• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2016 - 22:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zahkriisos schreef:
    Ik denk niet dat het zo erg kan worden. Hij kan echt niet zomaar bij de kernwapens. Niet alleen een president gaat daar over. Plus er komt echt geen WWIII.

    Toch zou het wel fijn zijn als Obama bedenkt dictator te worden. (:


    In geval van nood kan hij er dus mooi wel bij omdat ze dan verplicht zijn toestemming te geven. :'D


    Your make-up is terrible


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Why, America? Why!? Heel eerlijk, hebben ze nu níéts geleerd uit de Brexit? Arme PoC's die de komende vier jaar moeten overleven. Kan Obama niet nog een extra vier jaar blijven?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 11:46 ]


    Ex astris, sciencia

    Zahkriisos schreef:
    Ik denk niet dat het zo erg kan worden. Hij kan echt niet zomaar bij de kernwapens. Niet alleen een president gaat daar over.



    Dat is feitelijk niet waar (fish)
    Niet dat ik hem daar voor aanzie hoor, maar hij kan serieus met één belletje en nucleaire bom droppen.


    i put the fun in funeral

    Nou haha dat was een vreselijke seizoensfinale van Amerika ze moeten echt hun schrijvers ontslaan en nieuwe huren

    Ik merk nu pas echt hoe hard ik mezelf toch wijs had gemaakt dat Clinton wel zou winnen, eigenlijk. Dit was altijd een optie, maar het was niet eentje waar ik aan wilde denken, en het liefst nu nog steeds niet. Het liefst zou ik heel Amerika even vier jaar vooruitspoelen zodat ze de scherven van wat nog over is van wat Obama heeft geprobeerd te bouwen bij elkaar kunnen beginnen te vegen, want ik kijk er niet naar uit eerst jarenland te moeten toekijken terwijl Trump alles kort en klein slaat.

    En met "ik kijk er niet naar uit" bedoel ik dus "ik heb me in mijn leven nog nooit zo misselijk gevoeld over een politieke uitslag".


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    In geval van nood kan hij er dus mooi wel bij omdat ze dan verplicht zijn toestemming te geven. :'D

    Daarbij, we dachten ook niet dat hij het zou worden (boven Clinton), dus dat bewijst genoeg. Amerika moet nu echt oppassen met alles wat eraan gaat komen.

    Een vriend van mij heeft gezegd dat het nog niet helemaal over is, gezien Clinton zich gewonnen moet geven en daar heeft ze twee dagen de tijd voor. Het is grote kans dat ze dat niet gaat doen en dan komen er waarschijnlijk rechtspraken. Ik heb geen idee wat hiervan gaat komen.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 11:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe kan zo'n belangrijk en machtig land zó ver zakken?

    Sorry guys,

    Maar jullie doen nu echt alsof de wereld vergaat. Trump is een zakenman en wil echt niet de wereld aan gort helpen.
    Er is gezegd dat President Trump zich waarschijnlijk ook (iets) anders zal gedragen dan campagne Trump, want het is nou eenmaal Amerika en de campagne is eigenlijk een soort soap.
    Daarbij is Trump, nogmaals, een zakenman, dus kan hij best ook met een goede zakelijke blik naar dingen kijken - hij heeft geen miljoenen bedrijf doordat hij uit zijn neus vrat.

    Ik zeg niet dat het goed is wat hij zei en of ik het volle vertrouwen in hem heb, maar ik zeg dat het in ieder geval niet zo'n doemscenario is en zal zijn als jullie laten lijken.

    Puellae schreef:
    Sorry guys,

    Maar jullie doen nu echt alsof de wereld vergaat. Trump is een zakenman en wil echt niet de wereld aan gort helpen.
    Er is gezegd dat President Trump zich waarschijnlijk ook (iets) anders zal gedragen dan campagne Trump, want het is nou eenmaal Amerika en de campagne is eigenlijk een soort soap.
    Daarbij is Trump, nogmaals, een zakenman, dus kan hij best ook met een goede zakelijke blik naar dingen kijken - hij heeft geen miljoenen bedrijf doordat hij uit zijn neus vrat.

    Ik zeg niet dat het goed is wat hij zei en of ik het volle vertrouwen in hem heb, maar ik zeg dat het in ieder geval niet zo'n doemscenario is en zal zijn als jullie laten lijken.


    Dit dus. Everyone is overreacting lol.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waarom komen er dan rechtspraken? Wat houdt dat in voor Clinton en Trump?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Misschien is het wel het probleem dat hij een zakenman is. Kijkt hij wel naar het land of naar de belangen van zijn bedrijf? Kijkt hij alleen naar de grote bedrijven zoals de zijne, of ook naar de kleine zzp'ers?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Trump. Wat. De. Fuck?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Necessity schreef:
    Misschien is het wel het probleem dat hij een zakenman is. Kijkt hij wel naar het land of naar de belangen van zijn bedrijf? Kijkt hij alleen naar de grote bedrijven zoals de zijne, of ook naar de kleine zzp'ers?


    Nee. Hij kijkt naar het land als een bedrijf. En dat is een hele positieve instelling want bij een bedrijf wil je juist dat het loopt als een goed geoliede machine, met blije werknemers en hoge inkomsten. Dus vertaald naar een land: goede economie, blije inwoners en geen grote problemen.

    Nou, humpday is nog maar net begonnen en alleen de ochtend al is vrij enerverend geweest.

    Ik vind het wel een beetje eng dat deze man zo'n machtig president zal zijn: de senaat, het congres en het hooggerechtshof liggen nu in de handen van de Republikeinen, met dus Trump als president. We shall see.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puellae schreef:
    Sorry guys,

    Maar jullie doen nu echt alsof de wereld vergaat. Trump is een zakenman en wil echt niet de wereld aan gort helpen.
    Er is gezegd dat President Trump zich waarschijnlijk ook (iets) anders zal gedragen dan campagne Trump, want het is nou eenmaal Amerika en de campagne is eigenlijk een soort soap.
    Daarbij is Trump, nogmaals, een zakenman, dus kan hij best ook met een goede zakelijke blik naar dingen kijken - hij heeft geen miljoenen bedrijf doordat hij uit zijn neus vrat.

    Ik zeg niet dat het goed is wat hij zei en of ik het volle vertrouwen in hem heb, maar ik zeg dat het in ieder geval niet zo'n doemscenario is en zal zijn als jullie laten lijken.


    maar als je dat zegt, dan ben je een trumpaanhanger :'D

    ik ben het met je eens by the way


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys