• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Hypno schreef:
    i'm dying inside
    waarom kan rijles niet vergoed worden door de overheid en worden rijexamens afgeschaft en lest je instructeur je gewoon net zo lang tot hij vindt dat je klaar bent om zelf de weg op te gaan


    Het komt wel goed. Mijn zus is ook best vaak gezakt en ze kan nu heel goed rijden en alles. Het slaat ook gewoon nergens op allemaal. Het is *** dat het zo duur is, maar probeer daar niet aan te denken en gewoon lekker te rijden. Dat werkt naar mijn ervaring toch het best c: En je kan het ook gewoon, anders zou je geen examen mogen doen, dus feitelijk hoef je je nergens zorgen over te maken!


    Happy Birthday my Potter!

    Dat is adorable!!

    Op Facebook ben ik lid van een groep die in mijn regio dingen verkoopt of weggeeft.
    Iemand had er dus een xbox op gezet en dit waren de reacties:
    Oude vrouw: Wat is dat voor een machine?
    Plaatser: dat is iets om spellen op te spelen, je moet dat aansluiten op een tv
    Oude vrouw: staan er veel spellen op?
    Plaatser: de spellen moet je er apart bij kopen.
    Oude vrouw: heb je er ook spellen bij dan?
    Plaatser: ik stuur je wel een pb
    Oude vrouw: oh wat fijn! Bedankt. Ik denk dat mijn kleinzoon dat wel leuk gaat vinden! Anders zijn opa wel!

    *smelt*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jij gaat gamen en wat moet ik nu? Op je bed liggen niksen?

    Een kat met Heterochromia. Wauw, wat een prachtig beestje is het :3

    Wanneer je door een "persoonlijk ongeval" een omweg met de trein moet maken van vier uur van Antwerpen naar Leuven naar Brussel naar Mechelen -.-


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wordt nog wat dit. Let me jump off a cliff, please. Or let me move out, als ik daar het geld voor had zou ik dat doen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zin om op vakantie te gaan ^^


    <3

    Damn de tijd gaat echt zo snel :/ Ik moet maar snel aan SOTY gaan. Dan heb ik geloof ik alle dringende klusjes voor vandaag gedaan.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Het komt wel goed. Mijn zus is ook best vaak gezakt en ze kan nu heel goed rijden en alles. Het slaat ook gewoon nergens op allemaal. Het is *** dat het zo duur is, maar probeer daar niet aan te denken en gewoon lekker te rijden. Dat werkt naar mijn ervaring toch het best c: En je kan het ook gewoon, anders zou je geen examen mogen doen, dus feitelijk hoef je je nergens zorgen over te maken!


    Ik weet dat ik em op een dag zal hebben en zal denken van 'wat was mijn probleem' maar nu vind ik het zo verschrikkelijk. Hoop echt dat ik er na morgen van af ben.


    i put the fun in funeral

    murphy's law is mijn leven, living on the edge

    Je bent zo ontzettend lief en ik snap echt niet hoe je het met me uit kunt houden. (bloos)

    Edit: Je weet dat t goed zit zodra je de meest lelijke selfies krijgt en sturen kan zonder schaamte. Ik ga stuk hier. :'D

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 21:59 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hypno schreef:
    (...)

    Ik weet dat ik em op een dag zal hebben en zal denken van 'wat was mijn probleem' maar nu vind ik het zo verschrikkelijk. Hoop echt dat ik er na morgen van af ben.


    Dat gaat vast lukken!

    OT: Ugh oké dit is niet zo'n chill werkje en eigenlijk ben ik ook gewoon geïrriteerd, maar daar heeft niemand wat aan en zijn mensen enkel de dupe van. Meh. Waarom voel ik mij altijd zo verantwoordelijk voor dingen :/


    Happy Birthday my Potter!

    Hypno schreef:
    (...)

    Ik weet dat ik em op een dag zal hebben en zal denken van 'wat was mijn probleem' maar nu vind ik het zo verschrikkelijk. Hoop echt dat ik er na morgen van af ben.


    ik duim voor je and I know you can do it.


    Heaven is a place that we all have

    Nou daar doen we het voor gelukkig

    Kan iemand me even een flinke klap voor mijn kop verkopen?