• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Hé, be nice Spyke. Ik stalk niet. Ik volg.' Ze glimlachte. 'Ik boei het liefst die eerste vast,' zuchtte Helen melodramatisch tegen Bobbi. 'Maar Lee is een leukerdje inderdaad. Zag hij er goed uit?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Nog tips?'

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 14:33 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Ja, ik zou zeggen maak er werk van! Er loopt genoeg rond hier.' Hij luisterde met een half oor naar de introductie van Starr op het podium en kende de band die ze aankondigde niet. 'Je vrouwtje ziet er wel goed uit in dat Catwoman pak,' floot Raine. 'Ik zou even vragen hoe het met je pussycat gaat. Je ontloopt haar. Je bent toch nog wel verliefd hè?' Hij gaf Slater een duw tegen zijn schouder.

    Slater keek zijn vriend onderzoekend aan. Hij bleef er maar op aandringen dat er iets mis zou moeten zijn met zijn relatie, maar hij vond dat het prima ging met Gail. ‘Als je een probleem met Starr hebt moet je daar wat aan doen, in plaats van te doen alsof Gail en ik dezelfde problemen hebben. Ik kan zo met een gerust hart naar haar toelopen, maar jij verlaat volgens mij nog liever de tent.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Misschien wel ja. Ik zou ook niet weten wat ik tegen haar moest zeggen.' Hij dronk opnieuw zijn glas leeg. 'Sorry dat ik zo lullig deed over jou en Gail. Misschien ben ik wel gewoon jaloers,' zuchtte hij. 'Ik mis soms een beetje de diepgang met Starr. Onze gesprekken gaan eigenlijk nooit echt ergens over, en als dat wel zo lijkt te gaan begint ze over iets anders. Ben ik een slechte vriend?' vroeg hij zich hardop af.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Tuurlijk niet,' vond Roxy. 'Dit is iets waar je samen uit moet komen. Misschien moet je gewoon tegen haar zeggen dat je iets met haar wilt bespreken.' Of haar dumpen, dacht ze erachteraan, maar ze vond die gedachte meteen heel onaardig, dus probeerde ze hem te verwerpen. Ze vond Starr gewoon onaardig.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordeliae schreef:
    'Misschien wel ja. Ik zou ook niet weten wat ik tegen haar moest zeggen.' Hij dronk opnieuw zijn glas leeg. 'Sorry dat ik zo lullig deed over jou en Gail. Misschien ben ik wel gewoon jaloers,' zuchtte hij. 'Ik mis soms een beetje de diepgang met Starr. Onze gesprekken gaan eigenlijk nooit echt ergens over, en als dat wel zo lijkt te gaan begint ze over iets anders. Ben ik een slechte vriend?' vroeg hij zich hardop af.

    ‘Wel als je haar blijft ontlopen,’ vond Slater. ‘Je moet gewoon zeggen dat je het vervelend vindt als ze van onderwerp verandert.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat is makkelijker gezegd dan gedaan,' zuchtte Raine. 'Maar ik kan er niet omheen denk ik. Ik ga haar zo wel opzoeken,' mompelde hij.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Starr keek tevreden rond. Het was een gezellig feest dat inmiddels al een uur aan de gang was. De drank vloeide rijkelijk en zij voelde zich ook al een beetje aangeschoten. De zanger van de band hield een praatje over liefde die hij in de lucht voelde hangen en ze begonnen een cover van een liefdesliedje te spelen dat Starr vaag van de radio kende. Verschillende stelletjes kwamen in het midden bij elkaar en ze keek een beetje onzeker naar Raine. Hij had echter nog geen blik op haar geworpen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het liefdesliedje wekte verschillende reacties op: vriendengroepen die de armen om elkaar heen sloegen en keihard meeblèrden, en stelletjes die gingen slowdancen. Joshua had zijn oog vanaf het begin op een meisje laten vallen met wie hij oogcontact had gemaakt en nu hij al meerdere biertjes achterover had geslagen, had hij genoeg moed om naar haar toe te gaan en haar te vragen of ze een dansje met hem durfde te wagen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Slater spoorde Raine aan om naar Starr toe te gaan. Hij tikte haar op de schouders en spreidde zijn armen een beetje hoopvol uit. 'Dansen?' Hij wachtte niet op antwoord en pakte haar handen vast. 'Het feestje is leuk,' zei hij. 'Cool gedaan allemaal.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ellie was aangenaam verrast dat ze door de jongen ten dans werd gevraagd. Ze had hem al een paar keer gezien en een blik met hem gewisseld. Geen van beiden was echter een praatje gaan maken.
    'Natuurlijk wil ik dansen,' zei ze opgewekt. 'Ik hoop dat je een beetje goede dansmoves hebt.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ai, dat kan ik niet beloven,' zei hij grijnzend, terwijl hij haar hand vastpakte en warm werd van haar aanrakingen. 'Maar ik zal mijn uiterste best doen.' Hij legde zijn handen om haar middel en voelde zijn hart sneller bonzen nu ze zo dichtbij hem stond. Ze was echt heel erg mooi.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Bobbi vond dat ze wel lang genoeg had gewacht. Toen er slownummers werden opgezet, besloot ze meteen haar kans te grijpen. Ze liep naar het groepje onbekenden toe en keek Roxy aan. ‘Heb jij zin in een dansje?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    DJ had het afgelopen uur een beetje rondjes gelopen om te kijken of alles goed ging. De band was nog steeds aan het spelen en viel gelukkig in goede aarde en iedereen leek het naar zijn zin te hebben. Ze zag her en der mensen dansen en met elkaar kletsen. Ze keek vanaf een eindje toe en voelde ineens een zwaar gevoel op haar borst, alsof ze haar tranen niet langer kon bedwingen. Hoe kon je met zoveel mensen van wie je hield om je heen zijn en je toch soms zo eenzaam voelen? Ze leunde tegen de wand en glimlachte toen ze zag dat Starr en Raine met elkaar gingen dansen. Ze had de laatste dagen vrij veel met Starr opgetrokken, en het was haar wel opgevallen dat ze niet veel tijd samen doorbrachten. Ze had dat zelf echter ook nog niet bijster veel gedaan met Jasper, terwijl ze zich juist zo had verheugd op de vakantie. Even weg van alle werkstress. Toen de zanger van de band een rustig nummer aankondigde liep ze de zaal door.
    'Heeft deze knappe dokter even tijd voor zijn favoriete patiënt?' Ze glimlachte en gaf Jasper een knuffel.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Roxy keek het meisje verbaasd aan. Zou ze op meiden vallen? Of was ze gewoon heel spontaan en wilde ze gewoon samen dansen? Ach, het maakte ook niet uit. Ze had al een paar drankjes op en bovendien kon dansen geen enkel kwaad.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat valt me nu weer een beetje tegen,' zei Ellie. 'Met slechte dansmoves maak je geen goede indruk hoor,' knipoogde ze. Ze voelde zich echt als een prinses met die lange jurk aan en glimlachte naar de jongen. Hij zag er leuk uit en ze voelde de aandrang om zelf ook een goede indruk achter te laten, al had ze geen flauw idee hoe.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?