• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Ze heeft toch geen aandacht voor mij, dus waarschijnlijk merkt ze niet eens op dat ik er ben vanavond.' Raine gooide zijn biertje achterover. 'Waar is jouw chick eigenlijk? Jullie zijn weinig samen,' vond hij. 'Koudwatervrees?'

    ‘Ik wil jou niet alleen laten.’ Slater zwaaide naar de ingang, waar Tommie en Roxy binnenkwamen. Al jaren hoopte hij dat ze weer bij elkaar zouden komen, want hij vond ze goed bij elkaar passen.
    ‘Je hebt een dubbelganger, Rox.’ Hij wees naar het andere meisje dat als Jack Sparrow verkleed was. Hij wist even niet meer hoe ze heette.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Oeh, vet!' Roxy's ogen begonnen te twinkelen. 'Kan ik vanavond mooi een zwaardgevecht met haar houden. Ik hoopte al dat er een andere piraat zou komen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Fijn, dank je. Misschien moeten we dat zo maar even doen, want ik denk dat de meeste mensen wel binnen zijn. Ze liet het blad met champagne op het tafeltje staan en pakte zelf een glas. Het was lang geleden dat ze echt van een feestje had kunnen genieten. Losgaan was iets dat ze al lang niet meer had gedaan.
    'Na de introductie kunnen we meteen de band aankondigen!' De camping had een feestband ingehuurd die van alles en nog wat zou zingen vanavond. Voor ieder wat wils, had men gezegd.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Bij het naaktzwemmen kwam ik echt een leukerdje tegen.’ Bobbi keek rond om te zien of Lee de zaal al binnen was gekomen. Ze herkende hem nog niet, hoewel er ook mensen met maskers rondliepen. ‘Ik heb hem een beetje verwend, maar sindsdien ontloopt hij me volgens mij een beetje. Volgens mij is hij een beetje verlegen.’ Haar oog viel op Roxy, die ook de zaal was binnengekomen. Ze zag er wat minder gewaagd uit als ze gehoopt had, maar evengoed begon haar hart sneller te kloppen. ‘Die schoonheid die daar bij de bar staat, dat wordt deze vakantie echt de hoofdprijs.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catan schreef:
    'Oeh, vet!' Roxy's ogen begonnen te twinkelen. 'Kan ik vanavond mooi een zwaardgevecht met haar houden. Ik hoopte al dat er een andere piraat zou komen.'

    ‘Awesome. Dat wil ik zien. In plaats van twee dansende dames twee vechtende dames op de bar.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Slechte smoes,' vond Raine. 'Ben je bang dat je onder de plak komt te zitten?' Hij bestelde nog een biertje en keek om toen hij Starr ineens het podium op zag komen. Ze hadden elkaar de laatste dagen nauwelijks gesproken en hij had niet veel zin om haar vanavond op te zoeken. Steeds als hij naar haar op zoek was gegaan was ze weer bezig geweest met dat stomme feest of gewoon te druk om met hem rond te hangen. Misschien deed hij zelf ook niet genoeg moeite.
    'Tijd om een kerel voor je te zoeken Rox. Niet je look-a-like!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ze passeerden DJ en Starr en namen een drankje mee van hun dienblad. Het was fijn om iets in zijn handen te hebben, vond Daan. Zo kon hij zich ook daar op concentreren. De muziek stond ook al aan, waardoor een diepgaand gesprek nu toch nog niet te doen was. Hij nam een slokje van het drankje dat hij had gepakt en keek even om zich heen, om te zien of zijn broer en zussen er al waren, maar hij zag geen van hen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ringwraith schreef:
    ‘Bij het naaktzwemmen kwam ik echt een leukerdje tegen.’ Bobbi keek rond om te zien of Lee de zaal al binnen was gekomen. Ze herkende hem nog niet, hoewel er ook mensen met maskers rondliepen. ‘Ik heb hem een beetje verwend, maar sindsdien ontloopt hij me volgens mij een beetje. Volgens mij is hij een beetje verlegen.’ Haar oog viel op Roxy, die ook de zaal was binnengekomen. Ze zag er wat minder gewaagd uit als ze gehoopt had, maar evengoed begon haar hart sneller te kloppen. ‘Die schoonheid die daar bij de bar staat, dat wordt deze vakantie echt de hoofdprijs.’


    'Oeh, naaktzwemmen! Dat klinkt nu al als een succesvolle vakantie.' Hij volgde haar blik naar het meisje dat verkleed was als Jack Sparrow en floot. 'Dat ziet er zeker niet verkeerd uit! Weet je al of ze ook op vrouwen valt?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Wat wordt je eerste stap Bob? Kijk ondertussen ook even voor mij! Ik zie nog niets leuks, waar ik mijn zinnen op kan zetten,' zei Helen beteuterd.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Slechte smoes,' vond Raine. 'Ben je bang dat je onder de plak komt te zitten?' Hij bestelde nog een biertje en keek om toen hij Starr ineens het podium op zag komen. Ze hadden elkaar de laatste dagen nauwelijks gesproken en hij had niet veel zin om haar vanavond op te zoeken. Steeds als hij naar haar op zoek was gegaan was ze weer bezig geweest met dat stomme feest of gewoon te druk om met hem rond te hangen. Misschien deed hij zelf ook niet genoeg moeite.
    'Tijd om een kerel voor je te zoeken Rox. Niet je look-a-like!'


    'Nee, hè, jij ook al...' kreunde Roxy, al twinkelden haar ogen nog steeds. 'Tommie zei ook al dat ik weer aan een nieuwe kerel toe was.' Ze schudde haar hoofd. 'Er zijn meer dingen in het leven. Zoals vrienden!' Ze sloeg haar armen om Raine en Slater heen en grijnsde breed. Ze vond het helemaal niet erg dat hun vriendinnetjes nu druk bezig waren met anderen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Voordat Lotte naar Party Hardy ging, liep ze nog even langs Cyrith. Hij had een lange tijd met Marije gepraat en ze vond het fijn dat hij eindelijk een beetje contact had met anderen had gezocht. Ze zakte op zijn knie neer en gaf hem een kus. Ze moest zich inhouden om niet te vragen of hij echt niet meeging; ze wilde zich niet opdringen. Toch wist ze niet zo goed wat ze wel moest zeggen. “Veel plezier” voelde een beetje wrang als iemand in zijn eentje voor de tent ging zitten lezen.
    Ze streek door zijn haren en keek in zijn blauwe ogen. Nog steeds wervelden er vlindertjes door haar binnenste als ze daarin keek. Haar vingers streken over zijn gave wang. Tranen prikten in haar ogen, al wist ze niet goed waarom. ‘Ik hoop dat je een beetje kunt slapen straks,’ fluisterde ze.
    Cyrith beroerde haar lippen met die van hem. ‘Dat lukt vast.’ Hij liet zijn blik afzakken en gleed met zijn handen over haar zijden. ‘Je ziet er mooi uit.’
    Ze glimlachte. Het liefst bleef ze nu bij hem zitten, maar haar vrienden stonden op haar te wachten. Marije en Jasper hadden zich inmiddels ook bij hen gevoegd.
    ‘Ik hou van je,’ zei ze. ‘Hopelijk voel je je morgen weer wat fitter.’ Ze kneep even in zijn hand. Hij keek helderder uit zijn ogen dan de afgelopen dagen. Het gesprek met Marije moest hem goed hebben gedaan, al stelde het haar teleur dat zij daar zelf niet voor had kunnen zorgen.
    Ze kwam weer overeind en voegde zich bij de anderen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catan schreef:
    (...)

    'Oeh, naaktzwemmen! Dat klinkt nu al als een succesvolle vakantie.' Hij volgde haar blik naar het meisje dat verkleed was als Jack Sparrow en floot. 'Dat ziet er zeker niet verkeerd uit! Weet je al of ze ook op vrouwen valt?'

    ‘Dat doet ze vast,’ antwoordde Bobbi zelfverzekerd. ‘Ik weet alleen niet of ze dat zelf al weet.' Ze keek Helen aan. 'Ik ben nog een strategie aan het bedenken. Een leuke vent voor je zie ik zo snel ook nog niet.' Ze keek naar de ingang, waar weer nieuwe mensen binnenkwamen. 'Ah, daar heb je Lee. En Jasper. Zeg, is die vriend van Jasper niet wat voor je? Nu hij als joker verkleed is, ziet hij er niet zo knap uit, maar op het strand zag ik wel anders.'

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 14:25 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, ik zou zeggen maak er werk van! Er loopt genoeg rond hier.' Hij luisterde met een half oor naar de introductie van Starr op het podium en kende de band die ze aankondigde niet. 'Je vrouwtje ziet er wel goed uit in dat Catwoman pak,' floot Raine. 'Ik zou even vragen hoe het met je pussycat gaat. Je ontloopt haar. Je bent toch nog wel verliefd hè?' Hij gaf Slater een duw tegen zijn schouder.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Tommie grijnsde. Hij zag zijn vrienden binnenkomen en zijn hart sloeg een slag over toen ook Lotte binnenkwam. Ze had haar blonde haren in een knot en droeg een kort groen jurkje met vleugels op zijn rug. Wat was ze toch mooi… Niet doen. Kijk voor je.
    Hij scheurde zijn blik van haar los. Het liefst wilde hij naar haar toegaan – en naar zijn vrienden – maar het leek hem beter als hij zichzelf eerst wat meer onder controle kreeg. Dit sloeg nergens op. Hij had Lotte al op zoveel feestjes gezien, maar nooit had ze dit effect op hem gehad.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    ‘Dat doet ze vast,’ antwoordde Bobbi zelfverzekerd. ‘Ik weet alleen niet of ze dat zelf al weet.' Ze keek Helen aan. 'Ik ben nog een strategie aan het bedenken. Een leuke vent voor je zie ik zo snel ook nog niet.' Ze keek naar de ingang, waar weer nieuwe mensen binnenkwamen. 'Ah, daar heb je Lee. En Jasper. Zeg, is die vriend van Jasper niet wat voor je? Nu hij als joker verkleed is, ziet hij er niet zo knap uit, maar op het strand zag ik wel anders.'


    'Oeh, die zien er allemaal stuk voor stuk goed uit,' vond Spyke. 'Jasper is toch die jongen wiens grootste nachtmerrie je door je stalkerijen bent geworden, Helen?' Hoewel hij Helen een fantastische meid vond, vond Spyke haar stalkacties zeer ongezond en leefde hij met haar slachtoffer mee.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain