• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    (...)

    'Gezellig,' reageerde Bobbi opgetogen. 'Een man of een vrouw?'



    Natalee haalde haar schouders op. Als het een vrouw was, was ze daar een stuk gelukkiger mee. Misschien dat mannelijk gezelschap het allemaal een stuk spannender en diverser zou maken, al zou ze zelf niet snel voor een man in bed kiezen.
    'Een vrouw,' antwoordde ze. Vanuit haar ooghoeken keek ze even naar Izzy, die rustig de broodkruimels op haar bord bestudeerde, ongetwijfeld om te zien wat die haar te vertellen hadden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Catan schreef:
    'Jazeker. Ik ga als Brad Pitt. Volgens mij heb ik zijn looks wel een beetje.' Hij grijnsde.

    Lotte grijnsde. 'Ja, je ziet er inderdaad uit als een vijftigjarige.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cecilia had met Alienna naar het feest willen gaan, maar omdat ze dat niet besproken hadden, kreeg ze een berichtje dat Alienna er al was. Ze voelde zich een beetje ongemakkelijk bij het idee dat ze in haar eentje moest gaan, maar kende ook nog niet genoeg mensen om met een andere groep mee te gaan. De enige met wie ze tot nu toe tijd had doorgebracht, was Daan, maar ze wist nog steeds niet precies hoe dat zat. Ze hadden elkaar nog helemaal niet gesproken sinds die middag en hoewel ze het heel gezellig had gevonden, wist ze niet zo goed wat het had betekend. Was het een poging tot vriendschap? Maar ze hadden elkaar daarna niet meer gezien. Ze moest toegeven dat ze hem best wel een leuke jongen vond en dat ze hem best beter wilde leren kennen, maar ze durfde niet op hem af te stappen of hem überhaupt aan te kijken.
    Haar hart sloeg dan ook een keer over toen hij plotseling voor haar neus stond, toen ze het toiletgebouw uitliep. Haar ogen werden groot, haar wangen begonnen te gloeien en ze overwoog de optie om te doen alsof ze hem niet herkende, maar vond dat wel behoorlijk triest van zichzelf. 'Hé!' Ze probeerde opgewekt te klinken, maar voelde de zenuwen door haar lichaam gieren.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Johan schoot in de lach. 'Maar wel een knappe vijftigjarige.' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'Maar hoe gaan jullie verkleed? Of wordt dat een verrassing?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    'Dat heb ik jaren geleden gehad,' zei Roxy lachend. 'Ik was geen fan. Maar ik ga denk ik toch maar voor die outfit.'

    'Doe dat. Je steelt toch wel de show.' Hij stootte haar schouder aan. 'Zullen we ergens wat te bikken halen? Dan moeten we ons daarna maar eens klaar gaan maken voor vanavond.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Cyrith haalde zijn schouders op. 'Ik heb de energie niet om veel te doen. Ik wil niet dat zij zich voor mij inhoudt, dus ik heb haar niet zo heel veel gezien.'


    'Vind je dat niet vervelend?' vroeg Marije aarzelend. 'Of zij?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Roxy knikte. Ze besloten gewoon gezellig te eten bij het campingrestaurant en zich daarna om te kleden, om vervolgens samen naar het feest te gaan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ellie had besloten om als Sneeuwwitje verkleed te gaan. Ze had Disneyfilms altijd wel leuk gevonden vroeger en met haar zwarte haar en blauwe ogen kon ze best doorgaan voor een Sneeuwwitje, vond ze. Het was leuk om in een prinsessenjurk rond te lopen en ze besloot om er lang van te genieten vanavond. Ze bestelde een drankje bij de barman en merkte dat er aan de andere kant van de bar af en toe een jongen naar haar zat te kijken. Ze gaf een vriendelijk knikje, omdat hun blikken elkaar even gekruist hadden, maar draaide zich toen weer om. Ze nam een slok uit haar glas en ging op zoek naar haar vrienden.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Maester schreef:
    (...)


    Natalee haalde haar schouders op. Als het een vrouw was, was ze daar een stuk gelukkiger mee. Misschien dat mannelijk gezelschap het allemaal een stuk spannender en diverser zou maken, al zou ze zelf niet snel voor een man in bed kiezen.
    'Een vrouw,' antwoordde ze. Vanuit haar ooghoeken keek ze even naar Izzy, die rustig de broodkruimels op haar bord bestudeerde, ongetwijfeld om te zien wat die haar te vertellen hadden.

    'Een vrouw. Prima. Eens kijken of we nog wat leuks tegenkomen vanavond.' Ze raakte Natalees hand even aan. 'Ik ga nog even zonnen. Ik zie jullie vanavond!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hoi,' zei Daan die probeerde net zo zeker over te komen als hij zich wilde voelen. Hij kon het niet laten om even naar haar te ijken. Hij was zelf verkleed als James Bond, maar hij wist niet goed wat Cecilia had gekozen. Hij dacht eigenlijk iets uit Harry Potter, maar hij vond die films niet zo leuk, dus hij wist het niet zeker.
    'Als - eh - wie ben jij verkleed?' vroeg hij schaapachtig, hopend dat die vraag net verkeerd zou vallen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Catan schreef:
    Johan schoot in de lach. 'Maar wel een knappe vijftigjarige.' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'Maar hoe gaan jullie verkleed? Of wordt dat een verrassing?'

    'Een verrassing, uiteraard! Ik denk dat ik me maar eens ga omkleden, dan zie je het zo!'
    Ze zwaaide haar vrienden gedacht en liep naar haar tent toe. Omdat Marije en Cyrith in gesprek waren, dook ze meteen in de tent om haar spullen bij elkaar te pakken. Haarzelf omkleden deed ze liever in de douches, daar waren grotere kleedruimtes.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catan schreef:
    (...)

    'Vind je dat niet vervelend?' vroeg Marije aarzelend. 'Of zij?'

    ‘Jawel,’ gaf hij toe. ‘Maar ik vind het belangrijker dat ze plezier heeft met haar vriendinnen. We halen later onze tijd wel in.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    De taxi stopte met een luid geronk voor de receptie van de camping. Twee strak gelakte schoenen kwamen tevoorschijn toen de taxichauffeur het portier opende en twee grote, gouden diamanten ringen fonkelden in het zonlicht toen het geld aan hem overhandigd werd.
    'Dank je, my dear. Doe iets aan die uitlaat svp, het is echt niet om aan te horen! Mijn haren raakten er bijna van door de war.' De diamanten fonkelden opnieuw in het zonlicht toen hij met zijn vingers door zijn haren streek. Hij trok zijn koffers achter zich aan en snoof even dankbaar de frisse buitenlucht in. Het begon al te schemeren buiten en het feest zou spoedig beginnen. Tijd voor de verrassingsaanval voor zijn besties. Hij had gezworen niet te zwichten voor de vakantiepraatjes, maar hij was nu eenmaal snel over te halen. Hij had zijn gigantisch drukke schema tijdelijk om weten te gooien en direct een vakantie geboekt. Hij zag zijn vriendinnen al te weinig, maar daar zou nu verandering in komen. Hij ging genieten van zijn BFF's, de zon en de leuke mannen.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Maester schreef:
    'Hoi,' zei Daan die probeerde net zo zeker over te komen als hij zich wilde voelen. Hij kon het niet laten om even naar haar te ijken. Hij was zelf verkleed als James Bond, maar hij wist niet goed wat Cecilia had gekozen. Hij dacht eigenlijk iets uit Harry Potter, maar hij vond die films niet zo leuk, dus hij wist het niet zeker.
    'Als - eh - wie ben jij verkleed?' vroeg hij schaapachtig, hopend dat die vraag net verkeerd zou vallen.


    'Als Hermelien.' Ze sloeg haar ogen neer, al glimlachte ze wel voorzichtig. 'Maar het is niet heel opvallend. Ik heb eigenlijk alleen maar een sjaal omgedaan.' Ze liet de Griffoendor-sjaal die ze jaren geleden had gekocht, nerveus door haar vingers glijden. Ze bekeek hem ook en de eerste gedachte was dat een pak hem goed stond, al wist ze niet wat hij voorstelde.

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:35 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'O ja, zo heette ze,' was Daans antwoord. Hij glimlachte. 'Leuk! Mijn zus kijkt die films heel vaak.'
    Oké, dat was ongemakkelijk. Praten over je oudere zus. Alsof het zijn moeder was of zo. Hij streek met zijn hand door haar haren.
    'Ik vond het leuk laatst,' zei hij schoorvoetend. Dat was ook veel te zoetsappig allemaal, maar het was wel waar en misschien zouden die woorden Cecila aansporen om meer los te laten wat ze van hun date vond. En vooral van hem.

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:50 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes