• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    Slater spoorde Raine aan om naar Starr toe te gaan. Hij tikte haar op de schouders en spreidde zijn armen een beetje hoopvol uit. 'Dansen?' Hij wachtte niet op antwoord en pakte haar handen vast. 'Het feestje is leuk,' zei hij. 'Cool gedaan allemaal.'

    Starr voelde haar wangen gloeien. Doordat ze zich zo onzeker voelde over hun relatie leek het wel alsof ze weer in de beginfase zaten. ‘Dank je.’ Raine keek haar op zo’n manier aan dat ze het gevoel kreeg dat zich ergens voor zou moeten verontschuldigen, maar ze had zich al voor haar uitval in het water geëxcuseerd. ‘Leuk dat je gekomen bent,’ zei ze aarzelend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Natuurlijk kom ik. Ik wil dat toch niet missen.' Het was waar, diep van binnen. Hij kon zich van buiten heel stoer gedragen tegenover zijn vrienden, maar ze was belangrijk voor hem. 'Verloopt de avond volgens plan allemaal?' Hij draaide een rondje met haar en legde zijn hand tegen haar rug.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    DJ had het afgelopen uur een beetje rondjes gelopen om te kijken of alles goed ging. De band was nog steeds aan het spelen en viel gelukkig in goede aarde en iedereen leek het naar zijn zin te hebben. Ze zag her en der mensen dansen en met elkaar kletsen. Ze keek vanaf een eindje toe en voelde ineens een zwaar gevoel op haar borst, alsof ze haar tranen niet langer kon bedwingen. Hoe kon je met zoveel mensen van wie je hield om je heen zijn en je toch soms zo eenzaam voelen? Ze leunde tegen de wand en glimlachte toen ze zag dat Starr en Raine met elkaar gingen dansen. Ze had de laatste dagen vrij veel met Starr opgetrokken, en het was haar wel opgevallen dat ze niet veel tijd samen doorbrachten. Ze had dat zelf echter ook nog niet bijster veel gedaan met Jasper, terwijl ze zich juist zo had verheugd op de vakantie. Even weg van alle werkstress. Toen de zanger van de band een rustig nummer aankondigde liep ze de zaal door.
    'Heeft deze knappe dokter even tijd voor zijn favoriete patiënt?' Ze glimlachte en gaf Jasper een knuffel.

    ‘Altijd!’ Jasper zette zijn stok tegen de muur. Hij moest daardoor wat zwaarder op DJ leunen, maar dat wist ze en dat ging gelukkig prima. ‘Je ziet er prachtig uit.’ Hij gaf haar een kus. ‘En alles is echt top geregeld.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordeliae schreef:
    'Dat valt me nu weer een beetje tegen,' zei Ellie. 'Met slechte dansmoves maak je geen goede indruk hoor,' knipoogde ze. Ze voelde zich echt als een prinses met die lange jurk aan en glimlachte naar de jongen. Hij zag er leuk uit en ze voelde de aandrang om zelf ook een goede indruk achter te laten, al had ze geen flauw idee hoe.


    'Misschien moet ik dan proberen op een andere manier indruk op je te maken,' zei hij. Hij liet haar los en maakte een buiging om haar hand te kussen, zoals ze dat in disneyfilms ook altijd deden. 'Uwe majesteit, mag ik deze dans van u?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Flynn zag Jelle Alienna's middel pakken en keek automatisch om naar Angel. Hij wist nog hoe hij ervan had gedroomd om met haar te dansen op de manier zoals Jelle en Alienna deden. Hij had zich afgevraagd hoe haar lippen zouden smaken en had er alles aan willen doen om haar voor zich te winnen.
    Hij zag Angel echter nergens. Ze was weggelopen - naar de wc, dacht hij - en sinds dien had hij haar niet meer gezien. Haar glas cola stond nog op de bar, maar Flynn durfde dat niet meer voor haar mee te nemen, omdat hij er zeker het afgelopen kwartier niet meer op had gelet.
    Hij leunde dan ook maar wat beteuterd tegen de bar en zag toe hoe alle anderen hun geliefde opzochten.



    Izzy glimlachte naar Nathalee die zich had uitgedost als Alice uit de Resident Evil-films Ze droeg een lange, bruine jas en hoge laarzen boven een panty. Ze had haar handen op Izzy's schouders gelegd en keek grinnikend in haar ogen. Ze was niet zo klef en Izzy zelf ook niet, maar toch vond ze het wel eens leuk om zo met haar vriendin te dansen. Dan kon ze laten zien dat ze echt van elkaar hielden en dat kon iedereen ook weten.
    'Vind je het echt niet erg dat Bobbi me heeft gevraagd?' vroeg Nathalee.
    Izzy haalde haar schouders op. 'Ik dacht dat je het gewoon wilde proberen.'
    Natalee knikte, 'Maar wat nu als ik het fijn vindt? En jij niet?'
    Izzy kon daar om lachen. Het kwam niet vaak voor dat Nathalee zich zorgen maakte over dingen en zeker niet over hun relatie. Dat ze het nu deed, was lief en ook vertederend. Het was wel fijn dat ze zich op zijn minst ergens voor in wilde zetten, ondanks dat het leven voor Nathalee net een grote glijbaan leek te zijn.
    'Er zijn echt wel ergere dingen in de wereld.' Izzy kneep liefkozend in Nathalees wang.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bobbi sloeg haar armen om het meisje heen en bewoog sensueel op de muziek mee. Roxy had een gaaf gezicht, zag ze. Soms viel dat van dichtbij toch weleens tegen. Aan de ietwat losse manier waarop ze bewoog, merkte Bobbi dat het voor haar geen flirt was. Het stelde haar een beetje teleur omdat het wat meer moeite zou kosten, maar dat was ook wel weer een leuke uitdaging. Ze hoefde haar niet per se deze avond te zoenen. Niet met Roxy dan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik heb jou al eerder gezien, volgens mij,' zei Roxy. 'Hoe heet je?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    'Ik heb jou al eerder gezien, volgens mij,' zei Roxy. 'Hoe heet je?'


    ‘Bobbi. Ik ben met Helen en Gail mee. Volgens mij kent iedereen die wel. Jij bent Roxy, toch?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    DJ keek hem blij aan. 'Dank je. Je mag er zelf ook wel wezen. Ik heb echt een zwak voor leuke dokters weet je,' vertrouwde ze hem toe. Ze was blij dat ze nog wel konden dansen op rustige nummers en besloot dan ook van het moment te genieten. Ze miste het om lekker gek met hem te kunnen dansen op de dansvloer, en ze wist dat dat voor hem nog wel meer gold. De muziek speelde rustig en ze hield haar arm stevig om hem heen geslagen.
    'We twijfelden nog om Blackholes te vragen om een paar nummertjes te laten spelen, met jou erbij dan natuurlijk. Uiteindelijk werd het toch deze band.' Ze keken even naar de band. 'Mis je het heel erg? De band?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Noa slaakte een zucht toen ze zag dat de verschillende stellen naar elkaar toe schuifelden. Ze probeerde de steek van jaloezie te verdringen door haar biertje achterover te slaan en ze draaide zich onmiddellijk weer om, om naar de bar te lopen. Daar kwakte ze haar lege glas neer en vroeg om een tequila. Ze liet zich vervolgens op een krukje zakken, zodat ze niet zou hoeven zien wat de anderen deden en besloot om zich zo geduldig mogelijk op te stellen en te wachten tot het voorbij was, terwijl ze van haar drankje nipte.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:29 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Kijk, zo doe je dat,' grijnsde Ellie. 'Natuurlijk mijnheer. Het is alleen een beetje jammer dat ik niet weet hoe ze dansen in die films. Je scoort nog meer punten als je me laat zien hoe dat moet,' lachte ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Slater was onderweg naar Gail toen een ander meisje hem in haar armen trok.
    Ze boog zich naar hem toe en fluisterde in zijn oor: ‘Ik ben dol op Thor.’ Ze wiebelde met haar wenkbrauwen.
    Een beetje gegeneerd glimlachte hij. Uit de walm die uit haar mond kwam maakte hij op dat ze al behoorlijk wat had gedronken. Zelf wist hij niet zo goed wat ze moest voorstellen. Haar hoofd zat vol glitters en ze had enorme nepwimpers.
    Ze drukte haar lichaam dicht tegen het zijne. Hoewel ze er niet afzichtelijk uitzag, had ze een intense blik in haar ogen waar hij de kriebels van kreeg.
    ‘Ik eh, ik heb al wel een vriendin,’ deelde hij maar alvast mee, zodat ze hem niet zou beginnen te zoenen.
    ‘Ja ja,’ gniffelde ze, ‘dat zeggen ze allemaal.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordeliae schreef:
    DJ keek hem blij aan. 'Dank je. Je mag er zelf ook wel wezen. Ik heb echt een zwak voor leuke dokters weet je,' vertrouwde ze hem toe. Ze was blij dat ze nog wel konden dansen op rustige nummers en besloot dan ook van het moment te genieten. Ze miste het om lekker gek met hem te kunnen dansen op de dansvloer, en ze wist dat dat voor hem nog wel meer gold. De muziek speelde rustig en ze hield haar arm stevig om hem heen geslagen.
    'We twijfelden nog om Blackholes te vragen om een paar nummertjes te laten spelen, met jou erbij dan natuurlijk. Uiteindelijk werd het toch deze band.' Ze keken even naar de band. 'Mis je het heel erg? De band?'

    ‘Voor de jongens ook wel lekker dat ze gewoon kunnen genieten.’ Jasper draaide haar een rondje. ‘Mijn leven is nu gewoon heel anders, nu ik samen met jou woon.’ Hij streek een pluk haar achter haar oor. ‘Jij bent nu het belangrijkste voor mij.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    ‘Bobbi. Ik ben met Helen en Gail mee. Volgens mij kent iedereen die wel. Jij bent Roxy, toch?’


    'Klopt,' zei ze, verbaasd dat Bobbi het wist. 'Gail is de vriendin van mijn huisgenootje, dus die ken ik wel, inderdaad. En Helen is niet echt te missen.' Ze grinnikte. 'Maar ik ken ze verder niet heel goed.' Helen zag ze nooit en Gail kreeg ze gewoon geen zinnig woord uit. Die vond haar niet echt interessant en dus was dat andersom ook het geval.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:38 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordeliae schreef:
    'Kijk, zo doe je dat,' grijnsde Ellie. 'Natuurlijk mijnheer. Het is alleen een beetje jammer dat ik niet weet hoe ze dansen in die films. Je scoort nog meer punten als je me laat zien hoe dat moet,' lachte ze.


    'Volgens mij stappen ze een beetje met hun voeten... Zo...' Hij probeerde het voor te doen, maar struikelde bijna over zijn eigen voeten. 'Oké, niet precies zo. Maar zoiets. Scoor ik ook punten voor de moeite?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain