• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:30 ]

    Ga vooral bij me roken als ik zeg dat ik misselijk ben.

    Mwhihihi nu weten ook mn ouders dat t officieel is en ze zijn blij. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    Mwhihihi nu weten ook mn ouders dat t officieel is en ze zijn blij. (bloos)

    Wie is het tho? Ken ik em?


    Pretty is just a pretty word.

    De haan klinkt als een huilende wolf, wut.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 10:49 ]

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Wie is het tho? Ken ik em?


    Tenzij jij iedereen uit Eindhoven kent, betwijfel ik of je hem kent. (A) Erik is zn naam. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    Mwhihihi nu weten ook mn ouders dat t officieel is en ze zijn blij. (bloos)

    (heart2) En ik ben blij voor jou!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Swampert schreef:
    (...)
    (heart2) En ik ben blij voor jou!


    Thank you! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sommige Youtubers zijn zo vreselijk triest??????


    Caution first, always.

    Goldblum schreef:
    Sommige Youtubers zijn zo vreselijk triest??????


    Praat me er niet van hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Praat me er niet van hahah

    Het zijn ook altijd dezelfde die voor gezeik zorgen en het gaat echt helemaal nergens over. Dan zeggen ze dat vrouwen dramatisch en 'gemeen' zijn, come on now.


    Caution first, always.

    Ik zweer toch echt dat ik mijn moeders telefoon hoorde af gaan. Maar aangezien ze gewoon zelf thuis is en het geluid van haar telefoon hard genoeg staat, ga ik toch wel twijfelen.

    //Vandaag krijg ik mijn armbandjes binnen!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Goldblum schreef:
    (...)
    Het zijn ook altijd dezelfde die voor gezeik zorgen en het gaat echt helemaal nergens over. Dan zeggen ze dat vrouwen dramatisch en 'gemeen' zijn, come on now.


    Jup. . . Sommige youtubers doen alles voor de aandacht. En dan maakt het ze niet uit of het positief of negatief is.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 11:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen, of überhaupt kán doen. Alles lijkt te veel voor een ander. En deze ruzie was de druppel. Ik wil gewoon echt niet meer dat men eigen moeder me de dood toe wenst, mij belachelijk maakt bij haar vrienden en dat we constant ruzie hebben. Dat zij dingen kwijtraakt is niet mijn schuld, en ze scheldt me uit voor alles en vandaag EINDELIJK had ik de moed om mijn vader het te vertellen en dan gelooft hij me niet. ‘zoiets zou je moeder echt nooit doen, Famke’, jawel dat doet ze wel.

    Wat doe ik überhaupt hier nog, ik word toch steeds lastig gevallen door steeds dezelfde groep jongens, en mijn enige laatste vriend heeft niet eens tijd om met mij te appen. Wat is dat toch? Het lijkt wel of alles en iedereen van me af stoot, zonder dat ik het wil. Is het mijn persoonlijkheid? Is het hoe ik eruit zie? Ik doe ook gewoon men best maar, toch hebben mensen een godsgruwlijke hekel aan mij.

    En het enige wat ik me kan voelen is een onnozele veertienjarige die er toch allemaal niks van weet. Nou doei, ik heb gewoon geen zin meer om elke fucking persoon een last te zijn.
    Ik kan dit niet in men eentje en ik wil er gewoon niemand mee lastig vallen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 11:22 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    StrawberryShake schreef:
    Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen, of überhaupt kán doen. Alles lijkt te veel voor een ander. En deze ruzie was de druppel. Ik wil gewoon echt niet meer dat men eigen moeder me de dood toe wenst, mij belachelijk maakt bij haar vrienden en dat we constant ruzie hebben. Dat zij dingen kwijtraakt is niet mijn schuld, en ze scheldt me uit voor alles en vandaag EINDELIJK had ik de moed om mijn vader het te vertellen en dan gelooft hij me niet. ‘zoiets zou je moeder echt nooit doen, Famke’, jawel dat doet ze wel.

    Wat doe ik überhaupt hier nog, ik word toch steeds lastig gevallen door steeds dezelfde groep jongens, en mijn enige laatste vriend heeft niet eens tijd om met mij te appen. Wat is dat toch? Het lijkt wel of alles en iedereen van me af stoot, zonder dat ik het wil. Is het mijn persoonlijkheid? Is het hoe ik eruit zie? Ik doe ook gewoon men best maar, toch hebben mensen een godsgruwlijke hekel aan mij.

    En het enige wat ik me kan voelen is een onnozele veertienjarige die er toch allemaal niks van weet. Nou doei, ik heb gewoon geen zin meer om elke fucking persoon een last te zijn.
    Ik kan dit niet in men eentje en ik wil er gewoon niemand mee lastig vallen.



    famke. pb en knuffels. nu.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Heaven is a place that we all have