• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 7:55 ]

    Dat van z'n lichaam niet veranderen wist ik niet :o . Over het niet verplaatsen las ik overheen


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Harry Potter

    Gold liep in onze richting 'Als je dat nog een keer die stok naar mijn dochter opsteekt dan vermoord ik je op de gruwelijkste manier.' 'Pap, er is niks met mij ik was wat van streek, raakte verdwaald en het begon ook nog te regenen, de sheriff heeft me toen naar binnen gebracht." Nu wist ik hoe het in elkaar zat. Ik zag mijn kans. Ik gaf Gold een schouderklop in het voorbijkomen en liep richting het meisje. "Gaat het meisje? Hoe is ze gestorven?"

    Jens Potter

    Opeens belandde Jens in een park. Hij zag zijn 2 neefjes en zijn nicht, en zijn schoonzus. Ze mochten niet merken dat Jens in Harry's lijf zat. Opeens kwam Ginny, de schoonzus, op Jens af en begon uitbundig te kussen. Het voelde vreemd aan, maar toch deed ik maar mee... Na de 5 kusminuten vroeg Jens of Ginny eventjes mee wilde komen. "Ik ben niet Harry. Ik ben zijn broer, Jens, in zijn lichaam. Ik zat in de problemen en we zijn tijdelijk van ziel veranderd. Waar zijn we nu eigenlijk?"

    Ginny Weasley

    "Wwwwwat? Nee? Euhm... Je weet toch niet van..." 'Neen hoor...' loog Jens. 'Waar zijn we nu ergens eigenlijk?' "We zijn nu in Schotland. Waar is Harry?" 'Je kent het niet, maar... In Storybrooke...' "Ik ken het wel!!! Dat is geen veilige plek! We moeten hem redden!"

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 18:45 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    'Jens' komt naar me toe. "Nee het gaat totaal niet goed met me," zeg ik snikkend "mijn zus was mijn beste vriendin. En geen idee hoe ze is gestorven,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham
    'Als je dat nog een keer die stok naar mijn dochter opsteekt dan vermoord ik je op de gruwelijkste manier.' ik slikte een keer. Gold kwam zo hatelijk over. 'Pap, er is niks met mij ik was wat van streek, raakte verdwaald en het begon ook nog te regenen, de Sherrif heeft me toen naar binnen gebracht' zei Vittoria opeens. Ik keek Vittoria vragend aan, maar toen begreep ik wat er speelde. "Euh, ja klopt." voegde ik er snel aan toe. Gold en Jens hadden elkaar nog niet aangevallen, dat was mooi om te zien. Voorzichtig passeerde ik Gold. "Je dochter kan je meenemen." zei ik zo vriendelijk mogelijk. Ik knielde neer naast Ellie en vroeg wat er aan de hand was. Ik zag een dood meisje in haar armen liggen. Wanneer gebeurde er eens een keer niks in Storybrooke?


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Graham komt ook mijn kant op, vragend wat er aan de hand is. "Ik heb mijn zus dood gevonden," zeg ik snikkend.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Harry Potter

    "Ik weet niet wie jullie zijn, sorry. Zeg even wie jullie zijn en wat hier gaande is alsjeblieft..."

    Ginny Weasley/Jens Potter

    "Kom op Jens, we moeten zo snel mogelijk naar Storybrooke!" Riep Ginny. "Ik kan ook gewoon contact leggen met Harry en dan is alles weer normaal!" Zegt Jens. "Klopt, maar ik wil helpen..." Antwoord Ginny. "Oké dan. Andromelus Krankulidus!" Jens' bezem verscheen en ze vlogen richting Storybrooke. Richting het onheil... Ze zagen Harry/Jens bij Ellie zitten. En Graham kwam er ook aan. Hoeveel kan er wel niet veranderen op enkele minuten?



