• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Einar schreef:
    (...)

    kun je niet via achteringang sneaken? Of gaat dit niet over ons geliefde theorie II


    Jazeker ging het over ons geliefde Theorie II. Jij was er toch ook? In elk geval heb je dan mijn geweldige entree gezien. Ik kreeg de deuren niet open en mompelde een paar keer sorry. Succes, right?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    NEE DOOI, NEE, ga weg!!! We konden bijna schaatsen...

    Neee jongens ik wilde dat pakketje vet graag en nu heeft de verkoopster me het bedrag teruggegeven mAAR IK WILDE DAT PAKKETJE en bovendien ligt dat ding nog ergens in Saudi Arabië en is er nog een ietsiepietsie kans dat hij wel ooit aankomt misschien dus ??? wat nou als ik over een maand alsnog dat pakketje krijg en het bedrag nu al is teruggestort, ben ik dan een oplichtster? Omdat USPS pijnlijk traag was?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Come onnn schiet eens een beetje op! Dit duurt echt al veel te lang!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    'I twitched my neck.' 'Wat deed je dan?' 'Ik sloeg.' '. . . Ja?' 'I twitched my neck punching a teddy bear.' Hier woon ik dan mee samen.


    I'm your little ray of pitch black.

    pizza, schiet eens op. Ik heb honger :9~


    Deep inside, I've never felt alive

    So done with life, sigh


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Best wel trots op deze foto. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Jazeker ging het over ons geliefde Theorie II. Jij was er toch ook? In elk geval heb je dan mijn geweldige entree gezien. Ik kreeg de deuren niet open en mompelde een paar keer sorry. Succes, right?


    Ja ik zag het. Zo dramatisch was het niet. Jij had tenminste gemeld dat je later zou komen toch? Je hebt je vraag kunnen stellen in ieder geval. Iedereen scheen te denken dat ze naar hartelust in en uit mochten lopen.


    OTOFT: damn ik heb nog nooit zoveel aan een vak gedaan op 1 dag. Me is dead. Plus yes yes yes een 7,5 als eindcijfer op kernvak en voor mijn essaygedeelte een 7,8. Enige commentaar was annotatie en op de stukjes die ik van haar zelf moest invoegen. Zeven gemiddeld blijft gehandhaafd


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    Ja ik zag het. Zo dramatisch was het niet. Jij had tenminste gemeld dat je later zou komen toch? Je hebt je vraag kunnen stellen in ieder geval. Iedereen scheen te denken dat ze naar hartelust in en uit mochten lopen.


    OTOFT: damn ik heb nog nooit zoveel aan een vak gedaan op 1 dag. Me is dead. Plus yes yes yes een 7,5 als eindcijfer op kernvak en voor mijn essaygedeelte een 7,8. Enige commentaar was annotatie en op de stukjes die ik van haar zelf moest invoegen. Zeven gemiddeld blijft gehandhaafd


    Nee, niet echt. Ik hoopte niet te laat te komen, maar ik was op het werk en degene die mij zou overnemen kwam niet opdagen. Heb je aan theorie II gewerkt? Ik ben bang dat ik het niet ga halen, omdat ik ook moest werken aan een tentamen die ik morgen heb. Gefeliciteerd met je goede cijfers!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Nee, niet echt. Ik hoopte niet te laat te komen, maar ik was op het werk en degene die mij zou overnemen kwam niet opdagen. Heb je aan theorie II gewerkt? Ik ben bang dat ik het niet ga halen, omdat ik ook moest werken aan een tentamen die ik morgen heb. Gefeliciteerd met je goede cijfers!


    Ja van elf tot zes. Colleges 1 tot en met 4 helemaal doorgesproken en naar dat vragencollege geweest. Ben er nu goed klaar mee.
    Bedankt trouwens. Ben er echt heel blij mee


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ElfLord schreef:
    Best wel trots op deze foto. :3



    ZO SCHATTUG :33


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Mechelen is een fuckin mooie stad, waarom ben ik hier niet eerder gekomen? :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Zo raar dat je normaal nooit mede fans tegenkomt, maar wanneer je een YouNow kijkt van een Youtuber dat je allemaal nederlanders langs ziet komen! wel leuk hoor! Misschien is er dan meer kans dat hij naar nederland komt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nope, dit gaat me niet lukken. Ik ben moe, mijn motivatie is weg en dit tentamen zal wel belachelijk zwaar zijn. Ik ben op tijd begonnen, maar het is te veel.


    Rest in Peace, Son of Gondor