• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 16:43 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dank je schat,' grijnsde Raine. 'Who's next? Niemand verslaat Ruige Raine!' Hij lachte overdreven.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:06 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Starr dacht serieus over haar woorden na. ‘Misschien heb ik er wel geen behoefte aan om mensen écht te leren kennen.’
    En wilde ze al helemaal niet dat anderen háár echt leerden kennen. Dat wilde ze zelf niet eens.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mosh bekeek de foto nog eens. Ze had dezelfde haarkleur als hij, maar verder?
    'Als jij het zegt...' Hij grijnsde scheef. 'Jij wilt vast ook kinderen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Zwitserland,' zei Natalee. 'Nederlands is zo'n beetje het enige wat ze daar niet praten.'
    Ze grijnsde. 'Maar mijn vriendin is grotendeels Nederlands opgevoed, dus ik had geen keuze.'
    Ongevraagd strekte ze haar hand uit naar een broodje. Als het niet mocht, merkte ze dat vanzelf wel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Na een verfrissende douche- en opknapbeurt voelde Helen zich weer op en top. Ze had vanmiddag afgesproken met James en ze was wel benieuwd of er nog iets interessants en spannends te beleven viel. Ze droeg een simpel wit strand jurkje, die wel gemaakt leek te zijn voor haar afgetrainde lichaam.
    'Zo James. Ben je er klaar voor?' vroeg ze, toen ze hem voor zijn tent aantrof. 'Wat zullen we eens gaan doen vandaag?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Ik serveer wel.’ Slater serveerde naar Raine en rende toen naar de andere kant van de tafel, waar Roxy en Christina stonden. Een jongen en een meisje wiens naam hij alweer was vergeten, bleven achter hem staan.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat lijkt me heel erg eenzaam,' zei DJ langzaam. 'Als niemand je echt kent. Zeker als je een relatie hebt is het wel essentieel. Ik denk niet dat een relatie stand kan houden als je elkaar niet goed leert kennen. Er valt zoveel over iemand te leren en ontdekken. Zowel in vriendschap als in liefde.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Yenthe staarde met grote ogen naar het batje in haar handen. Ze had zich sowieso ongemakkelijk gevoeld bij deze situatie, maar nu de jongen met de hoed - die hij nu overigens niet droeg, waardoor ze zijn gezicht beter kon zien - plotseling zo dicht bij haar in de buurt stond, kon ze al helemaal niets meer. Ze overwoog om het batje neer te leggen en weg te lopen, maar dat leek haar ook geen goed plan, want dan zouden er vast vragen komen.
    Net als gisteren bezorgde de jongen haar weer de kriebels - maar ze wist niet of dat wel positief was. Ze werd bang van hem, maar haar ogen werden toch naar hem toegetrokken. Ze merkte dat haar benen zwak aanvoelden en probeerde daarom haar volle focus te houden op de tafeltennistafel. Toen ze een balletje naar haar toegespeeld kreeg, wist ze deze tot haar verbazing terug te spelen. Niet omdat ze slecht was in dit spel, want ze kon echt wel een balletje raken, maar haar handen trilden zo erg dat ze zich niet kon voorstellen dat het balletje niet alle kanten op ging.
    'Hé, jou herken ik!' zei het meisje, dat zich net had voorgesteld als Roxy, plotseling. 'Jij stond achter de balie!'
    Yenthe voelde zich een halve seconde niet aangesproken - tot Roxy haar recht aankeek en ze plotseling besefte dat het over haar ging. Haar hart klopte als een bezetene en ze voelde haar handen klam worden. Ze knikte en probeerde te glimlachen.
    'Goh, je werkt hier dus? Wat leuk!' Roxy grijnsde breed. 'Ik heb ooit ook op een camping gewerkt, maar toen deed ik vooral recreatiewerk met kleine kinderen. Het is vast heel anders om op een jongerencamping te werken. Wat moet je zoal doen?'
    Yenthe slikte moeizaam voor ze antwoordde. 'I-ik moet vooral de eh - dingen schoonmaken. En zo.'
    'Oh.' Roxy klonk niet erg enthousiast. 'En achter de balie staan, dus? Hoe ben je bij zo'n camping terecht gekomen?'
    Yenthe begreep direct de achterliggende vraag. Wat doet zo'n verlegen, stil meisje als jij nou op een jongerencamping? Welke malloot heeft je in hemelsnaam aangenomen?
    'Mijn - mijn vader is de eigenaar.'
    'Huh?' Roxy fronste. 'Gisteren was er ook een meisje dat zei dat haar vader de eigenaar van de camping was. Is dat jouw zus, dan?'
    De radartjes werkten hard in Roxy's hersenpan, dat was overduidelijk. Yenthe vond het bijzonder dat ze direct de goede conclusie trok, want ze kon zich voorstellen dat niemand begreep dat zij en Racquel ook maar enigszins aan elkaar verbonden waren. Ze konden niet meer van elkaar verschillen.
    'H-halfzus.' Yenthe durfde het aan om heel kort naar de jongen te kijken, maar toen hij toevallig ook naar haar keek, wendde ze direct haar blik weer af en staarde ze naar haar batje. Ze had voor vandaag wel genoeg in vervelende sociale situaties gezeten en wilde het liefst in haar bed wegkruipen met een boek.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Op blijven letten Slater! Ik hak je tot mootjes gozer.' Hij grijnsde uitdagend en rende om de tafel heen, zodat de volgende kon slaan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Hey, ik ben Christina,' antwoordde Christina Roxy. Ze keek naar de jongen die klaar stond voor zijn volgende potje en net 'Ruige Raine' werd genoemd.
    'Wint hij soms elk potje?'


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Elsa wierp even een blik op haar bagage. Ze had gelukkig nog een enkel broodje meegepakt voor later op de middag.
    'Hier,' zei ze tegen Johan, terwijl ze een broodje kaas aan hem gaf. Hij leek opmerkelijk gespannen en kleurde zelfs een beetje rood. 'Hoe gaat het met je sinds gisteren?'


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    'Lichte kater,' grinnikte Johan. 'Iets te veel gedronken, ben ik bang. Met jou dan?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ‘Zwitserland…’ herhaalde Bobbi. ‘Daar ben ik nooit geweest. Ziet het er een beetje uit als Oostenrijk?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, ooit zou ik dat wel heel graag willen,' glimlachte Ellie. Als het haar gegeven was natuurlijk. 'Ik hou erg van kinderen. Al heb je wel eerst een partner nodig voordat je kinderen kunt krijgen. Er zijn natuurlijk talloze manieren tegenwoordig.. maar ik hoop ooit graag een ouderwets leventje te kunnen leiden. Man en kinderen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Goed, geen kater gelukkig. Ik hield mezelf ook meer op de vlakte afgelopen avond,' zei Elsa. Ze keek onderzoekend naar Johan gezien zijn paniekerige toestand. 'Zeker weten dat alles goed gaat na dat gedoe met Helen?' vroeg ze met een meesmuilende glimlach om duidelijk te maken dat ze die situatie gisteren wel degelijk had gezien. 'Ze lijkt mij een nogal...opvallende persoonlijkheid.'


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney