• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 16:43 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Gelukkig maar,' zei Elsa terwijl ze glimlachend haar hoofd schudde. Toch vroeg ze zich af of Johan nog iets anders dwarszat. Aangezien ze liever niet Helen's naakte lichaam voor haar geestesoog wilde zien, besloot ze maar het onderwerp te veranderen. 'Ga je vandaag uitrusten? Of had je nog plannen voor vanmiddag?'


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Natalee knikte. Dat gold ook een beetje voor Bertha, maar ze wist ook dat haar vriendin eigenlijk niet zo veel gaf om het geslacht van haar partner.
    'Dat hoeft ook niks te zeggen, hoor.'
    Bertha had immers ook een hele lange tijd een interesse voor Jelle gehad. Ze draaide een lok haar rond haar vinger en bekeek Boddi's gezicht en datgene van haar lichaam dat ze boven tafel kon zien. Dat ze naar vrouwen keek, wist Bertha toch wel en tot nu toe had ze zich er niet over beklaagd, dus nu zou ze er ook geen probleem van maken.
    'Ik heb ook liever een vrouw, maar ja, soms zijn er enkel mannen voor handen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ben je niet zo'n lezer?' vroeg Marije nieuwsgierig. In haar ogen was het niet mogelijk om van lezen te houden, maar Harry Potter niet door te kunnen komen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Eensgelijks,' glimlachte Christina naar Roxy. Ze richtte haar blik op Yenthe die de bal begon te serveren. Ze was benieuwd of ze ging winnen.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    'Ik heb niet per se plannen gemaakt,' zei Johan. 'Heb je suggesties?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ‘Af en toe las ik weleens wat in het vliegtuig, maar dat waren vooral thrillers.’ Al had hij die de afgelopen twee jaar ook laten staan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Misschien wel als een Disney figuur,' grinnikte DJ. 'Of een vrouwelijke politieagent. Kan ik mooi de handboeien gebruiken als iemand niet naar me luistert,' grijnsde ze. 'Of misschien de vrouwelijke versie van Johnny Depp? Jackie Sparrow?' Het klonk te idioot voor woorden, maar het was inderdaad leuk om erover na te denken.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 22:01 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Aah, oké. Thrillers heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Ik geloof dat ik in mijn leven één thriller heb gelezen voor Engels op de middelbare school, maar eerlijk gezegd weet ik niet eens zeker of dat er eentje was.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mosh haalde zijn schouders op. ‘Ik ben niet zo kieskeurig.’
    Of misschien ook wel. Hij kon zich de laatste normale relatie die hij had gehad niet eens herinneren.
    ‘Niet voor op de korte termijn, dan. Ik weet niet, de leeftijd dat ik echt hoteldebotel werd heb ik al een tijdje achter me gelaten.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'We kunnen naar het strand hier gaan?' stelde Elsa voor.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    'Prima.' Racquel was toch aan het werk - zolang hij haar niet hoefde te zien, vond hij alles wel prima.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jelle knikte. 'Jawel.' Voor zover dat mogelijk was met alcohol op, maar het gaf niet. Hij was niet van plan zich deze vakantie ook maar ergens voor te haasten of om zich ergens druk over te maken. Er lagen hem en zijn vrienden - met name zijn zus en haar vriendinnen - geen gevaar op de loer en dus hoefde hij ook totaal niet alert te zijn. Niet dat hij dat veel was geweest in de tijd dat zijn zus hem echt nodig had gehad.
    Hij kwam overeind om Alienna te kussen en stiekem ad hij meer gedaan als hij dat gedurfd had. Hij wist na al die maanden echter nog steeds niet hoe Alienna daar in stond en hij vond het moeilijk en ongemakkelijk om daar over te beginnen. Daarom streek hij alleen nog een keer over haar haren en haar zachte gezicht voor hij haar even tegen zich aan drukte.


    Daan glimlachte toen ze er bij kwam staan en probeerde zo nonchalant mogelijk weer verder te gaan met de afwas. hij moest gewoon normaal doen, dat zou het beste werken.
    'Heb je al plannen voor vandaag?' vroeg hij, alsof hij haar veel beter kende dan het geval was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cecila verbaasde zich over zijn vraag. 'Niet echt,' zei ze. 'Misschien de omgeving een beetje verkennen. Er schijnen hier best leuke dorpjes in de buurt te zijn.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hoteldebotel zijn is niet leeftijdsgebonden,' zei Ellie. 'Dat kan je op ieder moment overkomen. Je moet gewoon de juiste persoon vinden.' Ze zuchtte even onmerkbaar en dronk de laatste slok van haar drinken op. 'Misschien moeten we zo maar gaan.' Dat vreselijke schuldgevoel - dat ze wonderbaarlijk genoeg even had weten te onderdrukken - kwam weer bovendrijven. 'Vertellen we het haar samen?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nee, ik doe het wel alleen,' zei Mosh kortaf. Hij was eigenlijk helemaal niet van plan om iets over Ellie te zeggen. Meer... in het algemeen.


    Every villain is a hero in his own mind.