• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 16:43 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Houd je van iets actiefs? We zouden naar Malcésine kunnen gaan, het dorpje bekijken en dan met de kabelbaan naar Monte Baldo? Dat is die berg daar.’ James wees naar de hoogste bergtop die er te zien was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Starr vroeg zich af of dat de reden was dat ze nooit vriendschappen had die langer dan een jaar duurden. ‘Ik weet het niet,’ mompelde ze. ‘Ik ben anders dan jij.’ Ze dacht aan Sol. Voor haar gevoel de enige keer dat ze zich voor iemand had opengesteld. En dat was ook niet goed afgelopen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Oeh, dat klinkt wel leuk ja,' knikte Helen enthousiast. 'Dat uitzicht schijnt spectaculair te zijn heb ik gehoord. Misschien kunnen we wel ergens een foldertje krijgen bij de receptie.' Maar goed dat ze geen hoogtevrees had, dacht ze. Het zou voor Gail niets zijn geweest.
    'Heb je een leuke avond gehad gisteren?' vroeg Helen, terwijl ze naar de receptie liepen en informeerden naar een taxi. 'Niet geskinnydipt?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Welnee,' glimlachte DJ. 'Ik heb er ook vaak moeite mee om me open te stellen naar anderen. Je moet gewoon zorgvuldig zijn, goed nadenken voor je iets aan iemand verteld. Je zult zien dat het uiteindelijk wel fijn is. Niet altijd makkelijk, maar wel fijn. Als je een keertje behoefte hebt om ergens over te praten, wat dan ook, mag je altijd naar me toekomen,' zei ze vriendelijk.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Nou, je komt vanzelf een leuke vent tegen. Hoe is het eigenlijk met Burney afgelopen? Hij is niet de vrolijkste geweest sinds het uitging, maar hij wilde er nooit wat over zeggen.’ Mosh keek haar nieuwsgierig aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Het was een vreemde avond,’ gaf James toe. ‘Ik was niet aangeschoten genoeg om uit de kleren te gaan.’ Hij wist dat zij dat wel had gedaan, want ze was een van de eerste naar het water gegaan. ‘Was het daarna nog leuk?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Slater smashte en Roxy kon er met geen mogelijkheid bij. ‘Lullen doe je maar vanaf de kant, Rox!’ Hij grijnsde even naar het balie-meisje, dat een beetje beduusd het balletje opraapte.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lee was zijn tent nog niet helemaal uit of hij zag haar zitten. Met een rood hoofd stapte hij weer naar achteren, struikelde over zijn schoenen en viel op zijn luchtbed. Oh God, ze was maar een paar meter bij hem vandaan. Hij had geen flauw idee hoe hij zich moest gedragen. Hij had zich midden op het strand door een wereldvreemde vrouw een blowjob laten geven. Wat als iemand het had gezien? Hij kon nog steeds niet geloven dat het echt was gebeurd, dat het geen nachtmerrie was geweest. Maar hij zag haar nog te scherp voor zich en het zweet droop langs zijn lijf bij de eerste aanblik die hij had gezien. Kon hij zijn tent maar oppakken en aan de andere kant van de camping gaan staan!


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Oh, dat heb je gezien?' Johan verschoot van kleur. 'Ik heb echt geen idee wat dat ineens was. Er zit echt een steekje los bij haar.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Natalee glimlachte. 'Behalve de bergen en het feit dat er minder kapotgeschoten is dan in Oostenrijk.'
    Ze scheurde haar broodje aan stukken en besloot dat ze hier wel lekker zat, in ieder geval tot dat Bertha terug zou komen.
    'Dus, bij wie jij hoor jij?' wilde ze weten. Ze had gemerkt dat de vriendengroep waar haar vriendinnetje bij hoorde voornamelijk bestond uit afzonderlijke groepjes die niet allemaal even close waren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Starr zweeg. Het feit dat ze haar hart moest luchten bij de vriendin van haar zus zei eigenlijk al hoe pathethic ]dit was. ‘Thanks,’ mompelde ze. ‘Zeg, zullen we even zwemmen? Ik heb het snikheet?’ En ze had wel weer even genoeg serieuze praat gehad.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Ik ken eigenlijk alleen Helen en Gail.’ Ze wees naar de plaats waar haar busje stond en de tenten van de meiden, maar daar was niemand te zien. ‘Voor de rest ken ik eigenlijk niemand. Jij bent hier ook via je vriendin?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik heb hem niet echt meer gesproken,' antwoordde Ellie, zonder Mosh aan te kijken. 'We pasten gewoon niet zo goed bij elkaar, denk ik. Puntje bij paaltje waren we toch te verschillend.'

    --

    'Ja, het was best leuk,' zei Helen. Ze had niet gekregen wat ze wilde, maar dat kwam nog wel. 'Ik had jou ook wel graag even willen - aanschouwen,' zei ze zonder blikken of blozen. 'Ik vond het jammer dat je er niet was.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik krijg jou nog wel,' zei Roxy uitdagend tegen Slater, terwijl ze eerst twee vingers op haar eigen ogen wees en daarna richting die van Slater. 'Pas maar op, hoor.' Ze ging aan de zijkant staan en keek naar de nieuwelingen. 'Wat zijn jullie namen eigenlijk? Jij heet Christina, toch?' Ze wees op het meisje dat zich had voorgesteld. Daarna keek ze naar de jongen, die zich als Noah voorstelde. Het saliemeisje was net door haar knieën gezakt om het balletje op te rapen. Ze verloor daarbij bijna haar evenwicht en krabbelde ongemakkelijk weer overeind.
    'Yenthe,' mompelde ze.
    'Aangenaam kennis met jullie te maken!' zei Roxy vrolijk. Ze keek nog iets langer naar Yenthe, die het balletje serveerde en naar de andere kant van de tafel rende. Ze was erg verlegen en stil, maar Roxy had het idee dat ze veel meer in zich had dan eruit kwam. Ze vond het maar gek dat dit de halfzus van die andere chick was die bij hen was komen zitten. Ze leken in geen enkel opzicht op elkaar: rood haar versus bruin, Spaans uiterlijk versus typisch Nederlands. Enkel hun postuur kwam nog een beetje overeen. Natuurlijk had Roxy het andere meisje niet goed kunnen observeren, maar ze was eigenlijk best wel nieuwsgierig geworden naar het verhaal achter de twee. Het gezegde 'Stille wateren hebben diepe gronden' kon wel eens heel goed toepasselijk zijn op haar.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Eh, oké,' zei DJ een beetje zenuwachtig. Zwemmen was nog altijd iets wat haar erg nerveus maakte. Ze liep met Starr het water in, al zorgde ze wel dat ze dicht bij de kust bleef, en dat ze de grond nog onder haar voeten kon voelen. 'Het is inderdaad wel erg warm.'

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 21:29 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?