• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 16:43 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Jasper was op zoek gegaan naar zijn vrienden, maar had geen van allen gevonden. De enige plaats waar hij nog niet gekeken had was op het strand. Er lagen al behoorlijk wat mensen, maar hij herkende geen van zijn voormalige bandleden. Hij zag DJ wel, die wonderbaarlijk genoeg met Starr in gesprek was. Hij besloot hen niet te storen en liep naar Marije toe, die in haar eentje zat te lezen. Hij kon zich het laatste gesprek met haar niet eens meer herinneren en zakte naast haar neer. ‘Hé!’ groette hij haar opgetogen. ‘Lees je liever verder of mag ik bij je komen zitten?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mosh knikte begrijpend. Eerlijk gezegd had hij ze nooit echt een denderend stel gevonden, hoewel Burney het afgelopen jaar wel veranderd was – in positieve zin. ‘Wat voor type past er dan wel bij je?’


    James grijnsde scheef. Hij vond haar directheid wel vermakelijk.
    ‘Tja. Ik moet hier nog vrienden maken. Dan kan ik natuurlijk niet direct alle vrouwelijke aandacht op me vestigen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elsa grinnikte. 'Dat is nog op zijn zachts gezegd,' zei ze. 'Van wat ik tijdens het spel had begrepen heeft ze van alles gedaan.'


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Marije keek verbaasd op, maar glimlachte toen ze zag dat het Jasper was. Hoewel ze hem niet vaak had gesproken, had ze zich wel altijd bij hem op haar gemak gevoeld en dat had ze niet bij iedereen. 'Je bent hartstikke welkom,' zei ze. 'Dit boek heb ik toch al meerdere malen gelezen.' Ze tikte op de voorkant en wees de titel aan - het was het derde deel van de Harry Potter-reeks. 'En ik mag hopen dat jij hem ook wel kent? Anders ben je toch iets minder welkom.' Ze grijnsde.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Oh, ja. Je weet de helft nog niet. En ik vermoedelijk ook niet. Maar die heb ik toch hartstikke netjes afgewezen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Starr was niet van plan om diep te gaan. Als haar haren nat werden torste ze haast tien kilo extra mee. ‘Dus… welke gekke party zal ik dit jaar gaan geven?’
    Vorig jaar had ze een geweldig feest georganiseerd, samen met Sol. Ondanks dat de herinneringen aan Sol pijnlijk waren, was het toch wel een mooie periode in haar leven.
    ‘Vorig jaar ging ik als dino naar het verkleedfeest van Sol en mij. Wat een dag was dat. Weet jij nog hoe jij ging?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Pff, niet zulke lastige vragen stellen hoor Mosh.' Ellie grijnsde en dacht even na. 'Ik denk daar niet zo vaak over na eerlijk gezegd. Iemand moet spontaan zijn, humor hebben, en mij aan het lachen kunnen maken. Dat is dan natuurlijk wel essentieel. Ik hou wel van de rust in iemands karakter, maar ook van een beetje wild. Zo zie ik mezelf ook graag. Al moet dat wilde wel weer even van de plank komen. De tijger moet weer even los,' lachte ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Natalee stopte ongegeneerd een groot stuk brood in haar mond, kauwde, slikte en vroeg: 'Zijn jij en Helen ook een stiel?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Natuurlijk kan dat,' vond Helen. 'Moet jij eens kijken hoe snel je dan vrienden maakt.' Ze knipoogde en ze zagen dat de taxi buiten aan kwam rijden. 'Ik hoop maar dat er nog een andere mogelijkheid komt om je dan te bewonderen. Anders ben ik wel erg teleurgesteld.'

    --

    'Wauw, jeetje. Goeie vraag.' DJ dacht even na. Hun vakantie vorig jaar was behoorlijk verwaterd in haar gedachten. Misschien had ze het wel deels verdrongen. Ze was nog verslaafd geweest aan de pillen en ze had ruzie gemaakt met haar vrienden en Jasper. Een vreselijke vakantie dus.
    'Jasper en ik waren verkleed als Romeo en Julia geloof ik,' zei ze. 'Verkleedfeestjes zijn wel altijd leuk. Ik zou nu voor iets heel anders gaan.'

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 21:44 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Nou dat was gisteren anders niet te merken gisteren hoor. Die tijger was zo uitgebroken.’ Hij zei het voordat hij er erg in had, maar had er geen spijt van. Het was waar. Hij maakte er liever grapjes over dan dat ze ongemakkelijk gingen doen. ‘Maar goed, humor, wat rust en ook nog wat wild. Ik ga mijn ogen eens voor je openhouden de komende dagen. Even mijn leuke-mannen-voor-Ellie-radar aan.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bobbi pakte een nieuwe croissant en schudde haar hoofd. ‘Helen is de grootste mannenverslinder die ik ken. We hebben weleens wat geklooid, maar haar voorkeur ligt toch echt veel meer bij mannen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Is goed, daar houd ik je aan,' zei Ellie, die net als Mosh blij was dat ze niet ongemakkelijk gingen lopen doen. En misschien had hij wel gelijk. Was er gisteren al behoorlijk veel van de plank gekomen. 'Wat zijn dingen die jij altijd zoekt in een vrouw?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Noa schudde haar hoofd. 'Nee, een dorpje lijkt me leuk. We zijn hier ook om iets van het land te zien, toch?'
    Ze glimlachte en kwam overeind. 'Dan ga ik me maar omkleden en zo.'
    Met een hand streek ze in het voorbijgaan over Joshua's haar en verdween de tent in om har toiletspullen, een strandjurk ene en handdoek te pakken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jasper grinnikte. ‘Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de boeken nooit heb gelezen, maar DJ heeft me al vrij snel gedwongen om alle films te kijken.’


    ‘Nou, mocht het niet gebeuren dan zal ik je aan het einde van de vakantie een reep chocola geven om je te troosten.’ Hij deed de deur voor Helen open, wachtte totdat ze was gaan zitten en liep toen naar de andere kant. Zodra hij de gordel had omgedaan, vertelde hij de chauffeur waar ze naartoe wilden gaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Als wat?' vroeg Starr nieuwsgierig. 'Misschien ga ik wel als minion. Of als Elvis.'
    Ze vond het heerlijk om over zulke dingen te brainstormen.


    Every villain is a hero in his own mind.