• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2016 - 22:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Miall schreef:
    (...)

    Volgens mij kan je ook alleen maar president worden als je minstens een paar miljoen op zak hebt, anders kan je die belachelijke campagnes nooit financieren.


    Bernie Sanders had meer uitgegeven aan zijn campagne (tot dat punt) met kleine donaties van supporters. Als hij was verkozen als democratische kandidaat was er veel meer kans voor hem geweest dan Hillary. Vele Republikeinen haten Hillary en willen haar in de gevangenis hebben en zo, Bernie Sanders werd gerespecteerd.

    Als Hillary verkozen was, zouden er waarschijnlijk rellen ontstaan in Amerika met Republikeinen. Nu? Nu dalen de Amerikaanse beursen :/

    Well fck.


    how dare you speak of grace

    Maar...? Als hij mensenrechten gaat overschrijden, kan hij dan niet de VN op zn dak krijgen...? Of kan Amerika dat met zn veto in de veiligheidsraad weer tegenhouden?


    Stenenlikker

    Histoire schreef:
    De dag is om zeep.


    Dag of komende vier jaar?


    ©1998

    Ik denk dat Trump wel gaat meevallen. Hoe hij deed in de verkiezingen, zo denigrerend naar vrouwen toe, dat kan hij nu hij president is niet meer maken want dan krijgt hij de rest van de wereld op z'n dak.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk dat hij nu een stuk meer vrijheid krijgt, gezien hij President is geworden. Ik weet verder ook niet hoe dat in zijn werk gaat.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 10:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben alleen een beetje bang voor Trump supporters nu. Bang voor de komende week en mensen die hate-crimes justificeren omdat hij gewonnen heeft. :/


    Your make-up is terrible

    Echt om te wenen dit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het niet leuk dat de Republikeinen niet alleen de presidentsverkiezingen gewonnen hebben, maar ook de meeste zetels in de Senaat hebben en dat waarschijnlijk ook gaan hebben in een andere zetelkamer (iets van de eerste kamer van de V.S.?). Daardoor gaat Trump zijn wetten er veel sneller er doorheen hebben.


    Deep inside, I've never felt alive

    Maethor schreef:
    Maar...? Als hij mensenrechten gaat overschrijden, kan hij dan niet de VN op zn dak krijgen...? Of kan Amerika dat met zn veto in de veiligheidsraad weer tegenhouden?


    Well, er zijn wel organen in de regering die ervoor zorgen dat hij de grondwet niet overschrijdt, but funnily enough is Amerika 1 van de twee landen in de hele wereld (een land in Afrika dat ik zo snel niet meer weet) dat het mensenrechten verdrag niet heeft ondertekend :')

    Ik denk ook wel dat Eledhel gelijk heeft, zo veel kan hij uiteindelijk OOK weer niet, en hij leek veel vrediger in zijn overwinningstoespraak.


    how dare you speak of grace

    Tony_Stark schreef:
    Ik vind het niet leuk dat de Republikeinen niet alleen de presidentsverkiezingen gewonnen hebben, maar ook de meeste zetels in de Senaat hebben en dat waarschijnlijk ook gaan hebben in een andere zetelkamer (iets van de eerste kamer van de V.S.?). Daardoor gaat Trump zijn wetten er veel sneller er doorheen hebben.


    Dit inderdaad. Hij gaat dingen er makkelijk doorheen krijgen en heeft in theorie bijna vrij spel dus.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben benieuwd wat de komende vier jaar gaat gebeuren. Helaas niet in een positieve zin....


    Seasons will change, but I shall remain

    Shireen schreef:
    (...)

    Well, er zijn wel organen in de regering die ervoor zorgen dat hij de grondwet niet overschrijdt, but funnily enough is Amerika 1 van de twee landen in de hele wereld (een land in Afrika dat ik zo snel niet meer weet) dat het mensenrechten verdrag niet heeft ondertekend :')

    Ik denk ook wel dat Eledhel gelijk heeft, zo veel kan hij uiteindelijk OOK weer niet, en hij leek veel vrediger in zijn overwinningstoespraak.


    Yep, de rechten die vooral kinderen beschermen hebben ze daar gewoon niet. Amerika is in veel gevallen een derde wereldland.


    Your make-up is terrible

    Necessity schreef:
    (...)

    Dit inderdaad. Hij gaat dingen er makkelijk doorheen krijgen en heeft in theorie bijna vrij spel dus.

    Nou dat valt ook weer tegen: ik denk niet dat iedere Republikein het allemaal eens zullen zijn met zijn plannen dus ze kunnen altijd nog tegen stemmen. Maar het homohuwelijk, abortus en al dat soort dingen vrees ik wel voor.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk niet dat het zo erg kan worden. Hij kan echt niet zomaar bij de kernwapens. Niet alleen een president gaat daar over. Plus er komt echt geen WWIII.

    Toch zou het wel fijn zijn als Obama bedenkt dictator te worden. (: