• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Ga vooral bellen in een stilte coupé.

    Zucht. En nu iets positiefs


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Één duizend gevoeeeeleeeens.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Godsamme, ik word gek van mensen die satire serieus nemen en mensen die sarcastische antwoorden zoals : "Nou, ik ga al jaren niet meer naar de dokter. Als mij kind 42 graden koorts heeft dan maakt me dat niet uit, gaat vanzelf wel weg." neerzetten worden meteen aangevallen met het volgende "Ik hoop dat jij een chronische ziekte krijg, want dan zeur je wel anders!"
    Echt serieus? Hoe sneu kunnen sommige mensen zijn zeg. Pffft


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck, buikpijn. En ik moet nog 50 minuten in de trein zitten.

    Morgen rond deze tijd ben ik of super blij of super verdrietig
    anxious
    drinking


    i put the fun in funeral

    Aerodactyl schreef:
    Godsamme, ik word gek van mensen die satire serieus nemen en mensen die sarcastische antwoorden zoals : "Nou, ik ga al jaren niet meer naar de dokter. Als mij kind 42 graden koorts heeft dan maakt me dat niet uit, gaat vanzelf wel weg." neerzetten worden meteen aangevallen met het volgende "Ik hoop dat jij een chronische ziekte krijg, want dan zeur je wel anders!"
    Echt serieus? Hoe sneu kunnen sommige mensen zijn zeg. Pffft


    Haha, dat huisartsenberichtding van Nieuwspaal? :W


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Haha, dat huisartsenberichtding van Nieuwspaal? :W

    Juup!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hypno schreef:
    Morgen rond deze tijd ben ik of super blij of super verdrietig
    anxious
    drinking


    Wat is er dan?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Juup!

    Ach, ik lach erom. Ik vind al die overdreven reacties wel lachen eigenlijk :W

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:29 ]


    26 - 02 - '16

    Blub. Eén dag terug en het enige wat ik doe QUIZLETTEN. Hoezo verslaafd :') En ook echt zo'n hele to do list met alleen maar Quizlet. Ik houd van vakantie :Y)(fish)


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb honger


    ik heb honger

    HongerigeBig schreef:
    ik heb honger

    Troll spotted.

    jip laat het document met rust jip ga iets anders doen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bye troll (: