om gastenboekberichtjes vergeten te beantwoorden. Ik weet dat het niet al te best met je is gegaan het afgelopen jaar, maar toch vind ik je vaak overkomen als een positief persoon. Ik vind het bijzonder dat ons leeftijdsverschil van toch zeker tien jaar nauwelijks te merken is als ik met je praat en ik hoop je komend jaar weer eens te kunnen zien. (:

    Anna (Starlord)
    Wat een bezige bij ben jij! Je zet je ontzettend in voor Quizlet door het Wordwar topic, je moderatorschap en je deelname aan SOTY. Je hebt een ontzettende prestatie geleverd door Schimmenspel toch nog af te ronden en daarmee heb je toch de wedstrijd gered, waar ik je ontzettend dankbaar voor ben. Daarnaast lever je prachtig werk voor de Q-magazine en ben je een heel fijn persoon om mee samen te werken. Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen en daarnaast vind ik je gewoon een heel leuk en gezellig persoon. Hopelijk heeft 2016 wat minder tegenslagen voor je in petto, want wat minder roering zou je denk ik goed doen!

    Belle (Therizinosaurus)
    Het lijkt alweer een hele tijd geleden dat ik jou gesproken heb! Ik vind je een hele leuke en gezellige meid. Het was leuk om je een paar keer bij Elfia te zijn tegengekomen en daarnaast delen we natuurlijk een onvergetelijke herinnering omdat we samen naar Sabaton zijn geweest. Hopelijk staan Alestorm en Sabaton ook nog steeds bij jou op de planning, zou tof zijn om je daar weer te zien!

    Kelly (Jonty)
    Een erg flitsende start hadden wij niet, maar ik ben blij dat we elkaar toch een tweede kans hebben gegeven. Ik zal jou eeuwig dankbaar blijven omdat het toch door jou is geweest dat ik the 100 ben gaan kijken en het is nu zeker een van mijn meest geliefde series geworden. Ik vind je verder een hele gezellige, nuchtere meid en het was leuk om je bij Nikki’s Halloweenfeestje voor het eerst in het echt te ontmoeten. Ik hoop dat het komende jaar ook jou wat beters gaat brengen, wat dit was niet het alle beste jaar voor jou en dat verdien je zo!

    Justine (Valkyries)
    Ik vind het ontzettend fijn dat jij bent teruggekeerd naar Quizlet. Niet alleen omdat je zulke prachtige covers maakt, maar ook zeker omdat je inmiddels een beetje mijn mailmaatje bent geworden en ik weet eigenlijk niet eens hoe dat zo gekomen is. Ik vind het heel fijn dat je altijd zo open bent, je gebrainstorm over Leviathan heeft me ontzettend goed gedaan en ik ben erg benieuwd hoe jouw verhaal verder gaat lopen. Als ik blij ben dat ik iemand recent heb leren kennen dan ben jij het wel! (:

    Nikki (Chachki)
    Geen idee of je dit nog zult lezen, maar ik vind het een gemis dat je weg bent, ook al kwam ik er pas laat achter. Je behoorde toch zeker tot de vaste kern van Q en ik denk dat er zeer weinig personen op het forum zijn die je niet kennen. Ik heb altijd je eerlijke mening erg gewaardeerd en ik vond dat je dat altijd op een vriendelijke manier bracht. Daarnaast vond ik het superleuk dat je me uitnodigde voor je Halloweenfeestje, ondanks dat ik er weinig mensen kende en ik er niet de hele avond was, vond ik het toch erg leuk. (:

    Naomi (Filip)
    Volgens mij heb ik je nauwelijks meer gesproken na de meeting in Leiden, maar ik vond het ontzettend leuk om je in het echt te zien, ook al is het contact wat verwaterd. Ik heb altijd erg genoten van zowel je reacties als je verhaal en ik baal er nog steeds van dat je gestopt bent met je verhaal over Leora. Als je weer een verhaal besluit te schrijven dan sta ik weer vooraan. Hopelijk zal dat weer tot lange gastenboekberichten leiden, want dat is er ook een beetje uitgeslopen. :x

    Aviva (Vaisey)
    Jou heb ik voor het eerst ontmoet bij de meeting in Leiden. Het was een vreemde gewaarwording toen ik er halverwege de dag achter kwam dat je die trouwe lezer met de Stich-profielfoto was die altijd zulke leuke reacties bij Vendetta achterliet. Een paar maanden later zijn we naar de workshop fantasy schrijven geweest, wat ik ontzettend leuk vond. Je bent een hele spontane en gezellige meid en ook toen was de dag veel te snel om. Zaterdag naar Castlefest, zie er naar uit om je weer te zien. Ook daar gaan we weer een onvergetelijke dag van maken. ^^

    Marleen (SonOfGondor)
    Ik kan me echt geen Quizlet zonder jou voorstellen, ook al vrees ik dat ik dat binnen niet al te lange tijd toch zal moeten gaan doen. Zonder jouw vele reacties en hoofdstukken zou mijn inbox een stuk minder vol zijn. Jij bent een van de lezers die ervoor gezorgd heeft dat ik actief ben blijven schrijven en daardoor zie ik je wel een beetje als een personal motivator. Daarnaast schrijf je zelf ook geweldige verhalen. Ik moet Draken brengen geluk nog bijlezen, maar dat ga ik zeker doen! Ik vind je echt een hele leuke meid, het is jammer dat je zo ver woont. Hopelijk gaat 2016 jouw jaar worden, want het afgelopen jaar was dat helaas niet.

    Froukje (Ashallayn)
    Jij hebt echt iets magisch, zoals je altijd een glimlach op mijn gezicht kunt toveren. Je bent altijd enthousiast, nooit kost het te veel moeite om even een reactie achter te laten. Je enthousiasme werkt aanstekelijk, zoals ook in het Nanowrimo topic. Ik weet zeker dat je daar heel veel mensen een hart onder de riem hebt gestoken. Ik vind je echt een bijzonder mens, op een hele positieve manier!

    Stefanie (AngelOfTheLord)
    Het afgelopen jaar heb ik je twee keer mogen zien en beide keren vond ik het erg gezellig. Je maakt geweldige kostuums en ik zou je nog steeds graag met eigen ogen in een Loki-kostuum zien. Ik vind je echt een topwijf en baal ervan dat ik ziek was bij de laatste België-meeting. Hopelijk zie ik je komend jaar op een fair, want daar houden we beiden erg van.^^

    Nathalie (DreamerN)
    Op Quizlet spreek ik je eigenlijk maar weinig, behalve als ik een van je geweldige covers nodig heb. Toch ben ik heel blij dat we dit jaar bij Castlefest samen zijn wezen kamperen, dat we samen aardbeien hebben gegeten, het terrein hebben rondgeslenterd totdat onze voeten eraf vielen en het was tof dat je een vergeefse poging hebt gedaan me te leren dansen. Sorry, sommige dingen zijn gewoon niet voor mij weggelegd. Ik hoop je snel weer te zien, want ik vind het altijd erg gezellig met jou. ^^

    Yolanda (Dorneget), Filiz (AngelFall) en Kimberley (Aserah)
    Jullie zijn alle drie toppers, zoals jullie iedere maand weer hard aan de slag gaan om een leuk Q-magazine in elkaar te flansen. Jullie zijn fijne mensen om mee samen te werken en ik ben blij dat jullie je voor deze taak hebben aangemeld. We spreken elkaar daardoor zeer regelmatig en daar ben ik blij om. (:

    Emma (Krull), Erica (Scandal) en Inge (Square)
    Ik denk dat Quizlet zonder jullie zou instorten. Jullie steken echt ongelofelijk veel tijd in de website en ik heb voor jullie alle drie heel veel respect. Jullie geven echt het gevoel naar anderen te luisteren en zaken altijd vanuit meerdere perspectieven te bezien. Daarnaast vind ik dat jullie stuk voor stuk het talent hebben om dingen heel helder te verwoorden, wat zeker fijn is. Inmiddels heb ik jullie alle drie ontmoet en ook in ‘real life’ zijn jullie hele fijne personen om gesprekken mee te voeren. Onwijs bedankt voor alles wat jullie voor deze site doen, want ik denk dat heel veel mensen dat niet inzien.

    Marjanne, (Novamane), Alicia (Riza), Rosanne (Cordeliae), Maartje (WenseKronik), Marieke (WizardNightM), Margot (Pissarro), Delano (SanoSojiro) en Jeffrey (Ignatius)
    Ik spreek jullie meer buiten Quizlet dan erop, maar toch voelt het vreemd om jullie hier niet te noemen. We kennen elkaar inmiddels al bijna zo’n zeven jaar en ik ben erg blij met jullie vriendschap. De biosbezoekjes, logeerpartij in Friesland, schrijfdagjes en met een deel van jullie zelfs naar Londen zijn dingen om nooit meer te vergeten!

    En dan zijn er nog zoveel meer mensen die ik zou willen bedanken voor een geweldig jaar. Sommige wil ik toch graag nog even bij naam noemen, hetzij omdat ik jullie (eindelijk) heb gemeet, hetzij omdat jullie gewoon geweldige personen zijn en jullie dat echt mogen weten. Dus Lisa (BIack), Leentje (SirGwaine), Jip (Wiarda), Jolijn (SPECS), Nina (Mylintis), Anne (Kvothe), Megan (Savages), Andrea (Fisher), Nana (Nakotak), Iris (Donar), Wendy (Ratonhnhake), Kim (Castianna), Sofie (Hypnotise), Evi (Ungoliant), Erieka (Roxette), Felicia (Utahraptor), Annemarije (Rudolf), Mitchell (Dauth), Sam (Avenir), Natasja (Dreadfort), Sharon (Blitzen), Irma (tubbietoost), Daniela (Eirian), Maegan (Vibes) en Amina (EvilDaughter) … ik weet zeker dat ik jullie zal missen als jullie van Q zouden vertrekken – dus blijf alsjeblieft nog heel lang. (:

    Ik ben ongetwijfeld hele belangrijke mensen vergeten, dus bij dezen nog een bedankje voor iedereen die mij verblijdt met leuke reacties, gastenboekberichten of verslavende verhalen. Met zijn allen zorgen jullie ervoor dat ik veel en veel te veel tijd in Quizlet steek (ik ben hier alweer anderhalf uur mee bezig :’)), maar jullie zijn het stuk voor stuk waard en ik ben benieuwd welke leuke mensen ik het komende jaar weer ga leren kennen. (:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 16:02 ]


    Every villain is a hero in his own mind.