• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    (...)
    'Roxy! Dat had ik je al verteld, gekkie. Waar zit jij met je gedachten? Toch niet weer bij Jasper hè?'
    Bobbi schudde afkeurend haar hoofd.



    'Altijd toch,' zuchtte Helen. 'Al mijn plannetjes mislukken altijd. Of pogingen. Maar goed. Roxy. Ik denk dat ze hetero is, maar als iemand haar van gedachten kan doen veranderen ben jij het misschien wel.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dat vind ik knap van je,' zei Marije. 'Maar voel jij je dan niet eenzaam?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Oh!' Ze was verrast door zijn opmerking en wist niet zo goed hoe ze erop moest reageren. Ze was niet erg spontaan en had zoiets zelf nooit ter sprake gebracht, omdat ze het veel te confronterend vond. Nu werd ze echter gedwongen om er wel over te praten en ze voelde lichte paniek in zich opborrelen. 'Ik - ik vond het ook leuk.' Dat klonk alsof ze zich verplicht voelde om zoiets te zeggen... Terwijl ze het wel meende. Ze vond het alleen heel spannend om dat toe te geven. 'Echt leuk!' Dat klonk weer veel te enthousiast, bijna wanhopig... Ze begon haartjes uit haar sjaal te halen en keek hoe die op de grond dwarrelden.

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:53 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordeliae schreef:
    'Dan verrassen we elkaar,' zei DJ opgetogen. Ze was opgelucht dat Jasper niet boos op haar was vanwege haar rare gedrag. Ze wist dat ze met elkaar moesten praten over de problemen die ze soms hadden in de slaapkamer, maar het zou niet makkelijk zijn. Praten over dat stukje van haar verleden was pijnlijk en altijd confronterend. Maar ze zouden toch niet om een gesprek heen kunnen.
    'Je bent lief,' zei ze. Hun ogen lieten elkaar voor een aantal seconden niet los en haar mondhoeken krulden omhoog. Ze begreep niet dat ze hem had ontlopen. Ze was een idioot. 'Ik zal je even insmeren, je schouders zijn een beetje rood.' Ze pakte haar tube zonnebrand en masseerde de zonnebrand zachtjes uit op zijn schouders.
    'Heb je nog iets van je ouders gehoord?' vroeg ze nieuwsgierig.

    'Ik kreeg een appje dat ze bij hun hotel in Denemarken zijn aangekomen en dat de internetverbinding slecht was.' Hij ging iets rechterop zitten zodat DJ er beter bij kon.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordeliae schreef:
    (...)


    'Altijd toch,' zuchtte Helen. 'Al mijn plannetjes mislukken altijd. Of pogingen. Maar goed. Roxy. Ik denk dat ze hetero is, maar als iemand haar van gedachten kan doen veranderen ben jij het misschien wel.'


    ‘Iedereen is vanbinnen een beetje bi. Ze moet het gewoon nog ontdekken en ik zal haar helpen. Komt helemaal goed.’ Ze wierp nog een tevreden blik in de spiegel en trok haar topje iets omlaag. ‘Ben je klaar om te gaan?’

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Gelukkig,' zei ze. Ze was blij dat de band met zijn ouders was verbeterd sinds een jaar of twee en dat ze eindelijk hun fout hadden ingezien. Ze merkte dat zijn rug ook een beetje rood was geworden van de zon en smeerde nog wat verder in. 'Dat wordt flink aftersunnen straks. Misschien nog met massage als jij morgenochtend warme broodjes haalt,' plaagde ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Helen keek haar vriendin grijnzend aan en knikte. 'O, en of ik er klaar voor ben. Je hebt nog helemaal niets over mijn outfit gezegd trouwens!' Ze was verkleed gegaan als sexy politievrouw. Ze droeg voor een politie nu over het algemeen behoorlijk weinig en ze had haar handboeien in de aanslag.
    'Geen man die veilig is voor me vanavond.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Spyke mag in de beginpost.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 10:48 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Het maakt niet uit wat jij aandoet, schat. Je bent altijd een lekker wijf. Ik ben benieuwd wie er vanavond geboeid onder je ligt.'
    Ze verlieten de toiletruimte en wandelden naar het feestgebouw.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helen blies een kushandje naar Bobbi. 'Dank je snoes. Ik ben benieuwd of Gail zich nog in haar Catwoman outfit heeft kunnen hijsen.'
    'Dat hoorde ik!' zei Gail, die op een drafje kwam aangelopen. 'Ik heb medelijden met jullie doeleitten vanavond,' zei ze hoofdschuddend, terwijl ze hun kleding bekeek.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Waarom?’ vroeg Bobbi met oprechte verbazing. ‘Dit is toch wat iedere man of vrouw of wil?’ Ze liet haar handen over haar borsten en billen glijden. 'Oh, ik heb trouwens al iemand gevonden voor een triootje! Nog een erbij!' Ze wreef verlekkerd in haar handen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 11:33 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik kan het me niet voorstellen,' zei Gail. 'Twee oversekste dames. Ik zou keihard wegrennen.'
    'Je liegt,' zei Helen, die zichzelf bewonderde. 'Wie is de gelukkige Bob?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Starr had besloten om zich als Olaf te verkleden. Ze had de vorige dag aan een kostuum gewerkt en was blij met het resultaat. Langzaam stroomde de zaal steeds voller. Ze stond samen met DJ aan de ingang met een blad champagne. De campinggasten werden via een rode loper verder de zaal in geleid.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gary stapte ook Spyke uit de taxi. Hij was moe na zo'n lange rit en had eigenlijk helemaal geen zin meer om nog een tent op te zetten, maar hij wist dat het wel nodig was. Hij hoopte maar dat hij Bobbi volledig kon verrassen, want hij had echt zijn best gedaan om niet te laten blijken dat hij ook zou komen. Ze had hem al eerder gevraagd om mee te gaan op vakantie, maar hij had moeten werken; wat ze niet wist, was dat hij een week later toch vrij had kunnen krijgen en dat hij daarom vrij snel daarna ook een vakantie geboekt had. Net als Gary wilde hij zijn vrienden graag verrassen.
    Hij had een stacaravan met twee kamers gehuurd. Hij had geen hekel aan kamperen in een tent, maar prefereerde het comfort van een normaal bed ten opzichte van een luchtbed. Hij werkte veel en had een flink vermogen opgebouwd en dus kon hij zich die luxe prima veroorloven. Samen met Gary liep hij naar de receptie en werden ze naar hun stacaravan gestuurd; Gary sliep in de andere slaapkamer. Bij de receptie werd hen verteld door een vrij knappe meid (die zich voorstelde als Racquel) dat er een uur later een feest zou plaatsvinden met een filmthema. Ze was uitgebreid met hem aan het flirten en hij ging er maar op in, want natuurlijk was het wel vleiend en hij vermaakte zich er altijd wel mee. Hij stootte Gary aan en stelde voor om ook maar naar het feest te gaan. Terwijl ze naar hun stacaravan liepen, sprak Spyke luidop zijn ideeën uit over hoe ze verkleed zouden kunnen gaan, maar eigenlijk had hij niet echt veel inspiratie. Gary had echter al een heel plan, dus besloot Spyke het zichzelf makkelijk te maken en gewoon zijn zwembroek aan te doen. Als iemand zou vragen als wie hij verkleed was, zou hij gewoon zeggen dat hij een personage in "Jaws" was die opgegeten zou worden.
    Het duurde lang voordat ze eindelijk naar het feest konden gaan, want Gary wilde eerst zijn kledingkast inruimen en moest vervolgens nog de perfecte outfit kiezen, en hij moest ook zijn schoenen nog een keer extra lakken. Spyke wachtte ongeduldig, want hij kon niet wachten tot hij zijn zus kon verrassen (en Helen ook, want ook met haar kon hij goed opschieten). Uiteindelijk was Gary dan ook eindelijk klaar en liepen ze naar de feestzaal. Spyke wilde gewoon naar binnen lopen, maar Gary had andere plannen. 'Ik zie je straks wel,' verzuchtte Spyke, die gewoon graag naar zijn zus wilde. Hij kon best goed met Gary opschieten, maar het was wel echt het toonbeeld van 'gay' en soms was hij gewoon heel erg vermoeiend. Zoals nu.
    Terwijl Gary zich aan het voorbereiden was voor zijn grote welkomstact, liep Spyke de zaal binnen. Hij zag Bobbi direct staan en liep onopvallend naar haar toe. Toen hij achter haar stond, legde hij zijn handen op haar ogen en fluisterde hij in haar oor: 'Surprise...'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Spykie, ben je al klaar liefje?' vroeg Gary. De broer van Bobbi was samen met hem mee gereisd, en dat vond Gary geen straf. Hij bekeek zichzelf vol bewondering. Hij droeg een pak en had daaroverheen een bijpassende gouden mantel. Kleine steentjes glinsterden in in het licht en hij haalde een poetsdoekje over zijn zwarte, gelakte schoenen heen. Ze glommen perfect. Hij pakte zijn masker en trok hem voorzichtig over zijn perfect gestylde haren.
    'Ik zie er perfect uit vanavond,' zei hij trots. 'Mijn liefjes zullen niet weten wat ze overkomt. Ik heb een hele act voorbereid.' Hij sprak met enthousiaste handgebaren. 'De tent zal uit zijn dak gaan,' zei hij vol overtuiging.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 11:56 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?