• Hier dus de speeltopic.
    Het is een zomerse dag in de Enchanted Forest mensen zijn nog bezig om alles op te bouwen wat er vernield is wegens de vloek, steeds meer begint alles weer terug te komen. Iedereen begint gewoon bij hun eigen huis/plek waar ze wonen.


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178413
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178575


    Veel plezier (:

    Rumplestiltskin
    Ze ging op de tafel zitten. 'Je haat me he?' Ik rolde met mijn ogen goh. Een lach ontsnapte uit haar mond. 'En als ik deze aan jou geef ga je me vermoorden of niet soms?' Ik grinnikte. 'Wat ken je me toch goed Jo, inderdaad.'


    Eliana Gold
    Nog steeds lag ik te slapen, een droom over mij, Odin en onze kleine in een kasteel die perfect voor ons was. Ik glimlachte misschien zou ik nu eindelijk gelukkig worden.


    The Evil Queen

    Ik was een keer vrolijk, mijn bedienden merkten het zelfs ook. Zei werden er niet vrolijk van, want ze wisten waar dit naar toe zou leiden. De gemene koningin zou toeslaan, HA! Moesten ze eens denken. Zo meteen zou ''toeslaan'' een klein woordje zijn. Aangezien ik zo vrolijk was wilde ik tenslotte nog even op bezoek wou gaan bij een oude vriend.
    Ik klopte op de deur van het huis van... Rumple! Ik glimlachte, want hij zat heerlijk rustig en alles leek zo vredig, maar zo meteen zou dit allemaal veranderen in een grijze massa
    van ongeluk. 'O Rumple...', siste ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 9:52 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    XxXFREEDOMXxX schreef:


    The Dark One

    Ik was een keer vrolijk, mijn bedienden merkten het zelfs ook. Zei werden er niet vrolijk van, want ze wisten waar dit naar toe zou leiden. De gemene koningin zou toeslaan, HA! Moesten ze eens denken. Zo meteen zou ''toeslaan'' een klein woordje zijn. Aangezien ik zo vrolijk was wilde ik tenslotte nog even op bezoek wou gaan bij een oude vriend.
    Ik klopte op de deur van het huis van... Rumple! Ik glimlachte, want hij zat heerlijk rustig en alles leek zo vredig, maar zo meteen zou dit allemaal veranderen in een grijze massa
    van ongeluk. 'O Rumple...', siste ik vrolijk.

    Vraagje, waarom bespeel je Rumple? En andere personages


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)
    Vraagje, waarom bespeel je Rumple? En andere personages


    Hoe bedoel je?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    XxXFREEDOMXxX schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?

    Bespeelde je Rumple?
    (Zo lijkt het wel namelijk)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Nee ze bespeelt gwn Regina haha

    JoSnape schreef:
    (...)
    Bespeelde je Rumple?
    (Zo lijkt het wel namelijk)


    Ik denk omdat ik zeg dat ik zo elk sprookje zou verpesten, want o wacht dit zou slim zijn wait


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    XxXFREEDOMXxX schreef:
    (...)

    Ik denk omdat ik zeg dat ik zo elk sprookje zou verpesten, want o wacht dit zou slim zijn wait

    Het kwam vooral omdat er The Dark One boven stond xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    Ik wilde nog wat tegen Jo zeggen maar de kans kreeg ik niet omdat de deuren open gingen en daar die o zo lieve ahum Regina aan kwam gelopen.
    'O Rumple.' siste ze vrolijk ik keek haar geïrriteerd aan. 'Waarom ben jij zo vrolijk.' Ik keek haar onderzoekend aan. 'Je bent te vrolijk voor deze ellendige dag, ga weg.' zei ik tegen haar, eigenlijk was ik wel nieuwsierig wat ze nu weer wilde.

    Raven Mills

    Ik werd wakker van de zonnestralen die mijn kamer binnenvielen en werd al meteen chagrijnig van de zwevende stofjes die je door het licht van de zon goed kon zien. Ik stapte uit mijn bed en wierp een blik in de spiegel mijn haar zat wel al redelijk en mijn pyjama zat een beetje gekreukt. Snel prevelde ik een simpele spreuk en al snel stond ik in een aller daagse outfit in mijn kamer. Ik liep de deur uit die ik met een harde knal achter me liet dicht vallen en stormde naar mijn moeders kamer. Ik had haar nu nodig, ik had haar gisteren al nodig gehad maar toen kon ik haar ook al niet vinden. Ik trok de deur open en zag dat mijn moeder haar kamer al weer had verlaten.
    Ik liet even een geïrriteerde schreeuw horen waarna ik een spreuk uitvoerde om mij naar mijn moeder te brengen. Ik sloot mijn ogen en toen ik ze weer opende stond ik in het huis van The Dark One.
    'He eindelijk mam, waar was je al die tijd je leek wel een eeuwigheid weg' begon ik aan haar hoofd te zeuren. Toen ik om me heen keek en Rumplestilskin zag staan ik wierp hem een uitdagende blik toe, puur omdat het me een eerste klas eikel leek. Ik keek nog verder in het rond toen ik ook een meisje in de hoek van de kamer zag staan, ik kneep mijn ogen even samen om te zien wat ze vast hield. Toen ik eindelijk goed beeld had sierde een glimlach mijn gezicht en ik keek het meisje stralend aan, ik mocht haar nou al.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jo Mari Gold
    Ineens kwam Regina de kamer in, ik zuchtte, moest ze nou serieus dit gesprek verpesten, ik wil nog steeds mijn drinken! Ik liet ze even maar toen viel mijn blik op een meisje dat ineens ook in de kamer was, uit het niets. Ze keek me stralend aan, wat heeft iedereen vandaag toch? Iedereen is vrolijk terwijl ik hier nog steeds zit met die idioot van een Rumple... Ik keek haar aan, ze leek wel een beetje op Regina, wacht eens, als dat de dochter van Regina is dan...
    Een grijns kwam op mijn gezicht maar haalde hem snel weer weg, het leek te veel op die van mijn vader.
    Ik besloot dat het te lang duurde dus toverde wat drinken, ging op de tafel zitten achter Rumple en begon te drinken, ik zou het wel leuk vinden als hij zich een klein beetje bedreigt zou voelen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Raven Mills

    Ik zag het meisje ook even een grijns trekken maar deze haalde ze al snel weer van haar gezicht. Dus deed ik hetzelfde en ook ik stond weer met een stalen gezicht naar voren te kijken. Ik zag het meisje een glas drinken toveren waarna ze op de tafel ging zitten. Ik realiseerde me dat ik best wel dorst had en honger omdat ik nog niet had gegeten.
    'Mam' vervolgde ik 'kunnen we naar huis je zou me nog met wat helpen. En ik moet je voorstellen aan een gast die ik heb uitgenodigd je vindt haar vast aardig als je haar de kans geeft, en ik heb honger voegde ik er wat zachter aan toe.'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    The Evil Queen

    'Wil je niet horen wat mijn kwaadaardige plan is?' Ik richtte me op Jo. In 1 zwaai kwam er een glaasje ranja op de keukentafel te staan.
    'Voor ons prinsesje.' Ik ging voor Rumple staan en glimlachte. 'We gaan een overwinning vieren van mijn her overwinning. Dit keer, word
    het erger... Wil je het horen?' Ik glimlachte gemeen. 'Want ik wil het graag vertellen.'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 9:52 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Raven Mills

    'Mamm' ik trok hard aan de mouw van haar jurk 'negeer je mij nu gewoon.' Maar mijn moeder ging gewoon vrolijk door met het gesprek. Een woedende blik maakte plaats op mijn gezicht het zal er wel heel stom en kinderachtig uit zien maar deze dag was een regelrechte ramp.
    'Wil je niet horen wat mijn kwaadaardige plan is?' mijn moeder ik spitste mijn oren om nog een deel van het gesprek mee te krijg wat was mijn moeder nu weer van plan.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    The Evil Queen

    'O, hallo liever kind. Wat doe jij hier nou weer!' Ik draai me om en lach niet meer. 'Wat doe je hier nou weer?' Vraag ik nog een keer, maar dan nog wat liever. Ik kijk naar Rumple en dan weer naar mijn dochter. 'Heb jij haar binnen gelaten?' Ik kijk schuin naar hem terwijl ik mijn dochter even weer negeer. 'Zei hoort niet bij mijn plan, nou misschien toch wel.' Ik glimlach weer gemeen en mij blije bui is terug. 'Mijn goede slechte plan...'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.