• Hallo!

    Vorig jaar en het jaar ervoor heeft Waikiki dit idee opgezet om op het einde van het jaar de users de mogelijkheid te geven mensen te bedanken in dit topic. Uiteraard kan je dit ook naar de personen zelf doen in hun gastenboek, maar ik vind dit altijd leuk, dus had ik dit graag verder gezet. Willen jullie dus iemand in het speciaal of een groep mensen bedanken voor dit mooie jaar: This is the place to be!

    En aan iedereen: Alvast een gelukkig 2016!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 21:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil graag Lucens en Scintellare bedanken, omdat ze de beste mensen ooit zijn en me altijd aan het lachen maken.


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    Ik zou Scintellare en Schadow_moon heel graag willen bedanken, omdat ze me een superleuke afsluiting van het jaar gegeven hebben en omdat ze me hielpen met dingen waar ik mee zat!


    i wanna die with you once or twice.

    Heb je net je eindejaarsbericht af in een apart hoofdstuk op Q, wil je opslaan en gaat dr iets mis, EN BEN JE ECHT EEN ONGELOOFLIJK LANGE LAP TEKST KWIJT EN KRIJG JE HET MET GEEN MOGELIJKHEID WEER TERUG!
    Huilen dit. ;-;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dorneget schreef:
    Heb je net je eindejaarsbericht af in een apart hoofdstuk op Q, wil je opslaan en gaat dr iets mis, EN BEN JE ECHT EEN ONGELOOFLIJK LANGE LAP TEKST KWIJT EN KRIJG JE HET MET GEEN MOGELIJKHEID WEER TERUG!
    Huilen dit. ;-;

    Dat is echt balen. *hugs*


    Pretty is just a pretty word.

    Rudolf schreef:
    (...)
    Dat is echt balen. *hugs*


    Queer zijn is gewoon alles

    Rudolf schreef:
    (...)
    Dat is echt balen. *hugs*


    -

    Debbaut schreef:
    ~ Erica // Scandal
    Erica, ik denk dat het sinds dit jaar is dat we echt veel met elkaar praten?
    Ik wil je bedanken omdat ik altijd mijn ei bij jou kwijt kan en omdat je me met veel dingen wilt helpen.
    Ik ben niet zo goed met veel woorden, en dat zal je ook wel bij de rest merken, maar ik ben echt blij dat wij zoveel met elkaar praten en dat je er als volwassen vrouw geen last van hebt dat een puberjongen van 16 je soms lastig valt met zijn gedoe.X)

    Vorig jaar volgens mij ook, maar niet zo frequent of stalkerig. =P
    Ik sta altijd voor je klaar en het maakt niet uit hoe laat het is! Het leven is soms niet even gemakkelijk en dan is het leuk dat je met iemand erover kan praten. Ik wil zeker die gesprekspartner zijn. ^^
    Ik zeg misschien wel dat ik 22 ben, maar wie weet. (A) Ach, wie maak ik wat wijs. Je hebt me al een aantal keren gezien op meetings, haha. Ik ga met veel plezier met je om! En sinds kort heb ik reden te meer nu je moderator bent! 2 vliegen in 1 klap! Boem!

    Pissarro schreef:
    Erica (Scandal):

    Reuzebedankt voor alle hulp die je ons geeft/hebt gegeven als heel nieuwe en iets minder nieuwe bemiddelaars. Ik ben onder de indruk van je professionaliteit en hoe je altijd komt met andere invalshoeken. Dat waardeer ik echt enorm!

    Dat is zeker met alle plezier gedaan! Ik adviseer maar al te graag. Op mij mag je altijd rekenen als je even zelf niet meer weet hoe je het het beste kan aanpakken! Bekijk mij maar als een vervang-Nana. =P

    Utahraptor schreef:
    Erica/Scandal - Ik heb de laatste weken het geluk gehad om geregeld met je te kunnen praten, over allerlei verschillende onderwerpen. Waar het ook over gaat, je bent altijd vriendelijk en ik vind het echt leuk om te chatten. Ik hoop jou en ook de anderen van het team beter te kunnen leren kennen volgend jaar!

    We hadden inderdaad wel enkele leuke gesprekken! Het gevoel is ook zeker wederzijds! Op naar nog zulke leuke gesprekken en hopelijk binnenkort nog eens een crewmeeting!

