• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Na een lange middag had Ilse toch de energie gevonden om terug te gaan naar de camping. Ze liep terug naar haar tent en zag toen dat Marije en Cyrith voor zijn tent zaten, maar wist niet zo goed of ze daar naartoe wilde. Ze wist niet wat ze tegen Cyrith moest zeggen, zeker niet nu hij zo'n terugval had gehad en ze dat praktisch genegeerd had de afgelopen week. Hun vriendschap verwaterde, maar ze kon het niet opbrengen om er iets tegen te doen.
    Voor haar outfit had ze zich verkleed als 'Sam' van 'A Cinderella Story'. Ze had een heel mooi masker in een verkleedwinkel gekocht en ze had ook nog een heel mooie jurk op de kop getikt bij een tweedehands winkeltje. Ze hoopte maar dat zo weinig mogelijk mensen haar zouden herkennen.
    Ze liep naar de douchehokjes en kleedde zich daarom. Ook krulde ze haar haren en deed ze een flinke laag makeup op, zodat ze bijna onherkenbaar was. Ze herkende zichzelf in ieder geval niet terug, maar dat kon ook komen doordat ze zo'n droevige blik in haar ogen had.
    Ze liep in één keer door naar de feestzaal, om daar een appje naar Marije te sturen dat ze er al was. Hoe langer ze kon uitstellen dat iemand haar herkende, hoe beter.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 13:01 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    'James Bond,' mompelde hij ongemakkelijk. Eigenlijk wel stom dat ze dat niet zag. NIet dat hij wist als wie zij verkleed was, maar toch.
    Ze liepen het kampeerveld af en zetten koers naar Party Hardy.


    'Oh ja, dat dacht ik al! Maar ik dacht dat je misschien verkleed was als één van die mannen uit 'Men in Black'. Maar James Bond is wel logischer.' Ze lachte ongemakkelijk.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cyrith merkte ook dat hij opener was dan hij een lange tijd geweest was. Bij Marije was dat altijd makkelijker gegaan. Hij toonde een zweem van een glimlach – een echte. ‘Dat is zo.’ Er viel even een stilte, maar die voelde niet ongemakkelijk. Hij keek om zich heen. ‘Volgens mij zijn de meesten zich al voor het feest al aan het omkleden. Als wat ga jij verkleed?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Een heel slechte versie van Rapunzel,' antwoordde Marije. 'Ik ga mijn haar invlechten en ik heb een roze jurk, al lijkt die niet heel erg op die van Rapunzel. Maar het is iets.' Ze keek naar hem. 'Blijf jij hier?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ‘Ach, na wat drankjes wordt ieder feestje leuk,’ vond Slater. ‘Je moet toch wel een beetje doen alsof je het feestje dat je vriendin heeft georganiseerd leuk vindt hoor.’ Hij pakte een biertje aan dat hij aan de bar had besteld en zette zijn hamer op de grond neer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Hoi Gail.’ Hij schudde haar de hand. Inmiddels kende hij alle namen van de vriendengroep en hij zou erop moeten letten dat dat niet ging opvallen. ‘Hebben jullie er zin in?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik hoop maar dat mensen het een geslaagd feestje vinden vanavond,' zei DJ tegen Starr. Ze zou het erg jammer vinden als het feest een flop zou worden en al die voorbereidingen voor niets zouden zijn geweest. 'Gelukkig is wel bijna iedereen verkleed.' Ze keek nog even achterom en zag Helen bij de bar staan. Ze wist steeds weer haar gevoelige snaar te raken en dat frustreerde haar. Ze hoopte maar dat ze Jasper met rust zou laten. Ze had hem überhaupt nog niet gezien vanavond omdat ze zelf pas laat klaar was geweest,en was benieuwd hoe hij verkleed was gegaan.
    'Misschien moet jij maar even de introductie doen vanavond Starr. Ik sla waarschijnlijk helemaal dicht op dat podium.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ze heeft toch geen aandacht voor mij, dus waarschijnlijk merkt ze niet eens op dat ik er ben vanavond.' Raine gooide zijn biertje achterover. 'Waar is jouw chick eigenlijk? Jullie zijn weinig samen,' vond hij. 'Koudwatervrees?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Zeker, zeker. Ik heb me niet voor niets zo opgedoft natuurlijk,' antwoordde Helen.
    'Pas maar op dat je niet vast aan haar vastgebonden zit straks. Ze is gevaarlijk,' waarschuwde Gail. 'Haar libido staat flink hoog.' Ze knipoogde naar James, die niet goed leek te weten hoe hij moest reageren.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Ja, denk het wel. Misschien dat ik nog even kom kijken later.’
    Dat was hij niet echt van plan geweest, maar wat kon het voor kwaad? Dan had hij in elk geval zijn gezicht even laten zien. Hij wist dat Lotte vanmiddag een kostuum was gaan regelen en hij was wel benieuwd wat het geworden was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catan schreef:
    (...)

