• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Iets in mijn mond doet echt godsgruwelijk zeer en het straalt zich uit naar heel mijn hoofd en ik heb hier geen tandarts. Als dit morgen nog zo is ga ik echt huilen want pffff. Misschien moet ik alvast maar beginnen te huilen


    She's imperfect but she tries

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hersenloos naar eigen borsten kunnen staren en er dommig in prikken of je handen aan warmen is het grootste privilege van meisje zijn.


    Hoe heb ik dit gemist. Ja dat zijn wel flinke pro's, haha snap je? Flinke pro's (hoera)


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Hoe heb ik dit gemist. Ja dat zijn wel flinke pro's, haha snap je? Flinke pro's (hoera)

    Eyyyy (wbw)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom blijf ik dit überhaupt doen voor je? Waarom steek ik uren tijd in één derde van mijn taak maken om het dan gewoon naar je door te sturen terwijl jij de afspraken nooit nakomt (en het is ook niet dat ik je deel nodig had want ik heb het zelf, maar dan nog was het de afspraak). Waarom moet ik je shit oplossen? Al moet ik het niet doen, maar waarom blijf ik het doen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hiephoi nu nog lekker een Franse tekst over school in elkaar flansen. Waarom ben ik niet meer die rebel die gewoon niks maakt en wel kijkt wat er van het leven terecht komt?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Niet volledig zeker of ik moe ben...


    What would Emma do?

    Ik verveel mezelf zo erg, en ik wil praten met mensen en veel typen en ik verveel mij, doei.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zal blij zijn als het hele gemekker over die verkiezingen afgelopen is.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    neee fuck oké ik had heeel heel goed kunnen leven zonder per ongeluk een onthoofdingsfilmpje te hebben gekeken van IS. leuk dit. als ik er nou nog mentaal op voorbereid was geweest, maar nope


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I seriously feel like hell. Food gone mad.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Note to everyone I know: geheimen houden is niet mijn sterkste kant. Of verrassingen in ieder geval.


    What would Emma do?

    Slapen of nog een aflevering kijken? Nog een aflevering kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    Slapen of nog een aflevering kijken? Nog een aflevering kijken.


    Goede keuze! Doe ik ook altijd. :'D


    What would Emma do?

    Ik heb zin in Kapitein Koek, maken ze dat nog?


    Sarah = ongewoon sexy

    Where did I go wrong? I lost a friend,
    Somewhere along in the bitterness.
    And I would have stayed up with you all night,
    Had I known how to save a life.