• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 16:43 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Noa glimlachte flauwtjes. De situatie was mateloos ongemakkelijk... Hopelijk zou dat na vanavond weg zijn, als ze dan überhaupt nog met elkaar zouden praten. Noa wist dondersgoed dat er maar twee redenen konden zijn waarom Moch met haar zou willen wandelen en hoewel de eerste haar fantastisch en ontzettend fijn leek, durfde iets in haar er niet echt van uit te gaan dat ze na vanavond nog vele tijd met elkaar zouden doorbrengen.
    Uiteindelijk streek ze toch met haar hand over de zijne, omdat ze hem toch ontzettend graag wilde aanraken en bij hem wilde zijn. Ze moest gewoon niet aan vanavond denken. Dat was een zorg voor later.
    'De zonsondergang lijkt me ook prima.' Ze had het gevoel dat ze nog iets moest zeggen en ze probeerde iets van haar oude opgewektheid terug te laten keren. Hopelijk werkte het.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jasper schudde zijn hoofd. ‘Nee, ik had er niet echt behoefte aan dat sommige mensen me naakt zagen.’ Hij durfde niet toe te geven dat hij zelfs een beetje bang was geweest voor wat Helen zou doen. Die meid was knettergek. ‘Maar je zegt helaas. Heb je er spijt van gehad?’
    Hij kon dat zich best voorstellen. Marije was geen type die dat in een nuchtere bui deed.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik heb een jongere broer, maar sinds de pubertijd hebben we nooit echt een klik gehad. Onze interesses lagen te ver uiteen,' vertelde James. Hij glimlachte droevig. Op vakanties als deze, waar broers en zussen soms zelfs vrienden van elkaar waren, vond hij het wel jammer dat het bij hen was misgelopen. Ze hadden nooit hevige ruzies gehad, het was meer dat ze gewoon niets hadden om over te praten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, misschien wel. Zullen we het gaan vragen? Dan kunnen we meteen kijken of er voor vanmiddag of voor morgen nog iets op het programma staat,' opperde Starr.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, dat is goed.' Mosh glimlachte opgetogen, maar dat was gespeeld. De zonsondergang. Dat klonk veel te romantisch. 'Ik zie je vanavond wel, dan. Veel plezier vandaag!' Hij gaf haar een kus zonder er echt over na te denken en liep toen naar zijn tent.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Jammer,' zei Helen. 'Moet je perse wederzijdse interesses hebben om een klik met elkaar te hebben? Familie is wel belangrijk,' vond ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dat is goed,' knikte DJ. Ze gingen het water uit en DJ sloeg haar handdoek om haar schouders. Ze zwaaide naar Jasper en Marije die verderop zaten te praten.
    'Tot zo!' riep ze. Samen met Starr liep ze naar de receptie. Iemand van de festiviteiten wist hen te vertellen dat er diverse feestjes gepland stonden, maar geen verkleedfeest. Hij had er echter wel oren naar en DJ glimlachte goedkeurend naar Starr.
    'Lijkt me heel gezellig, ik hoop dat ze het idee doorzetten.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Marije haalde lichtelijk gegeneerd haar schouders op. 'Beetje. Laat ik het er maar op houden dat het leuker klonk dan dat het was.' Ze glimlachte ongemakkelijk. 'Al kan ik het nu wel van mijn niet-bestaande bucketlist afstrepen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Wat staat daar nog meer op?' vroeg Jasper nieuwsgierig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik heb er nooit écht over nagedacht,' gaf Marije toe. 'Ik wilde wel al mijn hele leven nog een keer parachutespringen, maar tot nu toe heb ik dat nog niet gedurfd. En het is ook niet iets wat ik in mijn eentje zou doen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Noa zuchtte en baalde van het feit dat ze een glimlach niet kon onderdrukken. Ze wilde zichzelf niet teveel hoop geven, maar het lukte niet om de warme gevoelens die zijn enthousiasme bij haar opwekte, te negeren.
    Ze keerde terug naar Josh en verzuchtte dat ze vanavond met Mosh had afgesproken. Hopelijk zou hij dat niet erg vinden. Ze zouden de hele middag samen zijn, dus Noa wist dat ze zich niet schuldig zou hoeven voelen als ze hem een paar uur alleen zijn gang zou laten gaan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Elsa en Johan liepen het strand op. Ze hadden hun strandspullen gepakt en hadden voor de dag verder geen plannen, dus niets hield ze tegen om te gaan zwemmen. Behalve dan misschien de drukte, concludeerde Elsa al gauw toen ze zag dat bijna elk plekje bezet was. Ze vonden uiteindelijk toch een plekje en legden hun handdoeken op het strand. Elsa ging zitten en keek om zich heen naar de mensen. 'Blijkbaar had iedereen een stranddag gepland,' zei ze. Ze zag een aantal bekende gezichten in de massa. Waaronder DJ die het water uitstapte en naar iemand zwaaide. Ze volgde de kijkrichting met haar ogen. 'Ah, Marije is er ook,' zei ze, terwijl ze zelf ook die kant opzwaaide.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Johan stak ook even zijn hand naar zijn zusje op en keek toen naar het water. Niet alleen het strand, maar ook het meer begon vol te stromen met toeristen. Het viel hem op dat er ook enkele gezinnen waren, ondanks dat ze op een jongerencamping zaten. Die waren dan vast op zoek gegaan naar een stukje strand waar ze veilig met hun kids konden zwemmen.
    'We zijn niet de enigen die eraan dachten om naar het strand te gaan,' zei hij.
    Toen Elsa hem verbaasd aankeek, besefte hij dat hij praktisch herhaalde wat zij net had gezegd. Hij voelde zijn gezicht rood worden en keek vlug weer naar het water. 'Sorry. Ik ben een beetje moe.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Daan probeerde om ook in zijn hoofd kalm te blijven en de opwinding en blijdschap nog even uit zijn gedachten te bannen.
    'Cool! Zullen we dan over een uur afspreken bij de ingang van het campingveldje'
    Ja, een uur was prima. Dan kon hij zich even laten gaan wat zijn blijdschap om haar toestemming betrof en zich daarna weer oplappen en voorbereiden op de komende middag.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Dat is goed.' Ze wilde eigenlijk graag zijn naam weten, maar wist niet zo goed hoe ze dat ter sprake moest brengen nu ze al een gesprek hadden gehad - en nu ze zelfs met elkaar hadden afgesproken. Ze glimlachte daarom nog eens vriendelijk en liep toen het toiletgebouw in, om te doen waarvoor ze uiteindelijk hierheen gelopen was. Misschien moest ze straks Alienna vragen of die wist wat zijn naam was, zodat ze die in ieder geval wist... En verder moest ze maar proberen alles over zich heen te laten komen, want spannend zou het toch wel worden en ze kon er nu toch niet meer van af komen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain