• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 7:55 ]

    Graham

    Een vuurbal verscheen in haar hand. Ze keek me doordringend aan. 'Sherrif, als je mij neer schiet en mijn vader komt er achter dan heb je een groot probleem, je hebt sowieso een probleem als mijn vader erachter komt dat je me hier vast houdt.' ze keek even achterom richting de uitgang van het politiebureau.
    'Je weet niet wie hij is, hij is gevaarlijk.''
    Ze liet de vuurbal uit haar hand verdwijnen. "Jou vader?" In mijn hoofd hoorde ik haar opnieuw Vittoria G zeggen. "Gold." mompelde ik zachtjes. Ik deed mijn pistool omlaag en stak deze weer in mijn holster, maar ik stond klaar om deze te pakken. "Jou vader is Gold, Rumplestiltskin." ik keek haar vragend aan, maar wist dat ik het goed moest hebben. "Ik houd je hier niet vast, maar..." eigenlijk hield ik haar wel vast. Ruby en Jens werden bedankt.


    Do I look like Mother Teresa?

    Vittoria Gold

    'Jou vader?' Zei hij en ik knikte ik hoorde hem zachtjes Gold zeggen waardoor ik weet dat hij mijn vader kent. Hij borg zijn pistool weer weg.
    'Jou vader is Gold, Rumplestiltskin?' Hij keek me vragend aan. 'Ik houd je hier niet vast maar...' hij hield op met praten.
    'Ik ben inderdaad zijn dochter en van mij heb je niks te vrezen zolang je me niks aan doet, misschien kan ik je wel beschermen voor het geval hij hier komt of misschien al hier is.'

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 16:19 ]

    Graham

    'Ik ben inderdaad zijn dochter en van mij heb je niks te vrezen zolang je me niks aan doet, misschien kan ik je wel beschermen voor het geval hij hier komt of misschien al hier is.' Bescherming tegen mensen met magie. Dat had ik nog nooit gehad, hoewel ik er zo vaak mee in aanraking was gekomen. En hier stond ik dan nog gewoon levend. "Ik ben vaak genoeg in aanraking geweest met mensen die magie beheersen en tot nu toe heb ik alles overleefd. Je vader zou een uitdaging worden, maar" ik stopte even met praten. Na alles wat er was gebeurd kon het me niet schelen. "ik ben bereid deze uitdaging aan te gaan." ik voelde me zelfverzekerd, maar tegelijkertijd ook weer niet.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Het meisje begint te gillen. Vaag herken ik haar, maar ik kan mij het niet herinneren. Ik stop met grommen als ik de vuurbal in haar hand zie. Mijn instinct zeg dat ik weg moet, maar ik ben nieuwschierig. Voorzichtig ga ik liggen met mijn kop tussen mijn poten. Ik keek omhoog naar het meisje


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Wanneer ik de vuurbal vast hou, merk ik dat de wolf stopt met grommen en bang wordt. Vervolgens merk ik ook dat mijn kleding meer rood tinten krijgt. "Doe mij niks aan," zeg ik zachtjes.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Opeens weet ik het weer. Het meisje is Ellie, met speciale krachten? Ik krijg weer de controle over over de wolf. Voorzichtig kruip ik naar haar toe en geef een lik over een hand. Daarna stuif ik weg. Nu ik weer helder kan denken besef ik mij wat ik heb gedaan. Ik ben onbewust in mij wolkvorm veranderd, terwijl mijn mantel nog steeds weg is. Ik ga naar de enige persoon die ik nog vertrouw. Voorzichtig loop ik het ziekenhuis binnen. Ik zie het ziekenhuispersoneel schrikken, maar ik negeer het. Ik weet de weg en loop regelrecht naar de kamer. Ik spring tegen de klink waardoor de deur open zwaait. In tussen is het ziekenhuispersoneel mij gevolgd en staat in de deuropening. Snel loop ik naar Regina toe en jank.