    Vikings schreef:
    Emma (Krull), Erica (Scandal) en Inge (Square)
    Ik denk dat Quizlet zonder jullie zou instorten. Jullie steken echt ongelofelijk veel tijd in de website en ik heb voor jullie alle drie heel veel respect. Jullie geven echt het gevoel naar anderen te luisteren en zaken altijd vanuit meerdere perspectieven te bezien. Daarnaast vind ik dat jullie stuk voor stuk het talent hebben om dingen heel helder te verwoorden, wat zeker fijn is. Inmiddels heb ik jullie alle drie ontmoet en ook in ‘real life’ zijn jullie hele fijne personen om gesprekken mee te voeren. Onwijs bedankt voor alles wat jullie voor deze site doen, want ik denk dat heel veel mensen dat niet inzien.

    Wat lief! Ik steek met veel plezier energie in Quizlet. Q is mijn leuke dubbelleven! Ik denk wat je beschrijft over ons ook zeker van toepassing is op jezelf! Je hebt zelf ook altijd leuke nieuwe ideeën of andere insteken én durft het nog eens te zeggen. Dat apprecieer ik zeker!
    Ik vond de crewmeeting echt superleuk en ik wil daar zeker een herhaling van in 2016!

    Nakotak schreef:
    Erica/Scandal en Erieka/Roxette zijn awesome dus een vernoeming is wel op zijn plaats.

    I know. Hopelijk tot op GMM! (cool)

    Ledecky schreef:
    Erica/Scandal
    Je bent echt ontzettend lief en staat altijd voor iedereen klaar. Het is fantastisch om telkens weer te zien hoe je net zo gepassioneerd bent door dat kayakken, als ik door zwemmen. Telkens ik in Geel ga zwemmen, denk ik aan jou. c: Prettig 2016, Erica. (:

    Haha, 2 sportieve meiden! Als je nog eens in Geel komt zwemmen, mag je altijd iets laten weten. Als ik zelf niet in op kayakweekend ben ofzo, kom ik wel eens supporteren! Alhoewel, dat komt misschien creepy en stalkerig over. :')

    Oh mannen, ik verschiet er van hoe vaak ik genoemd ben. Dat had ik eigenlijk echt niet verwacht. Al die berichten raken me echt diep. Daardoor heb ik nog extra goesting om mezelf in te zetten voor Q!
    Maar ik ben echt slecht in dit soort dingen. Ik vergeet altijd wel iemand. Ik sla de mensen die hierboven staan ook even over.
    Let's try.

    Emma/Krull:
    Nu de laatste tijd chatten we wat minder, maar in 2016 zal daar vast terug verbetering in komen. Daar kijk ik zeker naar uit. Ik vind het altijd fijn met jou, maar we zijn van aard ook uit hetzelfde soort hout gesneden. Dat maakt dat als de een met een idee komt, de ander meteen kan aanvullen of dat we steeds dezelfde dingen opmerken en het ook vaak over eens zijn. Ik vind het zo fijn dat we elkaar zo goed begrijpen! Dat is ook zeker een sterkte van jou: moeite doen om begrip te brengen voor anderen en jezelf in diens situatie inleven. Je bent top!

    Aan de oude mods:
    Ik heb een aantal keer al gedacht dat de groep waarin we momenteel zitten een zeer goede groep is. Vlak voor de nieuwe mods aangeworven zouden worden, voelde ik echt dat we een sterk team waren. Met dit team zou ik zeker nieuwe mods willen opleiden en er zeker van zijn dat iedereen hierin goed werk zou leveren. Ik ben echt superblij met jullie en ik vind het fijn dat ik jullie allemaal stuk voor stuk, maar ook als team kan vertrouwen. Dat geeft me het gevoel dat Quizlet in goede handen is!

    Aan de nieuwe mods:
    Ik hou van jullie enthousiasme, jullie leergierigheid en jullie professionaliteit. Moest ik de fakkel willen doorgeven, dan zou ik dat met plezier doen. Bedankt voor alle energie die jullie nu in Quizlet steken!

    Aan de crew:
    Ondertussen zijn we met een grote groep crew en dat is echt super! Ik wil jullie bedanken voor jullie inzet voor Q het afgelopen jaar, hoe kort het misschien ook nog maar is. Op naar nog een jaar van samenwerking! Ik verlang naar nog meer crewmeetings. Die in november vond ik top en ik ben blij dat ik daarvoor helemaal naar Nederland ben gereisd! Om te eindigen met een Vlaamse quote: "Ik ben blij dat gij in mijn team zit!"

