• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Jens Potter

    De verpleegster zei: "U wordt morgen ontslagen. U vriendin zal morgen ook worden ontslagen. En die misdadigster wordt seffens overgebracht naar de politie." Jens voelde plots een druk van mijn schouders vallen. Alles komt goed... Dacht hij bij zichzelf. Opeens hoorde ik Ellie gillen en dacht: Nee! Niet nog eens... :(

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 18:00 ]



    Lisa

    Graham was foto's aan het maken en ik was aan het kijken naar hun. ''Waarom zou je zoiets doen?''
    Ik besloot dat het hier klaar was en ging naar het bos om daarna langs te gaan bij Jens en Ellie.
    ''jongens ik ga even wandelen.''
    Ik liep naar het bos en toen ik diep in het bos was ver van iedereen begon ik te zingen.

    kom jij,
    kom jij,
    kom je naar de boom.
    daar hangt een man,
    die heeft er drie vermoord.
    Dingen gebeuren hier die vreemd zijn en gestoord.
    Zie ik je s'nachts weer in de galgenboom?

    kom jij,
    kom jij,
    kom je naar de boom.
    Waar een dode man zijn lief zei,
    ren naar een ander oord.
    Dingen gebeuren hier die vreemd zijn en gestoord.
    Zie ik je s'nachts weer in de galgenboom?

    kom jij,
    kom jij,
    kom je naar de boom.
    Daar zijn we vrij,
    Dus haast je maar voort.
    Dingen gebeuren hier die vreemd zijn en gestoord.
    Zie ik je s'nachts weer in de galgenboom?

    kom jij,
    kom jij,
    kom je naar de boom.
    Draag samen met mij,
    aan je hals een koord.
    Dingen gebeuren hier die vreemd zijn en gestoord.
    Zie ik je s'nachts weer in de galgenboom?


    Dan bedenk ik me dat Jos dit misschien doet om iemand te beschermen.

    Het liedje is van de Hunger Games. (nl versie)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 18:01 ]

    Jens, Elina hoefde enkel een operatie, dus ze is drie dagen blijven overbodig.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Snel was ik de anderen achterna gerent. Bij de plek aangekomen pak ik op Graham's orders het afzetlint en zet de omgeving af. Ik wil het deze keer niet verpesten. Snel loop ik weer naar Graham en vraag hem wat ik moet doen.


    When you believe your dreams come true

    Polovina schreef:
    Jens, Elina hoefde enkel een operatie, dus ze is drie dagen blijven overbodig.


    oke ik pas het aan



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Gauw komt er een zuster binnen. "Gaat het?" zegt ze waarop ik ja knik. Daarna gaat ze naar Jens en ik zie dat ze zegt dat ik niet spoor. Ik zet het tafeltje met me eten voor me terwijl ik continu tik met mijn vork.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisa

    Ik rende zo snel ik kon terug naar het huis van Jos Spike was er eerder en begon te blaffen. "ik moet binnen kijken naar haar slaapkamer." Ik rende het huis binnen nog voor hun iets konden zeggen.

    Graham

    Ik laat me op de grond vallen. Ruby was het afzetlint aan het halen. Lisa was een eindje gaan wandelen, dus ik was alleen met de 3 lijken. Ik herkende deze personen niet. Ik de verte hoorde ik iemand aankomen. Dit was waarschijnlijk Ruby met het lint. Snel kwam ik weer overeind. Ik had voldoende foto's van de plaats delict, dus de lijken konden worden opgehaald. Ruby komt naar me toe en vraagt wat ze kan gaan doen. "Het volgende wat we moeten doen?" ik kijk Ruby bezorgd aan. Ik had nog nooit zoiets als dit meegemaakt. Ik zou het niet weten, maar ik kon toch niet tegen Ruby zeggen dat ik het ook niet wist. "Het ziekenhuis is opnieuw onze bestemming. We gaan maar weer eens ondervragen." Plots schiet Lisa onder het lint door langs Ruby en mij heen. "Hé Lisa! Wacht!"

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 18:19 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Jens Potter

    Jos kwam ook bij... Ze keek me in de ogen. Probeerde ze me te hypnotiseren? Snel keek ik weg. Op de radio kwam Big Country - Look Away. Toevallig...



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik zie dat Jos naar me kijkt en een papiertje vasthoudt waarop staat dat ik de volgende bent. Ik steek me middelvinger op en kijk de andere kant op.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Na een paar minuten kijk ik terug naar Jos. Ze houd een papiertje omhoog "Irritante Banshee, jij bent de volgende..." Als ze merkt dat ik ook kijk, schrijft ze snel iets op "En jij en je vrienden ook!" ik begin te trillen...



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik schrijf snel op een papiertje voor Jos de tekst.
    "Wij zijn sterker dan jij, pas op,".
    Daarna kijk ik naar Jens met een blik dat hij geen zorgen hoeft te maken.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Ik schrijf een briefje naar Ellie "Niet overhaastig doen. Alles gaat wel goed komen. Negeer haar."

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 18:31 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Jens schrijft een briefje dat ik geen zorgen moet hebben. Ik schrijf terug dat ik dat al van plan was en dat ik beter ben in pijl en boog schieten dan dat Jos kan vechten met geweer.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Ja, als we onze krachten bundelen zijn we onverslaanbaar..." Jos leest alles mee...