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Mijn naam is Elina Kyriakou, ik ben bevriend met Jens," zeg ik "maar dat doet er nu niet aan, want mijn zus is vermoord, ik wil niet rusten voordat ik weet wie mij en haar dit heeft aan gedaan,". Ik haal een pluk van mijn gezicht terwijl ik nog steeds gekleed ben in het elementenjurk, waardoor ik er uit zie als een fee.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham

    "Ik weet niet wie jullie zijn, sorry. Zeg even wie jullie zijn en wat hier gaande is alsjeblieft..." Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik naar Jens. "Jens wij kennen elkaar al." Wat was hier aan de hand? Maar er was weer een slachtoffer op de lijst erbij. Als ik het goed had bijgehouden waren het er nu ongeveer 18 of 19 mensen, inclusief het zusje van Ellie. "Ik bel de ambulance dan kunnen zij de doodsoorzaak geven. Was je zusje ziek of zoiets?" vroeg ik aan Ellie.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Maria-Elena was alles behalve ziek," zeg ik om Graham's vraag te beantwoorden "Ze voelde zich nog nooit zo goed,". Ik kniel met mijn hoofd tegen haar buik aan als de tranen vloeien.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Vittoria Gold
    Ik stopte bij een boom en keek naar de mensen die om het dode lichaam van een meisje stonden, mijn vader pakte ruw mijn pols vast.
    'Kom mee Vittoria,' siste hij in mijn oor maar standvastig bleef ik staan. 'Vader, jij weet alles, jij weet wie er hier zijn, jij weet wie er slecht zijn en goed, jij weet alles over storybrooke, weet jij wie al die moorden pleeg?' ik draaide mijn hoofd om naar mijn vader en keek hem aan.
    'Nee, dat weet ik niet.' ik keek hem aan en zag zijn ogen groot worden en even naar adem happend'. 'Wacht jij beschuldigt mij er toch niet van dat ik dat allemaal doe? je bloed eigen vader!' hij keek me boos aan. 'Jij bent de dark one het zou me niks verbazen.'

    Ruby

    "Ruby Eileen Mills, wat had ik je nou gezegd." zei Regina zacht. Er rolde een traan over haar wang. Regina ging rechtop zitten, ondanks haar zere ribben. "Wat heb je gedaan?" Ik piepte zachtjes en legde mijn enorme poot op haar schoot. Ik wilde dat ik kon praten, maar dat ging niet. Ik keek haar aan, met mijn oren naar achteren gedrukt. Het ziekenhuispersoneel durfde nu binnen te komen en liep richting mij. Ik drukte mij tegen Regina aan en begon zachtjes te grommen.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    "Maria-Elena." herhaalde ik de woorden van Ellie. Ik wilde Ellie gerust stellen dat ik de dader zou vinden, maar mijn gevoel zei al dat Jos het was. Jos was zo krachtig geworden dan ik gewoon er niks tegen kon doen. Er zouden veel meer slachtoffers vallen. Ik als Sheriff stond machteloos. Zonder iets te zeggen liep ik het politiebureau in en belde het ziekenhuis. "Opnieuw een dood iemand. Kunnen jullie haar ophalen? Dankjewel."

    Regina

    De wolf piepte zachtjes en legde haar grote poot op mijn schoot. Met haar oren naar achter keek ze me aan en ik kreeg medelijden met de wolf. Het personeel kwam naar binnen en wilde richting Ruby lopen. "Ik ben nu klaar met de ribben." met een spreuk herstelde ik mijzelf. "ik wilde een natuurlijk herstel, maar dat is niks voor mij." Een vuurbal verscheen in mijn hand. "Degene die ook maar met één vinger aan mijn dochter zit zat hiervoor buiten." Ik had Ruby geen Evil Queen beloofd, maar het moest nu gewoon.


    Do I look like Mother Teresa?

    Rumplestiltskin
    Ik pakte Vittoria pols steviger vast en zwarte mist verscheen om ons heen waardoor we gelijk in mijn winkel stonden.
    'Ga droge kleren aan trekken dadelijk wordt je nog ziek.' ze knikte en liep gelijk naar haar kamer om wat anders aan te trekken.

    [Iemand voor Vittoria of Rumple? verveel me ^^ ;p)



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Elina hoorde niet zo veel meer, haar zus en enigste familielid met goede band is dood. Ze heeft nauwelijks contact met haar ouders dus voelt het alsof ze alleen op de wereld is. "Maria-Elena, Philo sue," zeg ik snikkend terwijl ik haar omhels op mijn schoot.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham

    De ambulance was aangekomen bij het politiebureau. De broeder namen Maria-Elena mee. "Je mag mee." zei ik tegen Ellie. "Ik heb wat zaken af te handelen." Ik stapte in mijn auto en reed richting de winkelstraat. Daar stopte ik en liep de winkel binnen waar ik moest zijn. Ik opende de deur en een belletje ging af. De winkel van Gold, aar dit keer met geen Jos, hopelijk. Ik liep langs de vitrines wachtend tot Gold in de winkel verscheen.


    Do I look like Mother Teresa?