    Aan iedereen:
    Ik wens jullie allemaal prettige feestdagen en een gelukkig nieuw jaar. Hopelijk worden jullie brievenbussen overstelpt met beste wensen kaartjes en zoniet, dan mag je mij altijd contacteren! Ik wens jullie een leuk jaar op Quizlet tegemoet met vele leuke quizzen, stories, gedichten, lijstjes,... Hopelijk mogen al jullie Q-dromen waarheid worden! De beste wensen!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 20:37 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Vorig jaar volgens mij ook, maar niet zo frequent of stalkerig. =P
    Ik sta altijd voor je klaar en het maakt niet uit hoe laat het is! Het leven is soms niet even gemakkelijk en dan is het leuk dat je met iemand erover kan praten. Ik wil zeker die gesprekspartner zijn. ^^
    Ik zeg misschien wel dat ik 22 ben, maar wie weet. (A) Ach, wie maak ik wat wijs. Je hebt me al een aantal keren gezien op meetings, haha. Ik ga met veel plezier met je om! En sinds kort heb ik reden te meer nu je moderator bent! 2 vliegen in 1 klap! Boem!


    Stalkerig? Je hebt me nog niet meegemaakt zeker als ik echt stalk?(wbw)
    Je weet waarschijnlijk wel dat je ook altijd met jouw problemen bij mij kunt komen.(:
    Ghehe, kon je jongere zus zijn die zich voordeed als jou!:'D
    True! Ik leer ook erg veel van jou!
    Maar natuurlijk van alle oude mods en zelfs van mijn mede nieuwe collega's leer ik dingen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Beter een beetje laat dan nooit.

    Khira/Khira:
    Ik wil jou heel erg bedanken voor de ellelange superleuke, gezellige gesprekken en alle gekkigheid die erin plaatsvond. Jouw berichten maakten me elke keer weer blij, en als mede fangirl in bijna álles, beteken je heel veel voor mij. Het is dan ook door de Iron fey dat we begonnen met praten, wat nu resulteert tot enorm gezellige berichten. Nu is het helaas iets minder geworden, maar ik hoop dat we onze gesprekken in 2016 weer op kunnen pakken!

    Laleah/ Leah:
    Jij hebt me toen ik nog maar net op Quizlet was een aantal heel verhelderende dingen laten zien, zoals bijvoorbeeld dat je niet moet reageren onder je eigen story's, omdat je lezers dat niet zien. :W Het was moeilijk beginnen. Ik wil je bedanken voor de leuke gesprekken die we hebben, voor de geweldige verhalen die je schrijft en gewoon voor jou. Zonder jou zou voor mij Quizlet niet hetzelfde zijn. Elke keer dat er staat: ''Laleah heeft een nieuw hoofdstuk geschreven'' word ik weer even blij. Bedankt voor het zijn op Q en voor je gezelligheid.

    Vikings/ Natascha:
    Eén van de (voor mij) gouden users op Q. Ik vind het altijd weer enorm leuk een een nieuw stukje verhaal te lezen, en weer te kunnnen genieten van je geweldige schrijfstijl. Door het jaar heen ben ik je overal tegen gaan komen, wat ontzettend leuk is. Laatst nog met de Quiznight, war ik me een uur of 2 vergiste in de tijd en vervolgens alleen de laatste vijf minuten heb meegedaan. *zucht* maar het was toch ontzettend leuk, bedankt daarvoor. Het is heel leuk om al jouw ideeën te zien, waarmee je Q een beetje levend houdt. Ik hoop dat dit in het nieuwe jaar zo blijft!

    Starlord /Anna:
    Geweldige schrijfster past perfect bij jou. Ik ben een enorme fan van al jouw stories, en ben altijd weer blij als ik een nieuw hoofdstuk van jou kan lezen. Je doorzettings vermogen van NaNo is echt geweldig. Je hebt ondanks je enorm drukke maand en de dipjes je doel tóch gehaald, en zelfs je verhaal voor SOTY afgemaakt. Dat is echt kanp van niveau 100, want het kostte moeite. Je bent echt een enorm voorbeeld figuur en ik hoop dat we in 2016 elkaar nog iets beter leren kennen :)

    Ratonhnhake/Wendy, Thominho /Sylvie en Debbaut /Jarne:
    Ik wil jullie bedanken voor de Quiznight, voor het leuke idee en voor de gezelligheid en het plezier. Door een kleine domme vergissing van mij was ik er maar de laatste paar minuten bij, maar dat was het wel waard. Een superleuk idee en ik hoop erg op het vervolg ^^

    Sorayaluna/ Anna:
    Voor het zijn van mijn vriendin, en dat niets (of bijjjna niets) te gek is. Door je positieve invloed en de manier waarop ik het altijd gezellig met je heb, ben jij geweldig. Bedankt voor al je hulp en je geduld als ik weer even langzaam ga (Frans). Je bent super awesome en er is niemand zoals jij!

    rocksanne/Sanne:
    Door jouw wedstrijd heb je een groepje fangirls bij elkaar gebracht die meer zijn dan alleen maar fangirls. Door de maanden heen zijn we een hele leuke en close groep geworden, die niet zou bestaan zonder jou.

