• Hier dus de speeltopic.
    Het is een zomerse dag in de Enchanted Forest mensen zijn nog bezig om alles op te bouwen wat er vernield is wegens de vloek, steeds meer begint alles weer terug te komen. Iedereen begint gewoon bij hun eigen huis/plek waar ze wonen.


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178413
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178575


    Veel plezier (:

    Jo Mari Gold


    Mijn geduld raakt op, vertel dat plan nou maar!
    Ik zet mijn drinken van op tafel en ga naast Rumple staan, nog half spelend met zijn dolk.
    "Ja, vertel het plan nou maar of wacht je tot hier iemand dood neervalt..." zeg ik geïrriteerd en kijk haar nors aan.
    Ze komt zomaar binnenvallen en dan ook nog haar plan niet willen vertellen, daar word ik zo chagrijnig van!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    The Evil Queen


    'O lieve Jo, misschien ben jij er zo wel niet meer.' Ik glimlach. 'Zo meteen zou elk sprookje anders lopen, alles veranderd. Weet je waarom? Mijn vloek laat elk sprookje anders verlopen. Het kwaad overwint nu. Die kleine lievelingetjes blijven wat ze zijn en zien hoe in hun ogen de slechteriken voor hen in de plaats staan. Wij gaan overwinnen.' Ik glimlachte gemeen. 'En daarbij, ik ook.'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 13:59 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Jo Mari Gold


    'O lieve Jo, misschien ben jij er zo wel niet meer.' ze glimlacht. 'Zo meteen zou elk sprookje anders lopen, alles veranderd. Weet je waarom? Mijn vloek laat elk sprookje anders verlopen. Het kwaad overwint nu. Die kleine lievelingetjes blijven wat ze zijn en zien hoe in hun ogen de slechteriken voor hen in de plaats staan. Wij gaan overwinnen. 'En daarbij, ik ook.' ik kijk haar nors aan,
    "En waarom..." begin ik, "Waarom zou ik dan er niet meer zijn?" vraag ik geïrriteerd.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    The Evil Queen

    'Omdat jou vader zo meteen misschien niet met jou moeder of Belle gaat.' Ik grijns. 'Dan hebben we ook een wereldprobleem minder, is het niet?'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Jo Mari Gold


    'Omdat jou vader zo meteen misschien niet met jou moeder of Belle gaat.' ze grijnst. 'Dan hebben we ook een wereldprobleem minder, is het niet?'
    ik kijk haar kalm aan, "Tja, eigenlijk maakt het me niet uit, als ik dan toch niet besta, dat is tenminste minder erg dan samen met hem wonen die je elk moment vermoord als ik het dolk niet bij me heb..." zeg ik kalm met misschien een beetje verdriet in mijn stem maar ik werk die snel genoeg weg met mijn blik.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    The Evil Queen

    'Ik nodig jullie vanavond uit voor een feestmaal, om zo meteen de overwinning te vieren. En om de vloek in werking te laten gaan.' Ik glimlach. 'Raven, het is tijd voor je doden les. Zo meteen ga jij het dodenrijk bewandelen. Jij word een zeer goede koningin na mij.' Ik ga bij de deur staan. 'RAVEN! Kom, naar huis!' Mijn glimlach verdwijnt en ik draai mijn hoofd schuin. 'Alsjeblieft?'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Rumplestiltskin
    Ik had de heletijd grijnzend naar hun gesprekken en haar plan geluisterd het enigste wat ik minder vond was wat ze zei tegen Jo dat ik misschien nooit met haar moeder ging en zei dus nooit bestaan zou hebben.
    'Evan,Jo en Eliana blijven bestaan...' zei ik zachtjes. ' ik keek de evil queen aan. 'Tot vanavond'

    Jo Mari Gold


    'Evan,Jo en Eliana blijven bestaan...' zei Rumple zachtjes. 'Tot vanavond'
    Ik grijnsde, "Waarom moeten wij blijven bestaan?" vraag ik aan hem terwijl ik de dolk even neerleg op de tafel.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    The Evil Queen