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Opeens likt de wolf mijn hand en verdwijnt. Opgelucht haal ik adem, totdat ik besef dat mijn zus dood is en ik dus nu er alleen voor sta. "Help me," gil ik "ik heb hulp nodig,". Ik heb namelijk geen telefoon en geen puf om Maria-Elena te tillen zonder intestoren. Ik huil harder als ik dat besef. Mijn zus komt nooit meer terug. Ik gil zo hard als een Banshee kan.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    'Ah dus jij kent me nog niet? dan kom je vast en zeker uit een andere wereld.' "Ja, eigenlijk kom ik van Denmarken maa-" hij onderbrak Jens.'Mijn naam is Rumplestiltskin, ook wel de dark one en een van de krachtigste en de slechtste tovenaar die ooit heeft bestaan.' "Oh Ohw..."
    Hij gooide Jens waardoor hij een stuk omhoog vloog en daarna vloog hij tegen de muur van het politiegebouw. Jens viel naar beneden. Alles aan hem was bebloed. Rumplestiltskin bleef staan, en lachte spottend. Jens kon het politiebureau binnenlopen en zag Graham en het meisje staan. "Rumplestiltskin... Magie... Help..." Was het enige dat Jens kon uitbrengen. Jens greep zijn toverstaf, en probeerde contact te leggen met de orde van de Feniks. Alle dode strijders hun geesten kwamen rondom Jens zweven, maar toen ze Rumplestiltskin zagen konden ze niet snel genoeg weg zijn... Jens wist niet beter dan het meisje te bedreigen met zijn toverstaf.

    Graham

    "Rumplestiltskin... Magie... Help..." Jens was het politiebureau binnengekomen en was in lichte paniek. Ik schrok ook, maar liet het niet merken. Het was een angstig gevoel dat Gold hier was, nu zijn dochter hier ook 'gevangen' zat. De magie van Jens haalde niks uit en daarom bedreigde hij opeens het meisje. "Jens" zei ik voorzichtig. "Geen stomme dingen doen nu met Gold erbij. Berg die stok op." zei ik op een kalme toon.

    Regina

    Mijn ogen schoten wijd open. "Stop dat beest!" hoorde ik op de gangen. Opeens ging mijn kamerdeur open en een wolf stormde binnen. Aan mijn bed zijde begon de wolf te janken. "Ruby Eileen Mills, wat had ik je nou gezegd." een traan rolde over mijn wagen. De pijn van de ribben voelde ik niet. Ik stapte op bed en ging naast de wolf zitten. "Wat heb je gedaan?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Jens Potter

    "Jens" zei Graham. "Geen stomme dingen doen nu met Gold erbij. Berg die stok op." zei hij op een kalme toon, maar Jens merkte dat hij angst had. Veel angst. Jens borg de stok op. Hij wist dat magie niets uithaalde, dus deed hij zijn hand in zijn broekzak, en nam zijn dolk vast. Hij voelde de pijn overal, maar wist dat hij nu niet het wenekindje moest liggen uithangen. De tijd ging zo traag. Het leek wel op zo'n sciencefiction die bijna volledig in slowmotion wordt afgespeeld. In zichzelf dacht hij "Waar zijn je vrienden nu als je ze nodig hebt? Harry, please, kom!"

    Harry Potter

    Ik voelde dat mijn broer me was aan het oproepen. Maar mijn kinderen hadden nu mijn zorgen nodig. Toch ga ik even een kijkje nemen. Ik verplaats me in Jens' gedachten. Ik zag een man, schijnbaar de sheriff. Ook zag ik een meisje en... Nee? Rumplestiltskin! Nu moet ik ingrijpen. "Hee, meneer de sheriff." Fluister ik "Wat is er hier aan de hand?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik probeer toch mijn zus op te tillen richting het politiebureau. Snikkend hou ik haar in mijn armen. Bijna bij het politiebureau aangekomen, stort ik neer met mijn zus op mijn schoot. Mijn kleding wordt vies, maar dat maakt mij niks uit, mijn zus is dood en ze moet gewreken worden.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Harry Potter

    Ik zie een meisje voor het politiekantoor een ander meisje laten vallen. Een vreemde samenloop van zaken... Ik snap hier niets van. Ik roep dan maar "Hey! Wat is hier gaande?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik Jens naar me kijken. Hij vraagt wat er aan de hand is. Ik weet zeker dat het niet Jens was, aangezien hij anders klonk dan zichzelf. "M-mijn z-zus h-heb -i-i-k -d-d-dood gevonden," stotter ik terwijl ik naar me zus kijk.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 18:35 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Rumplestiltskin
    Ik liep rustig de pand ik waar ik Jens net zijn toverstokje zag opbergen.
    'Als je dat nog een keer die stok naar mijn dochter opsteekt dan vermoord ik je op de gruwelijkste manier.'

    Vittoria
    Ik keek naar de drie mannen en besloot dat ik iets moet doen.
    'Pap, er is niks met mij ik was wat van streek, raakte verdwaald en het begon ook nog te regenen, de Sherrif heeft me toen naar binnen gebracht' loog ik.


    Zit op mobiel dus effe korte reactie^^ (:

    Polovina, ik blijf hetzelfde lijf hebben... Ik ben gewoon Harry ik Jens zijn lichaam... En ik kom niet naar je toe. Ik word bedreigt door Gold, dus dat zou gwn zelfmoord zijn.