• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'


    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.





    Die-hard fans:
    The100 • Kelly • 20 • seizoen 3 • Jasper, Monty, Octavia, Bellamy, Marcus, Abby, John, Lincoln, Harper, Emori, Bryan, Nathan • Jonty, Linctavia, Mabby, Marper, Jemori, Nyan •
    Bayley • Sylvie • 22 • seizoen 3, afl 9 • Bellamy, Jasper, Monty, Octavia, John, Lincoln, Lexa • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Nundu • Fanny • 16 • seizoen 3 • Raven, Octavia, Wells, Bellamy, Marcus Kane, John Murphy, Monty, Lexa • Clexa, Bellarke, Mabby, Nathan Miller and his dude, Jemori •
    Yugen • Addie • 13 • seizoen 3, alf 1 • Octavia, Raven, Wells, Murphy, Bellamy, Jasper, Monty, Abby, Lincoln, Emori, Lexa, Harper, Nathan, Bryan • Clexa, Bellarke, Linctavia, Mabby, Rawick, Jonty, Nyan •
    Papiliones • Filiz • 23 • seizoen 3 • Bellamy, Clarke, Lexa, Monty, Octavia, Murphy • Clexa, Bellarke •
    Skaikru • Lotte • 19 • seizoen 3, half • Bellamy, Octavia, Lincon, Murphy, Jasper, Raven, Clarke • Octavia/Lincon , Bellamy/Raven, Bellamy/Clarke •
    SIytherin • Elise • 22 • seizoen 3 • Lexa, Jasper, Murphy, Monty, Octavia, Lincoln • Linctavia, Lextavia, Ravick, Jonty, Clurphy •


    Want to join?
    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 13:04 ]


    16 - 09 - '17

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Schrok van Jasper. Had nooit verwacht dat hij ook echt die chip had genomen, want je zag het ook niet of zo. Ik dacht dat het erna was gebeurt, maar blijkbaar dus tijdens dat met Luna. Dayum.

    En die samenwerking van John en Bell wqs echt geweldig. Loved it!


    Haha ja, die lift scene. Je kon ook echt duidelijk aan Bell zien dat hij eigenlijk niet wilde schieten met heel dat gedoe van 'Ze zijn zichzelf niet, etc.' maar dat hij het wel moest doen om Murphy te redden.

    Zodra de Bitch in beeld kwam met haar jurk schoot mijn hoofd direct naar Roan, ook al had Bell gecontroleerd of hij pijn kon voelen. Maar zoals we toen bij Raven zagen kan ze mensen pijn laten ervaren. Al snel dacht ik ook wel aan Jasper, maar toen dacht ik ook... Kijk naar Raven, zij was Finn totaal vergeten nadat ze de chip had. Hoe kan Jasper Maya dan nog herinneren aangezien hij nog in een rouwperiode zit en maar niet over haar heen leek te komen?
    Komt dat door het gehele collectieve brein van ALIE die zich niet meer boeit om alle shit weg te halen?
    Ik gebruik wel heel vaak Raven als voorbeeld op dit moment... xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha ja, die lift scene. Je kon ook echt duidelijk aan Bell zien dat hij eigenlijk niet wilde schieten met heel dat gedoe van 'Ze zijn zichzelf niet, etc.' maar dat hij het wel moest doen om Murphy te redden.

    Zodra de Bitch in beeld kwam met haar jurk schoot mijn hoofd direct naar Roan, ook al had Bell gecontroleerd of hij pijn kon voelen. Maar zoals we toen bij Raven zagen kan ze mensen pijn laten ervaren. Al snel dacht ik ook wel aan Jasper, maar toen dacht ik ook... Kijk naar Raven, zij was Finn totaal vergeten nadat ze de chip had. Hoe kan Jasper Maya dan nog herinneren aangezien hij nog in een rouwperiode zit en maar niet over haar heen leek te komen?
    Komt dat door het gehele collectieve brein van ALIE die zich niet meer boeit om alle shit weg te halen?
    Ik gebruik wel heel vaak Raven als voorbeeld op dit moment... xD


    ALIE heeft de volledige macht over de breinen van de mensen die gechipt zijn, dus zij kan bepalen wat ze herinneren en niet. Ze laat ze ook praktisch zeggen wat zij wil zonder dat ze iets voelen. Die chip maakt je gevoelloos,waardoor ALIE alles kan doen wat zij wil, zolang ze zich maar over blijven geven. Dat Jasper het over Maya had kwam dus door ALIE en dat Raven Finn was vergeten kwam doordat ALIE deze herinnering afsloot. Snapsie?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 22:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat. Was dit de finale? I'm so dissatisfied.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Wat. Was dit de finale? I'm so dissatisfied.

    Da's maar goed... Nu kan ik met een gerust gevoel de show verlaten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ben zo benieuwd naar de finale. Kan hem denk ik pas zondag kijken D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nope, just saw it and omg. Shouln't have watched it. Cried my eyes out o.o

    Vanaf dat moment dat Clarke die hendel overhaalde zat ik te janken. The feels. The fucking feels. Jasper, poor thing. DAMN. This was so hard to watch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Nope, just saw it and omg. Shouln't have watched it. Cried my eyes out o.o

    Vanaf dat moment dat Clarke die hendel overhaalde zat ik te janken. The feels. The fucking feels. Jasper, poor thing. DAMN. This was so hard to watch.



    Het was echt een moeilijke keus waar ze voor stond. Alles laten zoals het is en in de city of light leven onder ALIE of de woorden van ALIE geloven en nog maar 6 maanden hebben om te leven en om een mogelijke oplossing te vinden. Ik ben het met haar eens.
    Het was ook echt dapper van Clarke om de flame in eerste instantie in zich te plaatsen.

    De Raven die Raven codeerde vond ik ook echt geniaal. ^^
    Ik zat echt tijdens die strijd van; Don't kill them, don't kill them! (Mostly Kane, O, Bell, etc.) Dat van O en Pike kon je wel aan zien komen.

    Awh Jasper! Ik moest ook echt huilen in het begin bij Abby die weer 'menselijk' word.


    Credendo Vides

    Schrap mij maar van de lijst. Ik ga normaal ook stoppen met Q.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    Schrap mij maar van de lijst. Ik ga normaal ook stoppen met Q.


    Jammer


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    (...)

    Jammer


    She's gone already. Wonder what's going on.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    She's gone already. Wonder what's going on.


    Oh, dat is snel. Vraag ik me ook af ;s


    16 - 09 - '17

    Ik vond het niet echt een goede aflevering. :/

    Damn wat was het langdradig. Echt heel zonde, het was daardoor veel te voorspelbaar wat er zou gaan gebeuren.


    Anyway, ik heb wel nieuwe favo's gekregen door dit seizoen; Octavia, Bellamy, John en Monty. En mijn ships zijn Bellarke en John en zijn chick (shame on me, ik heb geen idee hoe ze heet).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Ik vond het niet echt een goede aflevering. :/
    Damn wat was het langdradig. Echt heel zonde, het was daardoor veel te voorspelbaar wat er zou gaan gebeuren.


    Anyway, ik heb wel nieuwe favo's gekregen door dit seizoen; Octavia, Bellamy, John en Monty. En mijn ships zijn Bellarke en John en zijn chick (shame on me, ik heb geen idee hoe ze heet).


    Emori ^^
    Sommige noemen hun ship Memori, maar ik vind het vreselijk aangezien Murphy Johns achter naam is, dus ik noem ze Jemori ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, wel een mooie naam. c;
    Ik vind Memori ook wel heel leuk. Ik vind Murphy toch beter bij hem passen dan John :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Oh, wel een mooie naam. c;
    Ik vind Memori ook wel heel leuk. Ik vind Murphy toch beter bij hem passen dan John :')


    Haha, maar dat is zijn achternaam D:
    Net als Miller, die heet ook Nathan ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.