• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Lisa

    Ik kwam boven aan en ik dacht het al ik zag een altaartje met een foto van een jongen erop. "ik weet wat ze doet, ze beschermt een jongen." Schreeuw ik naar beneden.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Inderdaad, een Banshee, Tovenaar, Verbintenis, Zusje van de redder en een hond kunnen alles aan," schrijf ik terug.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Jens lacht. "Rare combinatie. Zowat alles wordt samengebracht. En ook 2 verliefde politieagenten."



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Inderdaad, dat was ik vergeten," schrijft ze lachend "En misschien krijgt Ava een relatie met Pan, dus dan worden het er twee koppels,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Ik weet niet of ze nog wel contact wilt met Pan... We zien wel."



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Ja, onze ze levensreddende Squad klinkt wel grappig," lacht Ellie


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ben morgen het 1e vrij dus dan kan ik schrijven en nu natuurlijk xD .

    Ruby

    Ik knik bemoedigend naar Graham, ik zie dat hij ook niet zo goed weet wat hij moet doen. Een voor een bekijk ik de slachtoffers. Ik schrik als ik een patroon zie. Elk slachtoffer heeft bijtwonden, precies zo als een wolf zou maken. Ik trek mijn gezicht in de plooi. 'Kom,' zeg ik snel tegen Graham. 'We moeten naar het ziekenhuis toe,' terwijl ik richting de auto loop.


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    "Tja, de raarste redders zullen de beste zijn." Schrijft hij. Jens ziet door het raampje van zijn kamer Graham en Ruby zoekend rondlopen. Wat later komt Lisa ook voorbij. Ze klopt aan.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 19:11 ]

    Lisa

    Ik krijg geen antwoord en kijk door het raam naar buiten ze gaan naar de auto. Ik ren naar beneden ik weet waar ze zijn. Het ziekenhuis. Ik ren naar het ziekenhuis opzoek naar de gewonden om te vertellen wat ik heb ontdekt.

    Graham

    'Kom, moeten naar het ziekenhuis toe,' ik kijk van de lijken naar Ruby en zie dat ze al aan het lopen is richting de auto. Blijkbaar had ze gezien wat ik ook had gezien. De bijtwonden. "Dit moet stoppen. Voor eens en voor altijd!" spreek ik mezelf moed in. Vervolgens ren ik een klein stukje om mijn achterstand op Ruby in te halen. Samen gaan we richting het ziekenhuis. Terwijl ik langzaam vergat dat Lisa nog in het huis zat.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 19:13 ]


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "De raarste squads, zijn de beste inderdaad," schrijf ik terug terwijl ik een hapje van mijn pesto salade neem en de tv aanzet. Als het nieuws opstaat, zap ik weg.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Hij zag dat Ellie de tv aanzette. Goed idee, dacht hij. Één tegen honderd was bezig. Saai. Oh, het nieuws. "Moordzaak in Storybrooke erger dan ooit. In totaal zijn er al 5 lijken gevonden en 2 gewonden. De vermoedelijke dader ligt in het ziekenhuis Sint-Angelius. De lokale politie ontkent niet dat er meer dan toeval alleen in het spel zit." En hij zapt terug naar één tegen honderd.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 19:20 ]

    Graham

    We waren aangekomen bij het zieknhuis. Ik wilden net naar binnen, toen Sindey me tegenhield. "Sheriff even een snel interview?" Achter hem verscheen een cameraman. "Ik heb hier geen tijd voor Sidney." Maar Sidney liet me niet gaan. "Ik sta hier live voor het ziekenhuis van Storybrooke en hier naast mij staat de Sheriff. Sheriff Graham, kunt u iets vertellen wat er precies gaande is?" Geïrriteerd keek ik Sidney aan. "Er is hier spraken van meerder moorden, maar in de tijd dat ik door jou wordt opgehouden kan er zo weer een moord zijn gepleegd." Dat was het antwoord wat zo snel uit vloog en ik was er trots op. Voor Sydney zich on herstellen rende ik het ziekenhuis binnen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    Ik kwam aan bij het ziekenhuis en liep door naar Ellie en Jens. "jongens ik heb iets ontdekt over jos."