    'Ik ben als een personage in Jaws die ergens halverwege de film wordt opgegeten,' zei Spyke. 'Maar dan in de tijd dat ie nog leeft.'

    Bobbi grinnikte. ‘Zoiets bedenk jij ook echt alleen.’
    Ze liepen pratend naar de bar toe en bestelden daar een paar drankjes.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Flynn bestelde een biertje en zwaaide naar Jelle en Allienna, die een eindje verderop stonden. Hij liep naar hen toe, er van uit gaand dat ANgel hem wel zou volgen. Zij had nog geen drinken gewild, wat Flynn gerust stelde.
    'Alles goed?' vroeg hij, wetend dat ze hem niet zouden horen. Uit zijn gezichtsuitdrukking kon Jelle echter heus wel opmaken wat hij bedoelde. De jongen knikte dan ook en ze zwegen weer even tot Flynn toch wel wilde weten als wie Jelle verkleed was. Alienna was makkelijk, met haar dreads was het ook een slelle keuze geweest, maar Jelles outfit kon hij niet echt thuisbrengen.
    'Wie moet jij voorstellen?' Jelle was hem voor en Flynn grijnsde een beetje schaapachtig.
    'Flynn Rider. Van Tangeled.'
    Jelle lachte, name en slok van zijn drinken en keek naar zijn zusje dat achter Flynn aan kwam. Ze droeg een simpele witte jurk, maar hij wilde niet vragen als wie ze verkleed was. Hij wist niet of ze dat leuk zou vinden en hij had geen zin in gedoe. Eigenlijk had hij liever gezien dat ze gewoon lekker vroeg naar bed zou gaan, zodat ze de volgende dag en de dagen daarna nog een beetje van haar vakantie kon genieten. Niet dat hij daar iets over te zeggen had.
    'Wil je drinken, Ang?' vroeg hij, toen hij zag dat zij nog geen drinken had en Flynn wel.
    Ze knikte en Jelle draaide zich naar de bar ome en cola voor haar te bestellen, hetzelfde als Alienna.
    Toen ze het glas keek, keek ze hem even geringschattend aan en zei de rest van de tijd niets meer tegen hem. Het was ook nooit goed.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ringwraith schreef:
    ‘Ja, denk het wel. Misschien dat ik nog even kom kijken later.’
    Dat was hij niet echt van plan geweest, maar wat kon het voor kwaad? Dan had hij in elk geval zijn gezicht even laten zien. Hij wist dat Lotte vanmiddag een kostuum was gaan regelen en hij was wel benieuwd wat het geworden was.


    'Leuk!' Marije voelde haar mobiel in haar zak trillen en toen ze keek, zag ze dat het Ilse was. Ze verontschuldigde zich en fronste toen. Ilse was al naar het feest gegaan? Ze had eigenlijk gedacht dat ze samen zouden omkleden en samen zouden gaan... Ze zuchtte en glimlachte toen toch weer naar Cyrith. 'Ik ga me maar eens omkleden. Misschien zie ik je vanavond nog!' Ze zwaaide naar hem en liep toen naar haar tent, om de benodigde spullen te halen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Bobbi grinnikte. ‘Zoiets bedenk jij ook echt alleen.’
    Ze liepen pratend naar de bar toe en bestelden daar een paar drankjes.


    'Dus, Bob,' zei Spyke, terwijl hij de barman betaalde voor de cocktails die hij en Bobbi nu in hun handen hadden. Het was traditie als ze samen op stap waren, dat ze beide een cocktail namen. Of meerdere. 'Heb je in deze week alweer een aantal mannen verslonden?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordeliae schreef:
    'Ik hoop maar dat mensen het een geslaagd feestje vinden vanavond,' zei DJ tegen Starr. Ze zou het erg jammer vinden als het feest een flop zou worden en al die voorbereidingen voor niets zouden zijn geweest. 'Gelukkig is wel bijna iedereen verkleed.' Ze keek nog even achterom en zag Helen bij de bar staan. Ze wist steeds weer haar gevoelige snaar te raken en dat frustreerde haar. Ze hoopte maar dat ze Jasper met rust zou laten. Ze had hem überhaupt nog niet gezien vanavond omdat ze zelf pas laat klaar was geweest,en was benieuwd hoe hij verkleed was gegaan.
    'Misschien moet jij maar even de introductie doen vanavond Starr. Ik sla waarschijnlijk helemaal dicht op dat podium.'

    ‘Ooh, dat is goed hoor. Geen probleem!’
    Ze wierp een snelle blik op Raine. Sinds hun ruzie had ze hem niet echt meer gesproken. ’s Nachts wachtte ze expres tot hij al een lange tijd in bed lag of voorlopig nog niet zou komen. Hij had ook nog niets gezegd over het feestje, wat ze toch wel een beetje jammer vond. Ze had er veel energie ingestoken en ze hadden de zaal mooi aangekleed.


    Every villain is a hero in his own mind.