    Alle deelnemers van de Quizlet games:
    Het is altijd gezellig met jullie, (hei, ruzie wordt altijd opgelost;) ) en ik ben heel blij dat we samen een close vriendengroepje kunnen zijn. Jullie toveren elke dag weer een lach op mijn gezicht.

    EvilDaugter/Amina:
    Je bent een ontzettend gezellige meid en een sportieve lezer. Jouw reacties maken me altijd weer blij. Je bent geweldig, en niet te missen hier.

    Grassi /Eva:
    Van jou weet ik nog maar kort dat je ook op Quizlet zit, maar ook daarbuiten ben je een prachtmeid en een bron van inspiratie. Je gezelligheid is niet te missen, en ondanks dat we elkaar niet zo vaak meer spreken ben ik heel blij dat ik je ken en dankbaar voor de gezellige momenten die ik me je heb gehad. En, niet te vergeten, de SUPER awesome surprise die je voor me hebt gemaakt, waardoor je me sprakeloos achter mijn laptop achterliet.

    SPECS / Jolijn:
    Met het gezellige roze ben je over te herkennen, ik vraag me nu stiekem af of je ook de kerstkaarten in het roze schrijft :'D Anyway, ik wil je bedanken voor het ontzettend leuke idee van de kerstkaarten swap, en sowieso dat je het ook uitvoert. Een idee is een idee, maar de uitvoering is nog wel wat anders. Bedankt voor de tijd die je daarin stopt!

    Square/Inge:
    Ik spreek jou niet heel veel, maar je bent voor mij toch een van de personen zonder wie Quizlet echt geen Quizlet zou zijn. Ik vind het enorm leuk om jou zo nu en dan tegen te komen (en bij NaNo je aan te moedigen of met je te warren). Gewoon fijn dat je er bent.

    DreamingSheWolf/ Loïs:
    Ondanks dat je niet heel vaak op Quizlet zit, is het altijd leuk om jou weer eens te zien. Je bent ontzettend goed bezig met je verhalen, echt respect daarvoor!

    Heel Q:
    Bedankt voor de gezelligheid en alles eigenlijk :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Er komt zeker nog een vervolg!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik kom dit topic nu pas tegen en kan niet anders dan ook even een woordje te schrijven.

    @SPECS, allereerst ontzettend bedankt voor jouw berichtje. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ik genoemd zou worden in zo'n topic en dan ook nog met zo'n lief berichtje. *knuffelt je helemaal plat*
    Verder wil ik je ook bedanken voor al die tijd dat we co-writers zijn. Je bent in die tijd heel veel voor me gaan betekenen en ik ga je ook zeker missen <3 Arghhhh je maakt volhouden aan mijn plan wel heel moeilijk, want ik wil je helemaal niet verlaten.
    Dit berichtje zegt misschien niet precies wat ik eigenlijk wilde zeggen, maar ik hoop dat het toch duidelijk is zo <3

    @BIackburn, ik wilde je bedanken voor alle gesprekken en voor je awesomeheid. Je betekent veel voor me en ik hoop dat onze gesprekken nog lang zullen voortduren <3

    @iedereen die ooit een verhaal van mij gelezen heeft. Jullie zijn fantastisch. Jullie hebben mij keer op keer weten te inspireren om verder te schrijven en jullie reacties hebben me iedere keer weer een grote glimlach bezorgd. Bedankt.

    @iedereen met wie ik ooit geRPG't heb. Ik vrees dat dit teveel namen zullen gaan worden en dat ik dan alsnog iemand vergeet, dus doe ik het op deze manier. Bedankt voor alle fantastische tijden die ik met jullie gehad heb.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Romi/Imago: Serieus, ik denk dat er niemand anders is die zo'n lange berichten stuurt dan jij en ik naar elkaar, haha. Ik vind dat heel fijn dat we zoveel te vertellen hebben tegen elkaar, we kunnen echt over alles praten. Je luistert echt naar me en dat helpt me vaak al als ik even in een dipje zit. Het geeft me een goed gevoel dat ik mij niet hoef te schamen met wat ik allemaal tegen je vertel. Ik heb ook gelachen bijvoorbeeld toen we het over films hadden waarvan wij als kind een trauma hadden opgelopen. xP Je bent een lieve en slimme meid, je gaat het nog ver schoppen in het leven, hehe. ;3 Ik wens je het allerbeste voor het komend jaar en dat je schooljaar goed mag aflopen, maar daar ben ik wel zeker van!

    Sylvie/Thominho: Ik ben heel blij dat wij elkaar hebben leren kennen! Onze gesprekken gaan over verschillende dingen, en ik vind het altijd gezellig met je te praten. Ik vind het ook fijn dat ik je een vriendin kan noemen. :) Ik hoop dat je gauw werk vind dat je leuk vind. ^^

    Tesla/Genos: De gesprekken die we hadden, vond ik altijd gezellig. Ik mis ze wel een beetje. Je mag me nieuwe suggesties voor animeseries geven, want ik heb Death Note uitgekeken. ;P Hopelijk spreken we elkaar snel weer. Ik wens je nog veel succes toe met school!

    Wendy/Ratonhnhake: Ik vind het altijd leuk met je te mailen en moet er ook soms van lachen. :3 Wat ik ook fijn vind, is dat je altijd iets speciaals bedenkt voor je WvW-wedstrijden. ;D Ga daar vooral mee door. Tenzij je het niet meer leuk vind. :p Ik wens je nog een heel fijn nieuw jaar toe!

    Sarah/GossipGirl21: We hebben een tijdje terug echt veel gemaild met elkaar. Dat is opeens gestopt en ik denk, nu ik terugkijk, dat het door mij komt. Ik ben toen je berichtje uit het oog verloren, vrees ik. Sorry hiervoor. Ik hoop ondertussen dat het nu veel beter met je gaat. Door onze gesprekken weet ik gewoon dat je een meid bent met het hart op de juiste plaats. Nog veel succes in het leven, dat verdien je!

    Aan de mods: Ik vind het erg leerrijk en fijn om met jullie samen te werken. De oude mods begeleiden de nieuwe mods heel goed. :) Ik ben heel blij dat ik de kans heb gekregen om als moderator bij te dragen aan een gezellige site als Quizlet.

    Aan de crew: Bedankt voor alle hulp die jullie in Quizlet steken. Het is erg fijn dat we met z'n allen een team vormen om Quizlet gezellig te houden. :)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ashallayn schreef:


    Laleah/ Leah:
    Jij hebt me toen ik nog maar net op Quizlet was een aantal heel verhelderende dingen laten zien, zoals bijvoorbeeld dat je niet moet reageren onder je eigen story's, omdat je lezers dat niet zien. :W Het was moeilijk beginnen. Ik wil je bedanken voor de leuke gesprekken die we hebben, voor de geweldige verhalen die je schrijft en gewoon voor jou. Zonder jou zou voor mij Quizlet niet hetzelfde zijn. Elke keer dat er staat: ''Laleah heeft een nieuw hoofdstuk geschreven'' word ik weer even blij. Bedankt voor het zijn op Q en voor je gezelligheid.


    Je bent een schat! Ontzettend bedankt vooe je lieve, lieve berichtje!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Sharon: I am born original, I won't die as a copy!:Y)
    Rare vogels zijn goed.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ashallayn: Ik ben echt overweldigd dat zoveel mensen een berichtje aan mij gericht hebben, dat had ik echt niet zien aankomen....vorig jaar ben ik geen een keer genoemd. Bedankt.<3 Het is me een genoegen om voor het derde jaar oprij een kerstkaartenswap te organiseren, kerstkaarten worden tegenwoordig veel te weinig gestuurd en dat terwijl ze heel veel mensen (waaronder mij) enorm blij maken! Ik zou het niet doen als ik het zelf niet enorm leuk vind, maar het feit dat ik er andere ook heel blij mee maak is natuurlijk ook ontzettend mooi, mensen blij maken is iets wat ik graag doe.(: Ik moet wel even vermelden dat Vikings/Natascha me dit jaar enorm geholpen heeft!=3

    Necessity: Ik ken het gevoel, maar je verdiende het berichtje toch echt!=3 En dat is de bedoeling....dat ik het je moeilijk maak....dan verlaat je me hopelijk niet.:$


    You were born original, don't die as a copy.