• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Ik kan niet wachten tot ik het huis uit ben. Ik snap dr echt niets meer van thuis.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik vind het echt super kinderachtig. De mods hebben echt wel wat beters te doen dan accounts bannen en topics sluiten die enkel aangemaakt zijn om te trollen.

    is het ook, maar ik bekeek het aan de positieve kant :)

    Nou, dat was interessant


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben ook zo inconsequent als een kip hoor. Gewone Engelse boeken houden niet lang mijn aandacht vast, maar nu heb ik binnen twee dagen al een derde gelezen van De Kinderen van Húrin, Tolkien in het Engels nota bene :')

    Dratini schreef:
    (...)

    Wat is er dan?


    Voor de vijfde keer afrijden


    i put the fun in funeral

    Enerzijds voel ik me onwijs gelukkig, maar aan de andere kant voel ik me radeloos en weet ik niet wat voor stappen ik nu moet ondernemen. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eerlijkheid wordt maar zelden gewaardeerd

    Wat ik iedereen aanraad om te doen: een hele dag luisteren naar Afrikaans gebrabbel van twee twintig jarige jongens.
    Wat ik iedereen zeer afraad om te doen: luisteren naar die twee jongens terwijl je met 400 graden celcius op het land werkt.

    Ik heb geregeld dat ik woensdag vrij ben, maar morgen word het ook mega heet...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je hebt me zonder reden geblokkeerd, maar je bekijkt wel mijn pagina. Kay.


    Caution first, always.

    Goldblum schreef:
    Je hebt me zonder reden geblokkeerd, maar je bekijkt wel mijn pagina. Kay.


    lol this exactly

    Goldblum schreef:
    Je hebt me zonder reden geblokkeerd, maar je bekijkt wel mijn pagina. Kay.


    HAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAH this is relatable


    Heaven is a place that we all have

    "Ik heb geen tijd om mijn mail te checken."

    Klopt, je gamed de hele fucking dag.

    Ondanks dat de middag enorm shitty was, maakt het me toch enorm blij dat mijn kat zo kan genieten van de nieuwe loungeset <3



    Eigenlijk mag hij er niet op liggen van mijn ouders, maar ja :W


    26 - 02 - '16

    Eindelijk weer thuis.


    Your make-up is terrible

    i'm dying inside
    waarom kan rijles niet vergoed worden door de overheid en worden rijexamens afgeschaft en lest je instructeur je gewoon net zo lang tot hij vindt dat je klaar bent om zelf de weg op te gaan


    i put the fun in funeral