• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bioshock schreef:
    (...)
    Oh shit dat klinkt wel een beetje als wat het zou kunnen zijn, want ik heb idd ook last van mijn kiezen (maar niet als ik eet dus ik heb echt niet het idee dat het aan de kiezen zelf ligt). Kan het ook een beetje doortrekken naar de andere kant van je mond voor zover je weet? Ik dacht eerst verstandskiezen maar op de plek waar ik het voel is ie al weggehaald dus ik snap niet hoe dat kan. :') Het voelt echt alsof het meer in de spieren zit. ;l

    Ja, dat is het wel ongeveer. Bij mij trok het wel niet door naar de andere kant van mijn mond. Ik ben toen gewoon naar de dokter gegaan en die heeft me een siroop en een neusspray voorgeschreven, dus zo erg is het niet.


    <3

    Wat nou uitslapen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Another day

    me: *waits all night for a message from a friend saying he'll come over*
    me around 22.00: ello?
    me around 23.00: r u drunk?
    me around 1:00 ....
    friend: heeeeee saar we denken dat we zo nog wel langskomen!
    me:


    friend: je kijkt alsof je boos bent omdat een puppy iets fout heeft gedaan
    me: u r the pup


    i put the fun in funeral

    Lieve telefoon, wil je alstublieft weer gewoon aan gaan en stoppen met me bang te maken..?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vraagt mijn zusje naar hoe mijn date was gister, vertel ik haar dat en bedenkt haar vriendje dat het nodig is om me te onderbreken en haar mede te delen dat zij ook weer eens uit eten moeten. Dude, ik ben met mijn zusje aan het praten, wat haast nooit meer voorkomt zonder ruzie en dan meng jij je in het gesprek en begin je over iets anders? Je wordt fucking bedankt, aso.

    I feel like I fail in this relationship. :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    YAY, voorlopig gaat het goed. *O* Misschien is het toch nog mijn ding.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja, negeer het maar weer.


    Your make-up is terrible

    For fucks sake.. Heb ik nu toegestemd op een Tinder-date.. MAAR WIL IK DAT WEL?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Elke ochtend pas om 10 uur wakker worden... eh. Misschien moet ik serieus eens een keer op tijd gaan slapen.

    Ik haat weekenden.


    Your make-up is terrible

    Tweede sollicitatiebrief de deur uit, whiiee.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind het zó oneerlijk dat Joy Anna Whatshername, Leen 'Kaat uit Thuis' en Josje van K3 boeken uitgeven alsof het een tweede natuur is, maar echte schrijvers daarom geen kans krijgen. Ja, ja, u bespeurt inderdaad een ongezonde portie jaloezie.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Ik vind het zó oneerlijk dat Joy Anna Whatshername, Leen 'Kaat uit Thuis' en Josje van K3 boeken uitgeven alsof het een tweede natuur is, maar echte schrijvers daarom geen kans krijgen. Ja, ja, u bespeurt inderdaad een ongezonde portie jaloezie.

    Ik denk dat bijna iedereen hier op Q het hier wel mee eens is hoor haha