• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Square schreef:
    Oké, weet je wat, ik houd van taal en ik houd van mensen die enthousiast zijn over taal, maar het is wel belangrijk om te beseffen dat prescriptieve taalregels extreem klassistisch zijn en volkomen onnodig tweede taalsprekers en mensen met taalproblemen buitensluiten en dat is niet een goed ding en niet iets wat we moeten aanmoedigen. (no_chears)


    Descriptieve taalregels ftw. Alhoewel dat ik dan misschien wel wat trauma's ga oplopen aan regels die algemeen aanvaard gaan worden omdat iedereen het heden ten dage zo schrijft, but it's for the greater good.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Not fair. Not fair. Not fair. Not fair. Not fair. Not fair.
    I deserve all that, too.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    what the hell :W


    Caution first, always.

    Ik heb een super awesome Pokémonshirt besteld voor nog geen 5 dollar. Het leven is goed ;3


    26 - 02 - '16

    Aravis schreef:
    (...)

    Descriptieve taalregels ftw. Alhoewel dat ik dan misschien wel wat trauma's ga oplopen aan regels die algemeen aanvaard gaan worden omdat iedereen het heden ten dage zo schrijft, but it's for the greater good.


    Haha, nou ja, uiteindelijk zullen die veranderingen natuurlijk ook in prescriptieve grammatica onvermijdelijk zijn, zelfs al loopt dat soms decennia achter op het werkelijke gebruik, dus misschien verzacht dat de pijn een beetje. :Y)

    Maar inderdaad, een wat meer descriptieve inslag zou niet slecht zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zie het echt niet meer zitten.

    Ha ha. fuck. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is zo verdomd warm.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Nee, nee, nee. Godverdomme, neeeeeeee. Ik kan alleen met iDeal betalen, of een af andere wazig Russisch ding wat ik niet vertrouw, en ik heb mijn tan-codes niet bij me. Wááárom kan ik niet gewoon met Paypal betalen T-T


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Nee, nee, nee. Godverdomme, neeeeeeee. Ik kan alleen met iDeal betalen, of een af andere wazig Russisch ding wat ik niet vertrouw, en ik heb mijn tan-codes niet bij me. Wááárom kan ik niet gewoon met Paypal betalen T-T


    Need help?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Need help?



    Ooit gehoord van WebMoney?


    26 - 02 - '16

    Nou, blijkbaar weer gelukkig 2017 en nu aub kappen met dat vuurwerk. Dit is de vierde avond achter elkaar en ik wil slapen:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh gelukkig, mijn vriend is zo lief dat hij het even online betaalde en dat ik het gewoon in cash terug kon geven aan hem. Gelukkig ;3


    26 - 02 - '16

    Ew. Ik hoorde net iets ritselen in mijn kamer en heb geen idee wat zou kunnen zijn D:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Een meisje wat (oké dat is nog te begrijpen en ik mag niet neuten want ik zei daarnet zelf wat over descriptieve taalregels)
    Het tweede Russische atleet
    Ander stijl als de Amerikanen
    De resultaat

    Ik kijk de Olympische Spelen nooit meer op NOS. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 23:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried