• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Die constante pijn in mijn kaak/oor/hoofd, gadverdamme, hou op.


    Caution first, always.

    Haha, ik denk telkens dat mijn tattoo een vuile plek is. Ik moet echt nog even wennen dat er iets blijvends zit xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aan de ene kant lijkt mijn depressie vandaag een dieptepunt bereikt te hebben en aan de andere kant ben ik heel blij met mijn EC stack. Wat een rollercoaster.


    Your make-up is terrible

    Zojuist een studiekeuze test gedaan maar ik weet niet of ik blij moet zijn dat de resultaten die ik heb gekregen juist hetgeen is wat ik wil gaan doen... Wat als die studie uiteindelijk niks voor mij is? Betekent het dan dat ik geen andere keuze heb of dat andere studies ook gewoon niet mijn ding zullen zijn?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Thunderfvck schreef:
    I don't wanna go out, I want to curl up and cry.

    Cheer up, pumpkin <3 You can always bitch to me if that helps you.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 0:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bioshock schreef:
    Die constante pijn in mijn kaak/oor/hoofd, gadverdamme, hou op.

    Heb je er ook een beetje tandpijn van? Het kan zijn dat je buis van Eustachius ontstoken is, heb ik vorig jaar ook gehad.


    <3

    Ik? Subtiel mensen naar Q trekken? Nehhh, ik niet hoor. Hele oude klas en mijn crush, neeeeeeh hoor. (A)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Naar een random film gaan omdat alle anderen al vol waren of geen 2 plekken naast elkaar beschikbaar hadden. Hell or high water was erg leuk (: Ik was anders nooit naar die film gegaan.

    Amica schreef:
    (...)
    Heb je er ook een beetje tandpijn van? Het kan zijn dat je buis van Eustachius ontstoken is, heb ik vorig jaar ook gehad.

    Oh shit dat klinkt wel een beetje als wat het zou kunnen zijn, want ik heb idd ook last van mijn kiezen (maar niet als ik eet dus ik heb echt niet het idee dat het aan de kiezen zelf ligt). Kan het ook een beetje doortrekken naar de andere kant van je mond voor zover je weet? Ik dacht eerst verstandskiezen maar op de plek waar ik het voel is ie al weggehaald dus ik snap niet hoe dat kan. :') Het voelt echt alsof het meer in de spieren zit. ;l


    Caution first, always.

    Laat maar. Slapen gaat hem vannacht niet worden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet dat je niks wilt weten van mijn problemen, maar ik voel me zo eenzaam. Het is zo lastig dat je doet alsof alles normaal is.


    Your make-up is terrible

    Mijn broertje was gister jarig en ik ben het helemaal vergeten. Ik zie hem ook nooit, dus ik had het kunnen weten. Nu voel ik me slecht.

    Ik probeer al EEN UUR mijn RPG bij te werken, maar steeds krijg is pb's waardoor ik niet door kan werken.

    ZO BEN IK OVER EEN WEEK NOG NIET KLAAR!!!

    Ik kan je vanaf komend weekend weer heel veel zien :3 Kan niet wachten.
    I do not deserve you.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 1:52 ]

    Uuugh. Hou op met blaffen. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •