• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat een kutdag oml.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben blijkbaar weer niet interessant genoeg.


    16 - 09 - '17

    Jip ga nou alsjeblieft dat betoog schrijven dan ben je er maar vanaf alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ja hoor tien minuten voor ik moet vertrekken naar werk begint het te regenen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I just wanna sleep and give up on everything.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    I just wanna sleep and give up on everything.


    // This weekend has just been way too much and I've had to deal with way too much shit on my own and now I need to sleep for six weeks before anyone can ask me or tell me anything shitty again.


    kindness is never a burden.

    Heel fijn dat je het eten klaar hebt, ik eet op mijn kamer.

    Ik ga dit jaar voor het eerst een gedeelte in het huis met kerst versieren en ik kan legit niet wachten om te beginnen.
    Eerst sinterklaas tho.

    Morgen mijn telefoon maar op laten sturen want ik heb zwaar de neiging om dat ding uit het raam te flikkeren

    //Uw creditcardgegevens zijn niet in orde..
    Ehm.. welke creditcard? :8


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik zal het wel zelf doen. Geen probleem. Ik heb toch geen leven en jullie wel, dat is het, toch?


    kindness is never a burden.

    Ben deze week wel lekker bezig zo :') Ook nog niet goed wakker of iets in die richting


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Fuck, waarom vraag je me dit nu. Nu moet ik of liegen, of zeggen wat ik echt voor je voel.
    And I just got dumped. Ouch, dat deed pijn. Ik had moeten liegen en zeggen dat ik het niet erg vond. Verdomme.
    En daar zijn de tranen. Fuck my life. Ik wist dat het nooit meer ging worden dan dit, maar toch bleef ik tegen mezelf zeggen dat die kans er misschien wel in zat.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 14:44 ]

    Wat is dit met de wifi die een paar keer per week opeens heel even wegvalt? Echt problematisch is iets anders, maar het voelt wel als een subtiel dreigement van de router. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n zin in dit 'kamp', maar ik heb nou eenmaal beloofd om mee te gaan en uiteindelijk wordt het vast wel leuk, maar voor nu zie ik er nog even tegenop om de hele tijd maar mensen om me heen te hebben.
    En ga nou maar zorgen dat je dat werkstuk zo veel mogelijk afkrijgt, Charlot, want dan is je toekomstige ik van woensdag je waarschijnlijk heel dankbaar. Het hoeft nog niet perfect verwoord te zijn, zolang je de opzet maar hebt.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Nope, not gonna eat that.


    Your make-up is terrible