• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2016 - 22:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Please geen Kanye. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Please geen Kanye. :')


    Misschien moet ik in 2020 mee doen, aangezien het Donald ook gelukt is, oké wie wil er doneren en mijn campagne leider worden?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    xSakuraKissx schreef:
    (...)

    Misschien moet ik in 2020 mee doen, aangezien het Donald ook gelukt is, oké wie wil er doneren en mijn campagne leider worden?


    Ik wil je campagneleider wel zijn. Het wordt makkelijk. Noem gewoon iedereen die je niet mag verkrachters, drugsdealers en criminelen en het wordt zó easy.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Ik wil je campagneleider wel zijn. Het wordt makkelijk. Noem gewoon iedereen die je niet mag verkrachters, drugsdealers en criminelen en het wordt zó easy.


    Kan ik ook met snoep gaan strooien? Iedereen die op mij stemt krijgt of een zak schepsnoep of een chocolade reep. win/win


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    xSakuraKissx schreef:
    (...)

    Kan ik ook met snoep gaan strooien? Iedereen die op mij stemt krijgt of een zak schepsnoep of een chocolade reep. win/win


    Is goed! (Als gaat het je wel veel kosten - moet je misschien eens bespreken met je financiële manager?)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Is goed! (Als gaat het je wel veel kosten - moet je misschien eens bespreken met je financiële manager?)
    Oké doen we gelijk een oproep! Donaties zijn welkom :P


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik zeg Gordon Ramsay for president. Al het slecht gemaakte voedsel verbannen. Gheheh


    26 - 02 - '16

    Hij zou een goede tegenpool zijn van Trump.



    If you know what I mean


    26 - 02 - '16

    Michelle 2020 of Kanye 2020. Yes :Y)


    El Diablo.

    Ik blijf erbij, zonder gekheid, P!nk for president.


    26 - 02 - '16


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cotrona schreef:
    Michelle 2020 of Kanye 2020. Yes :Y)


    Ik kan Kanye als president echt niet serieus nemen, sorry. Daarnaast, wil Michelle uberhaupt president worden?


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Ik kan Kanye als president echt niet serieus nemen, sorry. Daarnaast, wil Michelle uberhaupt president worden?


    Ik neem hem in elk geval meer serieus dan wat er nu gaat komen :'D En volgens mij niet, helaas


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    Ik neem hem in elk geval meer serieus dan wat er nu gaat komen :'D En volgens mij niet, helaas


    Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar Kanye's standpunten dan. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Reden nummer 587 om Amerika nooit van mijn leven te bezoeken...


    What would Emma do?