• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    OKÉ, pro tip voor mensen in het algemeen, maar willekeurige kennissen van mijn vader in het bijzonder: zelfs als je het niet lullig bedoelde, ís het wel behoorlijk lullig om tegen iemand te zeggen dat je had verwacht dat haar accent onderhand wel weg zou zijn omdat dat ook zo was bij een collega van je die minder lang in Nederland woont en dat zij dan waarschijnlijk gewoon minder taalgevoel heeft. Zeg jij, op je gemakje in je eerste taal, tegen een vrouw die tegen je spreekt in een tweede taal die ze perfect vloeiend beheerst. (cat)

    Duuuuuuude.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik wil een scary movie marathon houden
    herregud


    Heaven is a place that we all have

    Tosti quick klinkt als iets wat ofwel hemel op aarde is, ofwel de meest bedroevende uitvinding ooit.


    She's imperfect but she tries

    Super leuk dat je me steeds whatsappt wanneer ajax gescoord heeft maar het interesseert me echt geen hol


    i put the fun in funeral

    Nog twee ahiaudhjyzgfejegfrv.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    waarom is het zo dat ik wel weet hoe ik aan wiet moet komen als ik zou willen maar dat er nergens schoolopdrachten dealers tussen mijn contacten staan

    ik wil gewoon een betoog omdat ik geen idee heb hoe ik zelf een betoog moet schrijven want ik heb geen onderwerp en geen bronnen en ik wil huilen en ik voel me zo kut hierover terwijl dit juist mijn sterke kant zou moeten zijn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    waarom is het zo dat ik wel weet hoe ik aan wiet moet komen als ik zou willen maar dat er nergens schoolopdrachten dealers tussen mijn contacten staan

    ik wil gewoon een betoog omdat ik geen idee heb hoe ik zelf een betoog moet schrijven want ik heb geen onderwerp en geen bronnen en ik wil huilen en ik voel me zo kut hierover terwijl dit juist mijn sterke kant zou moeten zijn


    zit je op de middelbare? ik heb als het goed is nog een heel rijtje betogen staan (; mocht je er een willen, al is het maar als voorbeeld, laat maar weten


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dat er dan van die mannen heel onsubtiel naar je kont zitten te staren is tot daaraan toe, maar dat het ook vaders zijn die dat doen... ik weet even niet wat ik hiervan moet vinden. Nooit meer deze "hakken" dragen misschien.

    Wat moet iedereen op zondag bij de Ikea. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Morgen op gesprek met mijn stageplaats, oh damn.


    Take me to wonderland

    Ik word gewoon kluizenaar.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik word gewoon kluizenaar.


    Dit, gewoon dit.


    26 - 02 - '16

    Yes yes yes yes yes 't is klaar. Zo blij.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wanneer je nagellak niet wil zitten zoals je het wil hebben.

    Dat stomme kut werkstuk. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife