• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Blijkbaar ben ik nu het soort persoon dat de enige nacht tussen een vakantie en comic con doorbrengt tussen de lamme mensen op een feestje

    Ik geloof dat ik ergens onderweg officieel een extravert ben geworden, hoe is dat gebeurd


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    KLIK :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je bent wel vaak online voor iemand die zo druk is en je ouders op "bezoek zijn".


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, de nieuwe muziek video van Christina Grimmie en ik zit bij 10 seconden al te huilen.

    Het is met korting hoor mensen, wel 12,50 D:
    Moet ik dat serieus in de titel zetten? Nou, daar komt het dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Crushing on Harley

    Wanneer gaat mijn koppijn nou weg? Het is echt vervelend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, nu mijn stiefvader overhalen dat we ook wel twee kittens erbij kunnen nemen ipv 1 :'D


    Stenenlikker

    hoi ik ben weer in de stemming om gb berichtjes te plaatsen, zo als je je verveelt, feel free to post something.
    Big hugs

    cry rivers. mijn reeds depressieve, oude oom is gaan sleutelen aan de lamp want die werkte niet. okay het leek goed te gaan en al maar er ging iets mis. de elektriciteit heeft hem geraakt en hij is naar voren geschoten ipv naar achter. hij is bijna levend verbrand, bijna, hij heeft enkel zijn gezicht en handen verbrand. van zijn handen is al het vel verschroeid en op sommige stukken zelfs vlees. zijn gezicht is er gelukkig niet zo erg aan toe. hij is depressief dus nu loopt hij de hele tijd te zeggen dat Allah hem maar moest laten doodgaan. arme oom fakir.


    Heaven is a place that we all have

    Yesyes, ik mag in elk geval op sollicitatiegesprek komen, dat is al iets ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Babysquirrel schreef:
    cry rivers. mijn reeds depressieve, oude oom is gaan sleutelen aan de lamp want die werkte niet. okay het leek goed te gaan en al maar er ging iets mis. de elektriciteit heeft hem geraakt en hij is naar voren geschoten ipv naar achter. hij is bijna levend verbrand, bijna, hij heeft enkel zijn gezicht en handen verbrand. van zijn handen is al het vel verschroeid en op sommige stukken zelfs vlees. zijn gezicht is er gelukkig niet zo erg aan toe. hij is depressief dus nu loopt hij de hele tijd te zeggen dat Allah hem maar moest laten doodgaan. arme oom fakir.


    Awh, dit is echt zielig :c

    Beterschap voor hem!


    26 - 02 - '16

    Oké, weet je wat, ik houd van taal en ik houd van mensen die enthousiast zijn over taal, maar het is wel belangrijk om te beseffen dat prescriptieve taalregels extreem klassistisch zijn en volkomen onnodig tweede taalsprekers en mensen met taalproblemen buitensluiten en dat is niet een goed ding en niet iets wat we moeten aanmoedigen. (no_chears)

    Edit: En ik zie nu dat dit door een actief topic nogal klinkt als een soort vagueblogging maar zo was het niet bedoeld, whoops. Algemene frustratie hier, geen specifieke. :x

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 22:28 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blankness. Numbness. Nothing. Absolutely nothing..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fuck mijn laptop. ;c


    Your make-up is terrible