• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'


    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.





    Die-hard fans:
    The100 • Kelly • 20 • seizoen 3 • Jasper, Monty, Octavia, Bellamy, Marcus, Abby, John, Lincoln, Harper, Emori, Bryan, Nathan • Jonty, Linctavia, Mabby, Marper, Jemori, Nyan •
    Bayley • Sylvie • 22 • seizoen 3, afl 9 • Bellamy, Jasper, Monty, Octavia, John, Lincoln, Lexa • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Nundu • Fanny • 16 • seizoen 3 • Raven, Octavia, Wells, Bellamy, Marcus Kane, John Murphy, Monty, Lexa • Clexa, Bellarke, Mabby, Nathan Miller and his dude, Jemori •
    Yugen • Addie • 13 • seizoen 3, alf 1 • Octavia, Raven, Wells, Murphy, Bellamy, Jasper, Monty, Abby, Lincoln, Emori, Lexa, Harper, Nathan, Bryan • Clexa, Bellarke, Linctavia, Mabby, Rawick, Jonty, Nyan •
    Papiliones • Filiz • 23 • seizoen 3 • Bellamy, Clarke, Lexa, Monty, Octavia, Murphy • Clexa, Bellarke •
    Skaikru • Lotte • 19 • seizoen 3, half • Bellamy, Octavia, Lincon, Murphy, Jasper, Raven, Clarke • Octavia/Lincon , Bellamy/Raven, Bellamy/Clarke •
    SIytherin • Elise • 22 • seizoen 3 • Lexa, Jasper, Murphy, Monty, Octavia, Lincoln • Linctavia, Lextavia, Ravick, Jonty, Clurphy •


    Want to join?
    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 13:04 ]


    16 - 09 - '17

    Nog steeds niet verder gekeken, want nadat ik mijn vorige bericht had geschreven, begon de hardere muziek in plaats vna de stemmen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WTF....(03x10)

    Shit is going down real fast.... Arcadia is gevallen. Ben blij dat Jasper tenminste heeft weten te ontsnappen aan het gestoorde plan van A.L.I.E. en Jaha. Jammer genoeg is Abby wel het slachtoffer geworden.
    Nog een geluk is dat Pike eindelijk neergehaald is... Al vrees ik voor het leven van Marcus nu ze naar Polis gaan... Ontari gaat niet blij worden. Al begin ik haar steeds interessanter te vinden als personage. Hoe Murphy hier in past vind ik ook apart op een leuke manier. Hij weet zelfs nog dingen in haar hoofd te praten.
    Roan is dus achter Clarke aan, fijn. Nu zij met Jasper en een bezeten Raven is worden ze door nog een kamp nagejaagd.

    Ik citeerde trouwens vrolijk 'the Raven' van Edgar Allan Poe mee, wat Raven aan het citeren was in het begin van de aflevering. ^^
    Maar het was echt een aflevering vol met cringe waardige momenten.


    Maar OMG... De promo voor de volgende episode!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    WTF....(03x10)

    Shit is going down real fast.... Arcadia is gevallen. Ben blij dat Jasper tenminste heeft weten te ontsnappen aan het gestoorde plan van A.L.I.E. en Jaha. Jammer genoeg is Abby wel het slachtoffer geworden.
    Nog een geluk is dat Pike eindelijk neergehaald is... Al vrees ik voor het leven van Marcus nu ze naar Polis gaan... Ontari gaat niet blij worden. Al begin ik haar steeds interessanter te vinden als personage. Hoe Murphy hier in past vind ik ook apart op een leuke manier. Hij weet zelfs nog dingen in haar hoofd te praten.
    Roan is dus achter Clarke aan, fijn. Nu zij met Jasper en een bezeten Raven is worden ze door nog een kamp nagejaagd.

    Ik citeerde trouwens vrolijk 'the Raven' van Edgar Allan Poe mee, wat Raven aan het citeren was in het begin van de aflevering. ^^
    Maar het was echt een aflevering vol met cringe waardige momenten.


    Maar OMG... De promo voor de volgende episode!


    Hoe hebben ze eigenlijk Abby overtuigd? Dat stuk had ik niet mee.

    Oh geweldig, dat ze the Raven aan het quoteren was. Ik ken het gedicht, maar had het niet herkend in de episode. Mocht ik met ondertitels gekeken hebbe, zou ik het waarschijnlijk wel herkend hebben.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    (...)

    Hoe hebben ze eigenlijk Abby overtuigd? Dat stuk had ik niet mee.

    Oh geweldig, dat ze the Raven aan het quoteren was. Ik ken het gedicht, maar had het niet herkend in de episode. Mocht ik met ondertitels gekeken hebbe, zou ik het waarschijnlijk wel herkend hebben.


    A.L.I.E. en Jaha lieten haar eigenlijk geen keuze, A.L.I.E. sneed de polsen van Raven door en de enige manier waardoor Abby vrij kon komen uit de stoel waarin ze vastgebonden was om haar te helpen was door dat ding te slikken.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    A.L.I.E. en Jaha lieten haar eigenlijk geen keuze, A.L.I.E. sneed de polsen van Raven door en de enige manier waardoor Abby vrij kon komen uit de stoel waarin ze vastgebonden was om haar te helpen was door dat ding te slikken.

    Ah, zo. Ik heb dat laatste stukje blijkbaar niet goed gezien.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMFG. Deze aflevering hé. Just... Goosebumbs, goosebumbs everywhere! o.o
    Zo. fucking. spannend! AAAH


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen, waarom zie ik op Tumblr spoilers van de nieuwe aflevering? Deze komt vannacht pas uit, dus hoe komen mensen aan al deze beelden D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SPOILERS NIEUWE EP
    Dit bedoel ik dus. Hoe komen mensen hier aan ?











    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    SPOILERS NIEUWE EP
    Dit bedoel ik dus. Hoe komen mensen hier aan ?












    Misschien dat ergens sneak peeks vrij zijn gekomen?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Misschien dat ergens sneak peeks vrij zijn gekomen?

    Heel veel sneak peeks, want het was bijna een hele aflevering die ik zag o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    (...)
    Heel veel sneak peeks, want het was bijna een hele aflevering die ik zag o.o


    Wow, dat is wel apart. O.o
    Ik ga nu de aflevering kijken


    Credendo Vides

    HOLY SHIT MONTY

    Why?! Hij heeft zijn eigen moeder doodgeschoten... no... ik huil...

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 20:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    HOLY SHIT MONTY
    Why?! Hij heeft zijn eigen moeder doodgeschoten... no... ik huil...

    Ikr!
    Ik vond deze episode wel beter dan de vorige drie/vier.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    (...)
    Ikr!
    Ik vond deze episode wel beter dan de vorige drie/vier.


    Idd, het was echt heartbreaking! ):
    Het pluspunt in deze episode is dat een aantal personen eindelijk dingrn onder ogen gaan zien en Raven eindelijk uit de klauwen van A.L.I.E is. Nu hebben ze twee a drie dingen te doen; schakel de gestootde A.I en sluit Jaha op en ten tweede moeten ze op zoek naar Luna... Ik heb een theorie gelezen dat het Emori zou kunnen zijn... Ben echt benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken. Ik hoop
    Echt dat dat wijf dat zichzelf Heda noemt Kane noet vermoord om het deit dat hij Skaikru is. Murphy zou het in ieder geval niet tegenhouden.

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 0:42 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Idd, het was echt heartbreaking! ):
    Het pluspunt in deze episode is dat een aantal personen eindelijk dingrn onder ogen gaan zien en Raven eindelijk uit de klauwen van A.L.I.E is. Nu hebben ze twee a drie dingen te doen; schakel de gestootde A.I en sluit Jaha op en ten tweede moeten ze op zoek naar Luna... Ik heb een theorie gelezen dat het Emori zou kunnen zijn... Ben echt benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken. Ik hoop
    Echt dat dat wijf dat zichzelf Heda noemt Kane noet vermoord om het deit dat hij Skaikru is. Murphy zou het in ieder geval niet tegenhouden.

    En dat Raven niet sterft, aangezien ze rood bloed heeft. Ik heb ook een opmerking gezien van iemand, die zag dat Kane zwart bloed heeft. Mocht dat waar zijn,hoe the hell komt hij daaraan?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please