    'Dat zou ik eigenlijk ook eens willen weten.' Zeg ik en dan sluit ik de deur. Ik duw Raven voor uit, omdat ik wil dat ze iets sneller op schiet.
    'We gaan naar een speciale plek vandaag, we gaan naar het kerkhof.'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Raven Mills

    Ik had het hele gesprek aangehoord en was er met een geschokte blik blijven staan. Ik voelde een duwtje in mijn rug
    'We gaan naar een speciale plek vandaag, we gaan naar het kerkhof' hoor ik mijn moeder zeggen. Eindelijk durf ik haar aan te kijken.
    'Mam ik ga toch niet weg he' ik zet mijn doodsbange blik om mijn woorden extra nadruk te geven. 'Want ik weet niet eens wie mijn bloedeigen vader is, dat heb je nooit verteld.'
    Ik stapte hard door en ik werd nu al moe van die elf stappen die ik gezet had.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    The Evil Queen

    'Jij overleeft dit wel, want denk eens na.' Ik glimlachte weer. 'Het is mijn vloek, en ik kies wat over wint.' Ik loop weer door. 'En ook wie er blijft...'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Raven Mills

    'Wie blijven er dan allemaal?' ik werd een beetje bang bij de gedachte dat ik Boaz of Odi zou verlaten. Niet dat ik nu al zo goed met Odi bevriend was maar ik zou haar ondanks dat toch missen het meisje was gewoon zo vrolijk. 'Boaz blijft toch wel, en Odette, dat is de gast die ik in ons kasteel heb uitgenodigd.' Even dacht ik aan Pan en Felix. Zouden zij ook blijven, Pan was dan wel niet het lieverdje in zijn eigen sprookje maar als het klopte wat Pan telkens over mijn moeder zei dan zou hij absoluut niet mogen blijven. Ik grinnikte even bij de gedachte dat mijn moeder een vuurbal op hem afschoot echter kon ik de reactie van Pan me niet inbeelden. Even was ik dan ook nieuwsgierig naar wat er zou gebeuren, maar er hoefde van mij geen gewonden te vallen dus dat idee zette ik maar snel van me af.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    The Evil Queen

    Ik glimlach wanneer ze bang vraag wie er allemaal blijven. 'Iedereen, maar dan onder mijn macht. Want in mijn vloek heb ik het hart van iedereen hier. Ik kan zo naar een verborgen ruimte gaan waar ze alleeemaal liggen. Het kwaad zou zegen vieren en iedereen zou mijn slaaf zijn, zelfs die lieve prinsesjes. Rumple zou nu eindelijk Belle zien zoals ze hoort te zijn!'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Raven Mills


    'Iedereens hart' zeg ik aarzelend 'dus kan je ook iedereen doden die je wilt doden' het was een conclusie die ik eruit trok. 'Heb je ook mijn hart?' iets aan die gedachte maakte me bang, want wat zou ze doen als ik niet zou gehoorzamen. Ook vroeg ik me af hoe ze al die mensen dan wou besturen maar besloot wijselijk mijn mond te houden. Hier had ze vast wel al aan gedacht.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    The Huntsman

    Er bleef een lange stilte tussen Red en mij, maar ik merkte dat ik nog geen opdracht te horen had gekregen via mijn hart. Zou Raven me gespaard hebben? Wachten kan ik niet en ik sprint voor Red uit de kamer in van The Evil Queen en haal daar alles overhoop. "Het moet hier toch liggen?!" schreeuw ik gefrusteerd. Nu pas merk ik dat ik echt mijn hart weer wil. Red's idee was het om dit alles te doen, maar nu alles in werking was gelopen bedacht ik me toch dat ik mijn leven met hart mistte.


    Do I look like Mother Teresa?